Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja iets met oooooo
Vandaag een afneembare sjorknop gemonteerd. Het is even werk maar dan heb je ook wat. Morgen de bekleding weer terug bouwen. En foto’s maken. Was ik vandaag vergeten.
Ja hoop dat ik er bij kan zijn
Van

Naar

alleen op de 2e. dus het verste van de turbo. deze moet een verschil meten tussen 1 en 2 waar normaal dus de voor katalysator zit.
De pijp past niet direct op het huidige systeem. Lassen is wel nodig. Ook wil ik de tip meegeven om de downpipe met heat wrap te omwikkelen aangezien de originele een soort hitte schild heeft.
Ik heb ook een downpipe gemonteerd. Een idd foutcode. Je heb daar speciale nippels voor. Dan is de code weg. De turbo spoelt wel een stuk eerder en soepeler op. Ik heb dan ook de hoofd cat vv voor een 200 cell.
Ja sta op -30 wil ook niet meer lager. Rij hier met rustig rijden me bumper er haast al af. Heb de dempers nu voor op 4 achter op 5 staan. Ben wel super tevreden. Wat een heerlijke set. Zeker in combi met de pu
Hebben ze bij kcp ook pu voor.
Net even het steuntje van de nieuwe koplamp gelijmd. Heb op ebay ook al een reparatie setje besteld, maar dit eerst maar proberen.





Met dat potje kan je toch gewoon de oude vloeistof eruit trekken. En dan de nieuwe erin blijven gieten in het reservoir.
Hoef je niet meer te pompen met het pedaal. Gewoon ra beginnen dan la, rv en dan lv@lucas1975 wrote:
Lekker bezig man!!
Waar heb je eigenlijk die uitlaat vandaan?
Thanks.
Maxi performance Almelo.



Vandaag bij kcperformance geweest. Voorste draagarmen vv de rubbers zijn vv voor pu. Ook de ast fine getuned. En de snowflakes waren terug van de doctor. 3 waren gescheurd en zijn gelast. 2 waren lichtjes krom en zijn gericht. Helaas bleek na montage 1 te lekken op de las. Dus heb nu 1 saab wiel voor een paar dagen. Verder zelf nog wat kleine mods kunnen doen. De remlichten zitten bij een signum in de bovenste positie. Doordat ik automaat rij en dus voor een stoplicht nogal eens lang op de rem sta waren van me oude achterlicht units de glazen wat gesmolten. Heb nu het remlicht 1 positie omlaag gedaan. Deze zijn ook nog een groter en duidelijker. 1 van de forum leden hier kwam nog langs om te informeren voor een onderstel mod en had voor mij een paar donkere koplampen mee genomen. Dus binnenkort heb ik geen Chrome koplampen meer. Als laatste een paar kleine stickers geplaatst.
Water zorgt voor een verlaging van je ingaande lucht temp en van je uitlaat gas temp. Waardoor je dus meer boost kan gaan creëren op een veilige manier. Methanol zorgt voor een hoger octaan/ cetaan gehalte. Waardoor dus de klopvastheid van het mengsel beter word. Dus minder snel detonatie. Bij benzine kan je dan dus met 95 rijden die zich gedraagt als 100 of zelfs 110.
19 juni 2015 om 11:16 In reactie op: micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd #18287135ik was voor catback met lowsoud midden, 2 (normale) einddempers en sierstukken 900,- kwijt bij maxi
18 juni 2015 om 19:20 In reactie op: micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd #18287131Heb ik ook idd bevalt prima
Signum is vandaag officieel ingereden.
Op naar de 300.000


gat boren, slag erin steken, vastkitten en klaar.
Of als je een stukje buis kan vinden van de juiste diameter kan je die erin vast maken.Heb hier laatst een test van gezien bij mighty car mods. en bleek als je stil staat dat een zwart gespoten juist beter koelt dan een ongespoten koeler.
DUS lekker zwart lakken die bende. king:Dat je altijd dimlicht voert dan. Ook al staat je verlichting uit.
Nee is vaak geen probleem. Sommige codes komen erin doordat er even de spanning wegvalt of een piek.
De dealer wist ze ook altijd eerst even en dan later weer uitlezen. Heb je nu nog een storings-lampje branden dan?eerst wissen en kijken wat er terug komt
Wat ga je in godsnaam aansluiten 3000w. Ga je afbakbroodjes maken en je auto stofzuigen tegelijk :lol:
Een massa kabel is echt onnodig maar als je dat perse wilt ja.
Ik zou zelf een 50mm2 + nemen en wel een relais plaatsen. Dan kan je koelbox gewoon aan blijven tijdens de sanitaire stops.
De 50mm2 is voldoende aangezien je nooit continu het piek vermogen gaat gebruiken. Dus de accu tussendoor prima kan bijladen.
Het is wel verstandig om de massa van de motor naar de accu/chassis goed te hebben.
Ook is het slim om eens te kijken naar wat je dynamo leveren kan. Tegenwoordig zijn de meeste rond de 120 ampère namelijk -
AuteurBerichten