Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Verzekering heeft een brief gestuurd of er lichamelijk dingen zijn, mooi ff mee wachten met terugsturen, nu pakken ze je dus, zeg je nee, zit je er straks mee.
Schadebedrag is 1500,- niet totall gelukkig dankzij het herstelbedrijf dat hun best gedaan heeft!:agent
haha dat is eerder met tiff needle, slicks, 5 liter brandstof enz :vertag en daarbij het is een oud beestje he;)
origineel gepost door X-PloiD
Ik heb hetzelfde blok in een Corsa B uit 94, snel zijn ze zeker niet optrekken tja.. als je hem echt zover doortrekt.. 0 – 100 in 11 of 12 sec ofzo ? Maar hij maakt dan meer herrie dan dat hij echt optrekt :P van zun 1 naar 2 schakelen bij de 80 gaat net bij 85 begrenst hij bij mij. Overgens zo rij ik zelden.. tis maar een indicatie van wat je kan verwachten maar dus echt niks meer.Marja k heb verder geen problemen ermee loopt goed kost geen drol verbruik is wel zeer slecht als je net iets harder rijd, als je zuinig rijd 110 – 120 km/p haal ik max 530 km op een tank van 40 liter. Dat is nog redelijk netjes. Enkel met snelweg moet hij beter kunnen.
Zo ze moeten voor jou wel oppassen als je naar drachten o.i.d. gaat met iets van een c20xe, jij rijdt zo 3-4 seconden van de fabrieksopgegeven tijd af!!:thumbupking:
Ja maar het is geen rijdende attractie dus er zit niet voor paar duizend aan tupperware of overspuiterij aan.
Meer powerbox,spruitstuk,wheelies,uitlaat mja dat is relatief nog goedkoop en voor zo’n uiterlijk jagende taxateur niets zeggend.Advies over nekklachten is bij mij niet gek, eind januari zeilde er al 1 naar binnen, gelukkig niet met me eigen auto, heb het nu dus 2x mogen beleven.
Vinden je nek en rug niet echt tof.Donderdag of vrijdagmiddag vanuit delft over de n470 ri zoetermeer,
op de andere rijbaan tegemoet komend een Fje 5drs Blauw, laag, lage bumper (rieger o.i.d.).
Bestuurder keek nog wel ff naar crossatje volgens mijiemand van hier?:thumbup
origineel gepost door Vipertjegts
origineel gepost door Honza
Ik heb een Bastuck voor m’n B besteld incl middendemper…
Vriend van me heeft dezelfde met het zelfde blok en het geluid is echt netjes…
Als je op het gas gaat komt er een hoop kabaal onder de motorkap vandaag, maar de uitlaat valt echt reuze mee :vertagDe buurvrouw denkt er trouwens anders over. Die zat gisteren te klagen tegen de vrouw :D:D. Moest een keer om 5 uur weg afgelopen week en daar werd ze wakker van! Kan ik het helpen dat ik ff iets gas moest geven om de boel aan de praat te houden ;):D.
:wors
herkenbaar ’s ochtends vooral ja (kwa herrie dan), secundaire luchtpomp erbij, kouwuh pijp. :jerry
Freek, tech4?:thumbup
Maar idd gewoon ff kutselen met paperclipje.
Heb zelf storing erin zitten van lambdasonde.
Die komt ook af en toe, en na een beetje trappen en dan afremmen op de motor de EGR storing.
Lijkt dus wel een beetje op wat jij hebt.
Brand heel af en toe, en dan een paar sec, soms helemaal niet.Binnenkort weer even paperclippen kijken of het nog die 2 zijn.
Lambda gaat eerdaags gefikst worden.
ernaar gekekenking:
*en nog even een rondje mee gereden:afro
dat kan maar dat moet dan toch ook bij stads en groot licht zijn? die schakelaar zal ik voor de zekerheid overchecken, maar je kan sowieso ook je koplampen verstellen zonder dat ze aanstaan toch? (die schakelaar verstellen)
denk niet dat het dat is maar zal het iig even zeker stellen.Gelukkig mag die koplamp al naar zijn laatste rustplaats ivm vochtprobleem.
Hoe ziet die (aan)sluitring eruit en waar zit die?
Hij doet dus tikken bij dimlicht, niet meer bij grootlicht.
Zowel stekkertje aan de lamp, als stekkertje los getrokken.Kortsluiten/”vonken” uit het stekkertje van het dimlicht:vertag
Zat niet in de motor o.i.d. zit in de verlichting (dimlicht)
Dus daar even verder mee :thumbup22 april 2010 om 21:00 In reactie op: Veerpootbrug x14xe powerbox, iemand die rijdt met een M-tech #17620007origineel gepost door Vipertjegts
Je hebt hem laatst toch bij mij gezien? Had je ff moeten zeggen toen, ligt er nog eentje op zolder, had je zo kunnen passen (en overnemen evt ;)).Zal ik zeker in gedachten houden dan! Komt miss wel keertje.
Toen helemaal niet aangedacht, en wist het ook niet natuurlijk.
Nam aan dat je hem niet van jou bakkie af ging halen ervoor:jerry
maarja als er nog 1 los ligt is het een ander verhaal natuurlijk:angel20 april 2010 om 17:33 In reactie op: Veerpootbrug x14xe powerbox, iemand die rijdt met een M-tech #17619997Volgens mij zit de mantzelbox nog meer in de weg dan LexmaulRam/Dbilas tb’s.
Edit 1ste post:thumbup
precies, lekker duits, dikke wieltjes, uitlaatje.
geen tupperware plamuur en andere wakkiwakki bumperts.
:vertag
Ik heb ze ook gehad voor een 5-deurs, zonder fittingen helaas.
Ook gekeken, gewoon niet te doen.
Al heb je die klosjes met losse fittingen en lampjes, krijg dat maar een plug en play, en zo dat je ook zonder zagen lampjes kan vervangen:(*oja, wat me opviel, hier rij je toch al een tijdje mee?
zonder verlichting dan ofzo? (ook remlicht dus?)6 maart 2010 om 19:38 In reactie op: Aantal vraagjes, EGR en meer. UPDATE 3-3-2010 Onderaan 1ste #17599202Maar de storing komt echt maar heel af en toe een paar seconden voorbij, eerder dan slecht contact ofiets?
Hoe dan ook, binnenkort mee aan de slag.Is het bij deze oudere bakkies ook al dat de motor zich gaat aanpassen waarneer de lambda iets detecteert?
Of zegt deze storing echt alleen dat het aan het materiaal ligt, en er niks mis is met de verbranding/uitstoot?
3 maart 2010 om 14:37 In reactie op: Aantal vraagjes, EGR en meer. UPDATE 3-3-2010 Onderaan 1ste #17599200UP
*Opgelost.
Spiegel loshalen van voetstuk, 2x torx stukje aandraaien.
24 februari 2010 om 15:33 In reactie op: Veerpootbrug x14xe powerbox, iemand die rijdt met een M-tech #17619995Die van lexmaul word gewoon door Wiechers gemaakt als ik het goed begrijp?
Heb je voor mij wat type/coderingen van die veerpootbrug?
(weet ik zeker dat ik de goede bestel, deze is toevallig niet te koop?)Weet iemand waar ik die veerpootbrug kan kopen?
heren bedankt!
inderdaad gewoon als een gek aantrekken.:thumbupNiemand anders met dit probleem dan?
Hebben hier 2 corsa’s B met elec spiegels, en beiden zelfde euvel. Dus moet iets bekends zijn.Ik weet alleen totaal niet hoe dat ding in elkaar zit vandaar.
3 februari 2010 om 23:21 In reactie op: Aantal vraagjes, EGR en meer. UPDATE 3-3-2010 Onderaan 1ste #17599197@ Max: met jouw EGR afdopmethode heb je geen MM lampje af en toe brandend daarvoor?
@ Wim-v6: De functie van het MM lampje is wel weg dan want je weet nooit waarom hij miept?:(
Maar nu toch weer beetje tegenstrijdigheden, moet ik nou eerst die EGR schoonmaken en doen, testrit/loop.
En dan afdoppen, of kan dat gewoon meteen?Wat kan je verder nog upgraden bij een x14xe, uitgezonderd van turbokits en TB’s.
Nokkenassen,chip?
Is een andere chip bij een powerbox noodzakelijk?1 februari 2010 om 22:54 In reactie op: Aantal vraagjes, EGR en meer. UPDATE 3-3-2010 Onderaan 1ste #17599194schop;)
28 januari 2010 om 21:54 In reactie op: Aantal vraagjes, EGR en meer. UPDATE 3-3-2010 Onderaan 1ste #17599193help:thumbup
-
AuteurBerichten