Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waar dan?:angel
Wim, dat zou betekenen dat de dimlichten uitgaan als de grootlichten aangaan toch?
Het viel me wel op hoeveel strakker hij knipperde met grootlicht aan, die hendel is wel aardig losjes:angelMaar dat die andere lamp dinsdag stuk ging?
(heb ik toen NIET getest op wel groot) staat helemaal los van dit spektakel?Volgorde is denk:
– Zekeringen
– Lichtschakelaar
– KnipperlichthendelWim, heb jij die toevallig liggen om te proberen?
Precies zo Kloppert, en ja rijd al een jaar in het ding dus weet wel hoe t werkt.:angel
Wim,
Dat grootlicht werkt zowel seinend als brandend. Gewoon naar behoren.
Laat ik het zo zeggen, ik kan gewoon GEEN dimlicht uit mijn koplampen krijgen.
Als ik ga rijden kan ik dus of op stadslicht rijden, of groot licht.
Ik neem toch aan dat de knipperlichthendel los staat van mijn lichtschakelaar links in het dashboard?
Zeker als het over Dimlicht gaat?Nou was het vanavond wel aant het flitsen buiten.. en hij stond even te draaien.. met de lampen aan, heb alleen niet gezien of hij toen nog dim gaf.
mmm een Geeeeesie met zo’n standje.
Welk bouwjaar is het?Wellicht boodschappenautotje geweest?
Moet nog los komen dan:angelWielen?
Belading?
Aantal personen?
In de 4 ook geprobeerd door te jakkeren?mijn 1400tje (non-stock) liep met een half corsa a magazijn achterin netjes 200 omdat ik niet harder durfde op de a73 ri venloeeee
Volgens mij Jeremy met de v6 gespot?
Schieweg in delft rond 2 uur half 3 ofzo.
Ter hoogte van delftsbrood/brezan denk ongeveer.
Was undercover zelf.Btje offtopic: M’n Atje heeft een tijd stilgestaan wegens motorisch geklooi, maandagavond weer rijdend gekregen.
Dus mooi stukje rijden, enkel bij remmen sloeg hij gelijk vast.. zowel achter als voor. Het was echt tijd om naar huis te gaan dus ding aan de kant gezet.
Maat riep al dingen als remcilinders lek en meer van dat zulks.
Heb miss 3/4 keer geremd.Kan het nog gewoon zijn door het 0,0 gebruik van minimaal 3 weken?
*A2 GSi
mmm misschien typte ik het net in het marokkaans,
hoe kom je aan 140 pk?:vertagGaat sowieso lastig worden, dit type bumper hoort niet bij dit type A, dus zou het sowieso de vraag zijn hoe je dat gaat fiksen.
Het lijkt idd op iets van mistlampgaten, heb alleen tot nu toe in dat soort bumpers niks zien hangen.Andere vraagje, hoe kom je tot 140 pony’s?:thumbup
Oftewel die Cali’s zijn aardig geschikt?:agent
Zit alleen een beetje met die banden die jij noemt, zit leuks bij.
185/45/15 bijv, alleen kom je dan denk gauw uit bij nankang-chang-wang-liang.
Dat wil ik eigenlijk niet eronder hebben;)
Btw, wat voor maat kijken we naar op de foto, die staat ook aardig getrokken. (kan elke bandendraaier dat fiksen? zonder remmenreiniger en n vlammetje)cali velgen zijn 6,5 dan?
haha respect hoor, vind t niet horen onder een atje maar wel lachen zo.
veel aangepast verders?
Kan jou ook wel gelijk iets vragen voor m’n atje dan:agent
(ben nog niet zo bekend met de mogelijkheden en tricks)
Tis een a2 gsi, wil er Calibra velgen onder 15 inch.
Bandjes 195/50 of 45/15.
Wat moet ik allemaal aanpassen, liggen andere veertjes onder en is denk ook iets van 40/40 verlaagd…Even inhaken, heb hier ook wel oren naar.
Heb donkere koplampen erin van TYC.
Dit glas heeft nog wel die originele verdelingen erin zitten, had hiervoor donkere artebs en dat glas is helemaal “clean”.
(die ik nu heb zitten dus ribbels en strepen in het glas zeg maar net als bij de originele koplampen)Welke set raden jullie aan?
Als ik het zo lees wordt t 6000 k.
Maar is het aan te raden het in deze lampen te gebruiken?
En hoe is de montage ervan, is dit goed zelf te doen?
:worsDit ga je pas bereiken als je op een halve bar gaat rijden ofzo, oftewel op de velgranden, als je een paar tienden zakt zal in mijn ogen het verschil in ieder geval niet rechttrekken.
Hoe ver zijn die banden heen?
Anders eens nwe banden, goed balanceren, waggie uitlijnen.
Volgens mij mag die paar tienden bar echt niet zoveel uitmaken dat hij in het midden zoveel harder slijt….Nu met het “betere weer” geen last meer.
Tevens zijn de banden op 2,5 gezet.
Moet wel zeggen dat ik het altijd netjes bij hou en ze sowieso wel op 2,2/2,3 staan altijd.
Heb wel het idee dat rv wellicht een spijkertje o.i.d. erin heeft.Voorlopig alles weer naar wens dus!
:agent[rquote=1825875&tid=80050&author=Sebbe GSI]Weer een update
Hierbij de foto’s van de zwarte corsa :angel
Ja ik weet het hij is vies:)
En de nog de nieuwe aanwinst van de club corsa 1.2 uit 86 voor het circuit:thumbup
Hij staat nu in de stalling voor een lange tijd tot we er tijd voor hebben.
Dat was hem weer.[/rquote]
Hey dan zijn jullie gespot, jullie hadden die witte Corsa net opgehaald toen ik daar wat Corsa A spulletjes aant ophalen was.
Was net de zooi aant inladen in me zwarte B Corsa ;)X14XE zoals eerder genoemd met spagh en mantzel loopt echt wel lekker hoor.
En ja knal er een Dbilas turbokit op en je rijd heel veel zoek:angel moet je wel 5k erin willen steken.Vind bij normaal rijden m’n A GSitje 1600 vlotter aanvoelen (logisch want onderin al feller), maar bij als een malle blazen kan het 1400tje nog aardig doen verbazen:thumbup
is dat niet 5gaats willem?
@ Astraman: lijkt me toch juist wel dat dat bij mij kan?
Juist toen het nog niet goed koud was en vroor ging het goed, nu ineens problemen.
Gemiddeld duurt de rit naar de zaak (heen of terug) 30 minuten.
Gemiddelde snelheid vandaag was hooguit 40/50. Warm worden die banden dus niet…@ Senatorman: verlaagde Corsa met kuipjes en bruggen dan weet je wel wat stuiteren is, die klappen die krijgt van die opgevroren klompjes is hele andere koek, die klompjes is gewoon BAM. snoeihard duurt 1 milisec en klaar.
Dit is gewoon hobbel paardje hobbel duidelijk iets in de auto wat fout is.Ik twijfel vooral om ermee te rijden, vanwege die draagarmbrug kan een klein tikje op het wiel al genoeg zijn om eronder gelijk 2 kanten krom te trekken, hoop dus dat dat niet het geval is. Kan me dus echt niet heugen dat dat gebeurd kan zijn, anders gaat die brug er echt onder vandaan dan zou bij het minste tikje blijkbaar zoiets al kunnen gebeuren!
origineel gepost door axel
Ik heb zelf een Twister van Green, deze zuigt geen warme lucht naar binnen.Ik heb ook met de originele luchtfilterbehuizing gereden met een K&N filter. Onderin tot 3000rpm iets vermogen winst en daarna 8pk vermogen verlies in de hogere toeren. Dit was op mijn gekietelde 160PK X1.6XE motor
Of dat filter dan lucht aanzuigt hangt af van waar je de lucht vandaan haalt lijkt me.
Wat voor 1 heb je dan? wel gewoon zo’n champignon met filterelement wat je ziet zitten?
Bij t B type heb je gewoon kleine luchtdoorlaat vooraan.
Daarom loopt mijne nu voor de wielkuip langs, oke geen luchtstroom maar iig wel koele lucht.:jerry
Ding lijkt me ook wel wat voor jou eigenlijk:thumbupIk heb gehad:
Filterbak + Std. filter.
Filterbak + K&N inlegmatje. <- merkte geen echt verschil. (iig ook niet nadelig! In theorie heb je die er zo uit, want hij hoeft niet vervangen te worden, ja clean-busjes kosten weer geld maar gaat om t idee!:vertag)Nu: Dbilasflowmaster+flowpipe
Die is gewoon kicken, goeie sound, geen hoger verbruik, oppakken en doorlopen van de motor !lijkt! ietsje geyler te gaan.
Deze loopt langs me wielkuip naar beneden.
Nu ’s ochtends met t krabben hoor je hem de lucht aanzuigen.
Verder krijg je er met openuitlaat een beetje een “boxer” roffeltje van.
Dit is wel de duurste luchtfilter optie;)Even inhaken om het forum schoon te houden:
Moet je bij een x14xe ook eerder genoemde zaken loshalen??Ronald:thumbup
origineel gepost door Robbie1974
Ketting botsing met de Ascona’s.
2 B-Ascona’s en 2 C-Ascona’s.




Dit klinkt echt precies als een verhaal wat een collega een tijdje terug vertelde! :vertag
Heeft ook een Ascona gehad.Begreep dat (die) ze bumper aan bumper reden met een goed gangetje, voorste opeens vol op de rem:jerry
-
AuteurBerichten