Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik weet dat geld moet rollen Marcel, daar weten we alles van, maar ik ben te blij met deze bak. Ik wil het je niet aandoen om weer een bak te moeten wisselen met mij, dat zou dan de 4de worden in 1,5 jaar tijd :vertag
Trial and error indeed!
Originally posted by Jerk
Ik zie elke dag vanaf mijn werk in Capelle Aan den Ijssel een oranje Corsa B staan :thumbupEn ik gok dat die van Servaas is. :thumbup
Soms komt er ook een rode Corsa A voorbij met een sticker van de Corsa Tuning Club. :thumbup
:wtf
Waar werk je dan ?En ik moet het wel zijn, er is echt maar 1 oranje Corsa B in Ca/dIJ.
Ben benieuwd waar je die rode ziet rijden dan :vertag
(Eventueel via u2u) ;)En dan de synchromesh van de 2 slopen :argue
En ja de handrem vraagt nog wat werk. :argue
Sow terug van een weekendje Bitburg.
Vrijdagavond ernaar toe gereden, netjes gedaan binnen de 3 uurtjes (350km). Was wel brak daarna ivm de kuipjes.
Redelijk vroeg gaan pitten, nadat ik de tent had opgezet. Helaas was het fooking KOUD. :fy1Volgende dag ff wieltjes wisselen, staan er een stel bekenden met de trailer naast me (Yussef en Erwin van de Roestryderzz), even later kwam Marco (met vriendin en mini hond ook nog erbij). Beiden met een Astra F Trubo (phase 1 en phase 3), ook van DHRA nog Jos (met de Mazda 323 4×4 Turbo) ontmoet.
Om er verder kort bij stil te staan tijden waren drama, eerste dag niet beter dan een 14,29 gereden. Wel veel problemen de allereerste runs om hem fatsoenlijk in zijn 4 te krijgen.
Tweede dag als laatste run ernog een 14,1 uit gekregen.Geen idee wat ik niet goed doe. Slicks doen het denk ik wel, netjes op 1.7 bar gehad. :hmmz
De beide Astra’s reden iig 13,5 en 13,6. :thumbup
Als het dit seizoen niet lukt om in de 13’s te komen, dan kap ik ermee.
Was echt volkomen verrot, wat ik ook probeerde, 13’s zaten erniet in. :wtfNu was het wel behoorlijk warm (25 tot 30 graden) en hadden we wind tegen. :hmmz
Na ja volgend weekend weer verder proberen……
Kamperen kan bij de strip daar.
Als alles goed gaat, dan zal ik er ook wel bij zijn.
Maar op dit moment leef ik per weekend….dit weekend Bitburg
volgend weekend Osschersleben
dan weer Bitburg
en vervolgens St. Truiden
…….Wordt dus best veel van de auto gevraagd :hmmz
Originally posted by Honza
Haha. Op de Ring was met de 1.3…
Dat was al dikke lol :vertagDat was idd lachen toen…
David met de 1.3 standaard blok, wel super onderstel enzo.
Dan Jurgen met de 2.0 TR erbij, vervolgens Tiger in een standaard A 1.4 met goede remmen / banden.En ik met mijn Irmscher Atjuh.
:wors
Ik was er wel, maar zie mijn auto niet staan ;)
Nee jammer genoeg geen 1.2 OHV power te bekennen, luie carpooler :P
18 mei 2008 om 14:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371968Originally posted by corsaboy
Laten we het qua waardes er maar op houden dat een standaard C20LET toch minder vermogen en koppel heeft. :agent:agent:agent:agent:agent:agentEn dat voor een 8 kleppertje, was wel vet happy toen ik die middag nog hoorde dat hij heel was gebleven. En dat er een prima vermogen uitkomt :wors:wub
Heb er overigens niet al te veel baco op gedronken. :jerry
Is kijken wat hij doet in Osschersleben, doen we een Oranje tegen zilver :P
Er was nog wel een klein beetje Bacardi, maar moest die ook alleen koud maken dat liter :jerry
Ben brak. :sleeping

Inmiddels nog ietsje leger :P



De Kumho’s ook ff gemonteerd en gebruikt :jerry
7 mei 2008 om 10:27 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371943Zijn die andere stukjes rubber er nu al :vertag
Dit ziet er wel sweet uit :kewlpics
Originally posted by seh power
al die gekken met 70mmgroep a is leuk als de rest ook redelijk groep a is.
Ik zou het tot de eerste demper niet groter maken dan 50 / 55, dit ivm behoud koppel onderin.
Na de eerste demper overgaan op 63mm (groep A).Let op dit geldt voor atmo motoren.
En wat voor die 70mm betreft, dat wil ik echt wel hebben, maar ik rijdt dan ook turbo, dan wil je zo min mogelijk tegendruk hebben. :P
Misschien handig om foto’s te posten van de dempers die je al hebt en wat je voor de komplete uitlaat van plan bent.
Ik las in je andere topic dat je 2 dempers wilde gebruiken en een motorfietsdemper als laatste. :vertagZeer gaaf project!!
En wat betreft Laser dempers of die luid zijn……
Ik reed met zo’n ronde als op de foto als middendemper en een dikke ovalen als einddemper, zonder db-killer had je echt oordopjes nodig niet te doen. Met db-killer erin redelijk beschaafd.
Dit was met een x16xe blok (tb’s 170pk).Maar wat jij wilt doen met 2 gewone dempers en motorfietsdemper als eind, dan zit je wel lekker diep zonder dat het luid wordt denk ik. :hmmz
Ja met MCguiars moet je 5 dingen kopen om hetzelfde mee te kunnen doen als het spul van de Lidl / Wibra / Kruidvat :jerry
Originally posted by calibra-91
ik wil nu toch eens echte filmpjes zien hoor dit nu al ruim een jaar vink die af en die en die maar kom zelden voor dat je eens verlies.dus wil nu toch echt filmpjes zien hoor.en niet zeggen dat je plots geen camera of je foon bij je had.grtzKweetniet hoor, maar als ik aan het trappen ben, dan ga ik echt nog niet ff zitten fotograferen of filmen.
Dan heb ik toch echt 2 handen aan het stuur :swearBTW tijdje terug alweer maar goed: VW Golf V Edition30 230pk. :puke
Ik lees hier nu een paar keer dat je het onderblok moet verstevigen, maar nergens wat er nu mee bedoelt wordt….
Daarnaast ben ik daarover ook nog nooit iets tegengekomen.Zowel mijn (oude) blok als die van Axel en Schaap zijn niet aan het onderblok overleden…..
Allen hadden op een gegeven moment problemen met de kop!Daarnaast is het gewoon belangrijk goede olie in een getunde x16xe te stoppen.
En dan het lijstje met spullen wat fastcoupe wil gebruiken:
het zijn 2 nokkenassen, tis een DOHC immers!Daarnaast een op een bank afgestelde chip, dat red je niet voor 200 euri.
21 april 2008 om 09:08 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371932Binnenkort is die buis veel mooier :jerry
15 april 2008 om 20:30 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371923Binnenkort maar is buurten om af te spreken voor dat ene weekendje ;)
Originally posted by GSI85
Hij zei dat ie ook op opel-forum zit, en mooiste was “ja ik was opzoek naar een snelle en leuke auto kon niets vinden, heb ik deze maar getuned” :worsBS hij heeft die auto zo gekocht van Roel :swear
11 april 2008 om 17:27 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371906Marcel is weer goed bezig geweest met vindingrijkzijn :wors
10 april 2008 om 19:50 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371903Originally posted by corsaboy
Morgen nieuwe foto’s van mijn extra stevige nieuwe veerpoten..
Vandaag toch een modificatie gemaakt dat deze goed passen..Ben best happy ermee zeg maar :agent
:wors
:kewlpicsBen blij dat het toch gaat werken, vertel me alles er maar over :D
Originally posted by opelvssn
idd.. das de auto met kronenburg blok king:Over welke Oranje hebben we het hier….
de flipflop of de hard oranje :vertag
De eerste heeft idd nog Kronenburgblok erin, de ander wel een LET maar geen Kronenburg. :vertag
9 april 2008 om 18:20 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371897Originally posted by BadMuts
way to find, is the Force. Luke, jedi it is to be.
Yoda :thumbupNu op TV, feel the force Luke :wors
8 april 2008 om 17:43 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371892Super netjes die dingen :wors
-
AuteurBerichten