Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik praat even over de C20LET, omdat ik niet weet of het ook geld voor een Z20LET!
Bij M-Tech moet je de originele aflsuiten dmv een bout oid .
– Montage set (T-stuk, Blauwe Samco slangen, slangklemmen, onderdrukleiding en speciale onderdelen om het bestaande afblaasventiel stil te leggen.)
Forge werkt met een afdekplaat.

EDS werkt met een klepje (wat gewoon een GM partnummer heeft) wat maar naar 1 kant lucht doorlaat.
· 1 GM Rückschlagventil
EDS C20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving
EDS Z20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving
EDS Sluit dus niets af bij Z20LET motoren !!!!
Ein Ladedruck im Saugrohr kann zum EDS-POWER-VALVE und gleichzeitig zum originalen Umluftventil gelangen , beide Ventile sind geschlossen !
Dus ik zou niets afsluiten maar goed!!
haha, maar als jij werkt, dan doe ik dat ook, dus dat gaat het denk niet worden, maar je weet nooit ;)
Originally posted by Andre Botter
Servaas, met jou mee rijden:D:D kom jij maar weer een keer langs.
Ik ben niet zo van het mensen rond rijden maar voor jou maak ik nu een uitzondering:PHaha is goed gozer, kom wel weer is aanwaaien, heb je nummer nog wel ergens. :wors
En zoals ik al zei de laatste keer in de Meern, ook draggers hebben een bestaansrecht :vertag
Ga je de volgende keer mee naar de Ring, zullen we zien hoe hard het daar gaat ;)
Op die dijk rijden ze alleen met auto’s rond, laseren heeft geen zin……
VEELS te veel bochten :angel7 augustus 2008 om 20:33 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372043Heb zojuist ff wat plannen gehoord, dit gaat heel erg vet worden :angel
Originally posted by corsaracer
zou best wel eens een keer willen meerijden over de dijk van andre hoor:jerryMoet je een keer bij mij langsrijden, dan doen we het ff met de Corsa :vertag
Ok ik snap dat je nog meer vermogen wilt, wie niet, maar zelfs met alle aanpassingen aan het onderstel dat ik heb gedaan, dan nog blijf je te weinig grip houden. :hmmz
Ok met semi slicks en of dragslicks win je wel veel, maar dan nog moet je onderstel er ook verder op aangepast worden ;)
Ben benieuwd wat je van plan bent (eventueel via een u2u).
Originally posted by axel
Sperretje en vette M&H slicks erop knallen!Dude, dat is mijn idee :jerry
Wat heb je aan een sterker blok als je het vermogen niet op de weg krijgt, dus van mij mag je :vertag
@Neetmans Badmuts leest gewoon ff te snel, race graag tegen je dat weet je king:
@LOD ja uitdaging aangaan, maar dan nog nu eerst ff weer wat aanpassen…….. :thumbdown
@tuned_tigra een Corsa of Tigra met LET erin bouw je niet voor de show, dan had je net zo goed een 1.4 kunnen houden :pukeOk is beetje stil geweest hiero, dus ff wat updates van andere fora bij elkaar geraapt :agent
De 27ste (DR88) mijn radiateur aan gort geholpen / gereden en zondag bij Marcel tijdelijk vervangen voor een GSI radiateur.
Afgelopen week wat onderdelen geregeld en zodoende vanochtend hiermee begonnen:


De bedoeling was alles wel een beetje af te krijgen, maar dat is niet gelukt. Ik moet nog een extra bochtje maken in het traject naar de gasklep. Dus die ga ik morgen ff bestellen.
Wat me al wel gelukt is:
GSi radiateur eruit
Airco radiateur erin, ging niet echt makkelijk, maar heb me slotbalk maar iets verbouwd uiteindelijk, dit kostte me de meeste tijd dat passen en proberen
Spal gemonteerd met custommade beugeltjes, maar moet nog weer worden aangepast :wors
Thermosstaat gewisseld
Turbo naar IC slang vervangen voor Siliconen
EDS hoedje geplaatstWat ik nog moet doen:
Morette behuizing aanpassen, past niet meer ivm airco radiateur. –> Already done
IC / Hoedje buis plaatsen. –> Already done
Koelsysteem verder afvullen en ontluchten. –> Already done
Alles netjes vast zetten (bumper enzo), vooral de spal niet vergeten aan de onderkant. –> Already done
Owh je en bedankt aan supportteam pa en ma, pa voor het duwen van de auto. Had hem boven een putje gereden en toen het koelsysteem leeg laten lopen, zat toch alleen nog water in. :sleeping
En daarna de auto voor de garage geduwd.
En moeders natuurlijk voor de hulp met het sleutelen en last but not least Marcel voor de morele ondersteuning met raad en daad vanaf de boot. :wors
Dus nog ff wat extra slangenklemmen en een 45 graden 57mm siliconenbocht scoren, dan kan ik weer verder. :afro
Ben wel vet happy dat het me zelf gelukt is tot zover :P
En had het plaatsen van de radiateur niet tegen gezeten, dan had ik alleen nog de IC buis hoeven pas maken.
Sow heb na vele jaren in de kast te hebben gelegen eindelijk me nieuwe dash (tellerunit klaar), moet nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat mag geen naam hebben.

Daarnaast vond ik ineens een leuk pakketje thuis:

M&H Racemaster 7,5 / 23,0 / 15Heb alleen enklein probleem…. ze gaan niet passen met mijn huidige verlagingsset. :argue
Dus moet daar nog ff wat op verzinnen, want ik wil volgend seizoen toch echt hoog in de 12 rijder in de SE.
Ik zat gsiteren in Bottrop al op de 13,40 en een 13,42 met een misschakeling van 3 naar 4 in de laatste run :wtf
Owh ja de EDS / Baileys DV zit er ook al weer een paar weken op. En die Slicks zijn nodig ivm het verslijten van bovenstaande Kumho’s :jerry
4 augustus 2008 om 08:50 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372028Originally posted by Dirk
origineel gepost door Corsa_GSi
En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cryAha sabotage! :jerry:jerry :P
4 augustus 2008 om 08:50 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372029Originally posted by Dirk
origineel gepost door Corsa_GSi
En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cryAha sabotage! :jerry:jerry :P
Sorry, maar dat vind ik hier een misplaatste opmerking :swear
Zoals bekend gun ik Marcel alles :worsTsja en daar schrijf je een waar punt Corsaracer…. LOD komt niet op Dr88, omdat hij dan verliest ;)
Ik ken maar 1 Tigra-rijder die hem wel op de track zet, Neetmans :thumbup:thumbupEn dan het door Tuned-Tigra aangehaalde 260 – 270, dat zal wel op de teller zijn denk ik…
In het echt doe ik op dit moment “slechts” 242 op de TomTom (2 personen en bagage voor een raceweekend erin, dus slicks / krik etc). :agentMaar goed, ik daag LOD en de andere Tigrarijders hierbij uit om hem is op Dr88 naast die van mij te zetten king:
Originally posted by carboncorsa
nou nou servaas:POriginally posted by carboncorsa
nou nou servaas:PAch ja soms laat ik me uit de kast lokken door “domme” (in mijn point of view) uitspraken van anderen :P
No hard feelings verder naar Andre hoor :cool:
Originally posted by nl-tuning
-ga een keer tegen hem racen over die gekke dijk van hemking: daar zet hij zijn eigen tijden neer:vertag:vertagIk ken die dijk van hem wel hoor :sleeping
Als ik daar opgegroeid zou zijn of elke dag zou rijden, dan zou ik er ook hard kunnen….. :vertag3 augustus 2008 om 18:55 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372021Originally posted by corsaboy
nou ff heel kort.
Project is vandaag stop gezet.
binnen nu en 3/4 jaar klaar te hebben.En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cry
We waren wel lekker op dreef met burnen daaro :jerryOw ja en dat is dus wel driekwart jaar en niet 3 tot 4 jaar :vertag
Als ik wat kan doen moet je het zeggen dude :thumbup
Hmmzz grote mond zo over circuit rijden, maar dat ding is op de Strip zetten is zeker weer voor mietjes :cry
Of een rondje op de Ring, wil ik wel is zien hoeveel zijn tijd is…… :sleeping
31 juli 2008 om 14:48 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372008Originally posted by corsaboy
:wors:wors:wors:wors
En ik maar wachten…….
:cry:cry:cry:cry:cry:cry@Geert u2u ff de link ik kan zosnel niets vinden op die site :hmmz
Heb nu ook van Henk uitleg gekregen over wat erin zit:
Volgens mij heb jij een M-Tech fase 1 chip en een face 2 pakket (das hetzelfde als een fase 2 set) Das dus met de verhoogde barandstof druk en sterkere waste gate veer enzo.Maar goed ff flink sparen voor eds phase 3.5 en in de tussentijd aan wg schroeven :vertag
Precies dat is ook de bedoeling, alleen heb ik ff niet een dikke 1250 euro in liggende gelden voor een Phase 3.5 :agent
Chips in mijn motronic: Cal 7221 map en Cal 7220.
Iemand een idee :wtfLadedruck Phase 3.5+ : 1.25Bar geregelt / 7500U/min
Overboost : max. 1.50BarIk ga sowieso niet voor mtech, de bedoeling is EDS phase 3.5 met K16.
-
AuteurBerichten