Corsa_GSi

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 4,551 tot 4,575 (van in totaal 4,750)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Originele dumpvalve afsluiten? #17379686

    Ik praat even over de C20LET, omdat ik niet weet of het ook geld voor een Z20LET!

    Bij M-Tech moet je de originele aflsuiten dmv een bout oid .

    – Montage set (T-stuk, Blauwe Samco slangen, slangklemmen, onderdrukleiding en speciale onderdelen om het bestaande afblaasventiel stil te leggen.)

    Forge werkt met een afdekplaat.

    EDS werkt met een klepje (wat gewoon een GM partnummer heeft) wat maar naar 1 kant lucht doorlaat.

    · 1 GM Rückschlagventil

    EDS C20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving

    EDS Z20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving

    EDS Sluit dus niets af bij Z20LET motoren !!!!

    Ein Ladedruck im Saugrohr kann zum EDS-POWER-VALVE und gleichzeitig zum originalen Umluftventil gelangen , beide Ventile sind geschlossen !

    Dus ik zou niets afsluiten maar goed!!

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411374

    haha, maar als jij werkt, dan doe ik dat ook, dus dat gaat het denk niet worden, maar je weet nooit ;)

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411371

    Originally posted by Andre Botter
    Servaas, met jou mee rijden:D:D kom jij maar weer een keer langs.
    Ik ben niet zo van het mensen rond rijden maar voor jou maak ik nu een uitzondering:P

    Haha is goed gozer, kom wel weer is aanwaaien, heb je nummer nog wel ergens. :wors

    En zoals ik al zei de laatste keer in de Meern, ook draggers hebben een bestaansrecht :vertag

    Ga je de volgende keer mee naar de Ring, zullen we zien hoe hard het daar gaat ;)

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411361

    Op die dijk rijden ze alleen met auto’s rond, laseren heeft geen zin……
    VEELS te veel bochten :angel

    Heb zojuist ff wat plannen gehoord, dit gaat heel erg vet worden :angel

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411355

    Originally posted by corsaracer
    zou best wel eens een keer willen meerijden over de dijk van andre hoor:jerry

    Moet je een keer bij mij langsrijden, dan doen we het ff met de Corsa :vertag

    In reactie op: Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;) #17395855

    Ok ik snap dat je nog meer vermogen wilt, wie niet, maar zelfs met alle aanpassingen aan het onderstel dat ik heb gedaan, dan nog blijf je te weinig grip houden. :hmmz

    Ok met semi slicks en of dragslicks win je wel veel, maar dan nog moet je onderstel er ook verder op aangepast worden ;)

    Ben benieuwd wat je van plan bent (eventueel via een u2u).

    In reactie op: Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;) #17395851

    Originally posted by axel
    Sperretje en vette M&H slicks erop knallen!

    Dude, dat is mijn idee :jerry

    In reactie op: Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;) #17395847

    Wat heb je aan een sterker blok als je het vermogen niet op de weg krijgt, dus van mij mag je :vertag

    In reactie op: Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;) #17395842

    @Neetmans Badmuts leest gewoon ff te snel, race graag tegen je dat weet je king:

    @LOD ja uitdaging aangaan, maar dan nog nu eerst ff weer wat aanpassen…….. :thumbdown


    @tuned_tigra
    een Corsa of Tigra met LET erin bouw je niet voor de show, dan had je net zo goed een 1.4 kunnen houden :puke

    In reactie op: Corsa_GSI: Corsa B C20LET #17374280

    @thnx Max, tis trouwens ook wel een klein beetje jouw schuld hoor haha :P


    @Dirk
    het is zonde om ze niet te gebruiken bedoel je :hmmz


    @Neetmans
    de afwijking weet ik nog niet, tellerkabel is nog steeds kaduuk :P

    In reactie op: Corsa_GSI: Corsa B C20LET #17374276

    Ok is beetje stil geweest hiero, dus ff wat updates van andere fora bij elkaar geraapt :agent

    De 27ste (DR88) mijn radiateur aan gort geholpen / gereden en zondag bij Marcel tijdelijk vervangen voor een GSI radiateur.

    Afgelopen week wat onderdelen geregeld en zodoende vanochtend hiermee begonnen:

    De bedoeling was alles wel een beetje af te krijgen, maar dat is niet gelukt. Ik moet nog een extra bochtje maken in het traject naar de gasklep. Dus die ga ik morgen ff bestellen.

    Wat me al wel gelukt is:
    GSi radiateur eruit
    Airco radiateur erin, ging niet echt makkelijk, maar heb me slotbalk maar iets verbouwd uiteindelijk, dit kostte me de meeste tijd dat passen en proberen
    Spal gemonteerd met custommade beugeltjes, maar moet nog weer worden aangepast :wors
    Thermosstaat gewisseld
    Turbo naar IC slang vervangen voor Siliconen
    EDS hoedje geplaatst

    Wat ik nog moet doen:
    Morette behuizing aanpassen, past niet meer ivm airco radiateur. –> Already done
    IC / Hoedje buis plaatsen. –> Already done
    Koelsysteem verder afvullen en ontluchten. –> Already done
    Alles netjes vast zetten (bumper enzo), vooral de spal niet vergeten aan de onderkant. –> Already done

    Owh je en bedankt aan supportteam pa en ma, pa voor het duwen van de auto. Had hem boven een putje gereden en toen het koelsysteem leeg laten lopen, zat toch alleen nog water in. :sleeping

    En daarna de auto voor de garage geduwd.

    En moeders natuurlijk voor de hulp met het sleutelen en last but not least Marcel voor de morele ondersteuning met raad en daad vanaf de boot. :wors

    Dus nog ff wat extra slangenklemmen en een 45 graden 57mm siliconenbocht scoren, dan kan ik weer verder. :afro

    Ben wel vet happy dat het me zelf gelukt is tot zover :P

    En had het plaatsen van de radiateur niet tegen gezeten, dan had ik alleen nog de IC buis hoeven pas maken.

    Sow heb na vele jaren in de kast te hebben gelegen eindelijk me nieuwe dash (tellerunit klaar), moet nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat mag geen naam hebben.

    Daarnaast vond ik ineens een leuk pakketje thuis:


    M&H Racemaster 7,5 / 23,0 / 15

    Heb alleen enklein probleem…. ze gaan niet passen met mijn huidige verlagingsset. :argue

    Dus moet daar nog ff wat op verzinnen, want ik wil volgend seizoen toch echt hoog in de 12 rijder in de SE.

    Ik zat gsiteren in Bottrop al op de 13,40 en een 13,42 met een misschakeling van 3 naar 4 in de laatste run :wtf

    Owh ja de EDS / Baileys DV zit er ook al weer een paar weken op. En die Slicks zijn nodig ivm het verslijten van bovenstaande Kumho’s :jerry

    Originally posted by Dirk

    origineel gepost door Corsa_GSi
    En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cry

    Aha sabotage! :jerry:jerry :P

    Originally posted by Dirk

    origineel gepost door Corsa_GSi
    En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cry

    Aha sabotage! :jerry:jerry :P

    Sorry, maar dat vind ik hier een misplaatste opmerking :swear
    Zoals bekend gun ik Marcel alles :wors

    In reactie op: Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;) #17395837

    Tsja en daar schrijf je een waar punt Corsaracer…. LOD komt niet op Dr88, omdat hij dan verliest ;)
    Ik ken maar 1 Tigra-rijder die hem wel op de track zet, Neetmans :thumbup:thumbup

    En dan het door Tuned-Tigra aangehaalde 260 – 270, dat zal wel op de teller zijn denk ik…
    In het echt doe ik op dit moment “slechts” 242 op de TomTom (2 personen en bagage voor een raceweekend erin, dus slicks / krik etc). :agent

    Maar goed, ik daag LOD en de andere Tigrarijders hierbij uit om hem is op Dr88 naast die van mij te zetten king:

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411343

    Originally posted by carboncorsa
    nou nou servaas:P

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411344

    Originally posted by carboncorsa
    nou nou servaas:P

    Ach ja soms laat ik me uit de kast lokken door “domme” (in mijn point of view) uitspraken van anderen :P

    No hard feelings verder naar Andre hoor :cool:

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411342

    Originally posted by nl-tuning
    -ga een keer tegen hem racen over die gekke dijk van hemking: daar zet hij zijn eigen tijden neer:vertag:vertag

    Ik ken die dijk van hem wel hoor :sleeping
    Als ik daar opgegroeid zou zijn of elke dag zou rijden, dan zou ik er ook hard kunnen….. :vertag

    Originally posted by corsaboy
    nou ff heel kort.
    Project is vandaag stop gezet.
    binnen nu en 3/4 jaar klaar te hebben.

    En gvd weer met runs die je tegen mij mmoest maken :cry:cry
    We waren wel lekker op dreef met burnen daaro :jerry

    Ow ja en dat is dus wel driekwart jaar en niet 3 tot 4 jaar :vertag

    Als ik wat kan doen moet je het zeggen dude :thumbup

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411337

    Hmmzz grote mond zo over circuit rijden, maar dat ding is op de Strip zetten is zeker weer voor mietjes :cry

    Of een rondje op de Ring, wil ik wel is zien hoeveel zijn tijd is…… :sleeping

    Originally posted by corsaboy

    :wors:wors:wors:wors

    En ik maar wachten…….
    :cry:cry:cry:cry:cry:cry

    In reactie op: Bitburg 1/4m Mile 2008 #17402790

    @Geert u2u ff de link ik kan zosnel niets vinden op die site :hmmz

    Heb nu ook van Henk uitleg gekregen over wat erin zit:
    Volgens mij heb jij een M-Tech fase 1 chip en een face 2 pakket (das hetzelfde als een fase 2 set) Das dus met de verhoogde barandstof druk en sterkere waste gate veer enzo.

    Maar goed ff flink sparen voor eds phase 3.5 en in de tussentijd aan wg schroeven :vertag

    In reactie op: Bitburg 1/4m Mile 2008 #17402787

    Precies dat is ook de bedoeling, alleen heb ik ff niet een dikke 1250 euro in liggende gelden voor een Phase 3.5 :agent

    Chips in mijn motronic: Cal 7221 map en Cal 7220.
    Iemand een idee :wtf

    In reactie op: Bitburg 1/4m Mile 2008 #17402783

    Ladedruck Phase 3.5+ : 1.25Bar geregelt / 7500U/min
    Overboost : max. 1.50Bar

    In reactie op: Bitburg 1/4m Mile 2008 #17402781

    Ik ga sowieso niet voor mtech, de bedoeling is EDS phase 3.5 met K16.

25 berichten aan het bekijken - 4,551 tot 4,575 (van in totaal 4,750)