Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Compressie(laten) meten
Ik denk dat revolution de originele heeft en dat schmidt de “cheap” immitator is……
Op de drukregelaar zit een terugroepactie op sommige modelen, ik zou maar eens informeren bij de dealer….. vervangen kost als de auto hierin valt namelijk niks…..
De dealer kan dit idd programeren met tech 1
Codes:
Als ie Abs heeft is er ook geen probleem met het snelheidssignaal. Er zijn ook types met alleen een Abs lager Links Voor,
deze is dan alleen voor de snelheidsmeter…Ik denk dat het nogal mee valt eigenlijk….
Volgens mij past een F23 bak ook achter een C20XE, dus je zal met je assen dan ook uit moeten komen lijkt me….
En een X20XER zou ik nooit monteren….
Succes ermee
Ik heb vandaag de wielen gebalanceerd, zat iets van 20 gram in aan de voorwielen, en het is volgens mij wel iets beter geworden. Vandaag onder het rijden nog even gekeken waar het weg kwam, er zit wel wat speling op de kogel die onder
op de versnellingspook zit… Misschien dat ik deze ook nog vervang een deze dagen…@cabriobully : jij hebt het hele gedeelte vervangen wat met 4 bouten vastzit aan de tunnel? Wit/geel kleurig?
@satiesz: Alle info is welkom natuurlijk :thumbupEen stuurtrekker kopen/lenen:
Hey Nick, ik denk dat het aan je injectoren ligt, die SEH van mij verzuipt ook als je hem koud start, heb ze eens vervangen met injectoren van een C20XE, en dan start ie wel goed…
Succes ermee
Groeten Rein
13 mei 2010 om 09:00 In reactie op: potverdrieeurodubbeltjes dit moet je echt zien mega gaaf!!!! #17670682Een nederlandse polo en een mini met motor achterin bij mij uit de buurt:
http://www.streetfire.net/video/team-sideways-hoogeveen-racing-scene-project-vw-po_88740.htm
http://www.streetfire.net/video/triple-g-the-movie-team-sideways-hrs-hoogeve_79314.htm
http://www.streetfire.net/video/extreme-mini-cooper-with-rwd-with-a-kawasaki-zzr11_79644.htm
Handremkabels en remdrukbegrenzers idd

Succes ermee
Ik zou eerst de laaddruksensor reinigen, welke in je inlaatbuis zit
origineel gepost door otdh
uhmz
wat er nu gezegt word klopt niet helemaaltot 1993 is alleen stationair meten, 0.5% max
met of zonder kat, u9 e2 of k6 maakt niet uitMet of zonder kat maakt dus wel uit, als er geen kat of lambdasonde onder zit mag het co stationair 3,5% zijn.
Als je calibra dus van voor 1993 is kun je je kat eronder weg halen, en je lambdasonde er uit halen en je bent door de Apk heen als het co niet boven de 3,5% is

@ gsifreak U2U :thumbup
Die wielen waren idd powertech in 8 x 15!
Dit zat er eerder onder:


Ja Nick, wanneer komt die LOTUS????? :P
Foto’s T.T. cicuit toegevoegd
Ik heb ook die diepe versie op mijn calibra, alleen dan met 8 en 9 x 17 eronder, staat idd erg goed :thumbup
Wanneer je de auto dagelijks wil blijven gebruiken zou ik niet voor de diepe achterbumper gaan, dit is echt geen doen…
Heb ook nog foto’s van de grote meeting in het Autotron ergens in 1998 of zo, zal deze binnenkort ook even posten :afro
origineel gepost door calibra_8v
origineel gepost door corsa_c20xe
Mijne met Rieger kit:dikke velgen! wat voor zijn dat?
Die velgen zijn van FK, ik zal binnenkort even een eigen topic over deze auto beginnen, is een beetje -offtopic nu…
@bmw manu, op de snelweg in de 6 is net wat rustiger in toeren, maar kwa acceleratie kon ik niet veel verschil merken met een f20..
@nick, dat spruitstuk is idd jammer, maar past niet met de stuurbekrachtiging, maar er komt er vast nog wel een die wel past
met stuurbekrachtiging :agent@ kaneelschep, zijn gewoon een linker en een rechterstoel hoor, de champion voorstoelen hebben aan beide kanten een hendel om voorover te klappen. Die achterlichten moet je idd van houden, zijn wel originele irmschers :)
Foto’s van de zender lip, en de Bonrath een-arm wisser:

Zwarte irmscher achterlichten en de SFJ onderlip+ 2 mistlampen:

Foto’s champion interieur:

4 Hoofdsteunen:

Stuurbekrachtiging erop, spaghettie er af :cry

Ja, de auto is later de el kiwi geworden, heb hem in 2001 verkocht
-
AuteurBerichten