Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 juni 2014 om 08:52 In reactie op: Opel Vectra B X20XEV Motormanagement lampje brand weer #18236751
Meeste hebben zo een uitlees apparaat http://link.marktplaats.nl/m815048455″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb hem ook via die adverteerder, en werkt prima!Yups klopsensor, toerental melding is normaal aangezien de auto word uitgelezen zonder te starten, dus die kan je negeren. Wat je even kan doen is ff de stekker van de klopsensor eruit trekken en weer erin, vervolgens foutcode wissen en kijken of het terug komt.
Die laatste is idd wel vet :wub
@mercury8v wrote:
@Corsa_B_66 wrote:
Mercury8v gespot bij mij in de straat :P
Wat moest je nou hier zoeken :jerry

Klusje bij een kennis, Zag je vectra niet staan
Ff in de pauze snel heen en weer geweest naar huis vandaar dat je me niet hebt gezien :jerry
Ben benieuwd idd hoe het gaat staan… Hou me Rieger er nog wel naast, voor het geval dat ik het toch net niet mooi vind… Of ik wissel ze wel jaarlijks om voor de afwisseling :P :jerry
Hij moet wel ff voor het mooie gespoten worden, onderkant boven het lipje schaafwondjes, en de lak is niet meer zo mooi glanzend en zitten her en der wat krasjes…
Ook maar een sport edition 2 Zender op de kop getikt :D
Incl mistlampjes, grill, sproeiertjes, ruitenwisser reservoir met motortje en slangen, en natuurlijk de relais van.. al met al, compleet :agent
Mercury8v gespot bij mij in de straat :P
Wat moest je nou hier zoeken :jerry

@Seth wrote:
@Corsa_B_66 wrote:
Dat ietsje meer drinken heb ik niet echt door, heb ook niet op andere maat gereden. Maar dat zal toch wel mee vallen? Comfort oke, maar wie mooi wilt zijn he :P
Dat GOCA is mij beetje onbekend, zeker weer leuke Belgische regeltjes dat het eea niet mag.Maar ben sowieso benieuwd hoe het gaat staan, wanneer komen ze er onder?
Onze keuring gebeurd niet door een garagist naar keuze maar door erkende onafhankelijke keuringsstations van de overheid. Ik moet mijn kuipstoelen wisselen met het origineel, mijn eind- en middendemper wisselen met het origineel en mijn xenon wisselen met halogeen. En dan zoeken ze meestal nog altijd een reden waarom ik rood krijg en terug moet komen. :argue :fy1
Bandenmaat mag niet meer afwijken dan 2% van wat er op papier staat en jouw bandenmaat wijkt 4,63% af. :D
Ben ook benieuwd hoe ze eronder gaan staan maar eerst moet de motorswap van Willem zijn x20XEV naar de mijne gebeuren :) Dan sparen voor de spuiter ;) Geduld is een schone zaak zeker? :angel
Pff, wat een regeltjes allemaal, dan kan je je auto nog geen eens met fatsoen tunen….Ik moet er niet aan denken om al die zooi steeds in en uit moet bouwen.
Motorswap? Wat dan? Heb ik wat gemist? Er lag al een 2 litertje in toch? Of is ie niet al te best meer?Dat ietsje meer drinken heb ik niet echt door, heb ook niet op andere maat gereden. Maar dat zal toch wel mee vallen? Comfort oke, maar wie mooi wilt zijn he :P
Dat GOCA is mij beetje onbekend, zeker weer leuke Belgische regeltjes dat het eea niet mag.Maar ben sowieso benieuwd hoe het gaat staan, wanneer komen ze er onder?
Misschien dat ik ook wel ff langs fiets.. is lkkr in de buurt :)
Je kan ook gaan voor 215/35/18 zoals die van mij.. :jerry
Haha, ja kan me wel voorstellen dat je aardig getwijfeld hebt. Denk dat het op zich wel gaat met verlaging, ligt er beetje aan wat voor banden je er onder legt….
Wat voor banden maat wil je hier onder zetten?
@Seth, nice wheels, ben benieuwd hoe ze gaan staan. Zal zkr vet staan, had je niet een maatje groter kunnen gaan? 19ers?
Contact ff CarloAstra die komt uit zoetermeer dus ligt niet echt ver van elkaar en doet dit soort klusjes en is een goede monteur die verstand heeft van zaken.
Afvullen laat ik altijd voor 50 euro doen in Ermelo :D
Deze doen het altijd goed bij mij, en ruiken ook wel een tijdje zoals ook hier boven door mede forummers aangegeven..
:jerry

Heb hier nog een complete x18xe1 liggen voor onderdelen. Zal ff checken of ie ovaal of 4 kant is
31 maart 2014 om 20:04 In reactie op: Kapotte / lekke condensor en een enorm prijsverschil #18226795Ik weet niet of die van een Vectra b past, ivm motorswap heb ik nog een complete condensor incl radiateur koelvin etc alles erop aan liggen mocht je voor een 2e handse gaan. Condensor is niet heel oud, toen ik de auto kocht was deze nieuw vervangen.
31 maart 2014 om 13:04 In reactie op: 6 April 2014 – TT / CT 5th Birthday Bash – Amersfoort #18222581Denk dat ik ook wel ff langs kom karren aangezien ik toch in A’foort woon. Wellicht ook ff op de bank, kijken wat me V6je standaard eruit poept :jerry
Nice, mooi dat je een donor er bij hebt gekocht :thumb
Als ie er uit gaat, vervang dan zoveel mogelijk, dan achteraf als ie er weer in zit. Als je wilt weten wat er bij mij allemaal vervangen is zie viewtopic.php?t=179837
Volgens mij is de inlaat ook gewoon als alle andere X25XE?@sw_reijnders wrote:
@usbstick wrote:
Overbouwen gaat heel goed,kabelboom zal nog wel wat moeilijker zijn,dat was bij ron zo en bij. Corsa_b_66 ook zo,en zo moeilijk is het niet om om te laten keuren naar v6, de vectra b is al geleverd met v6 en de remmen zijn hetzelfde..
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
nee
een X18XE is een B1 en heeft nog steek 4×100 naafjes ;)
en kleinere remmenYups, alleen de B2 is weer 5 gaat geleverd, tenzij het een V6 B1 is, die is namelijk ook 5 gaats :P
Donor is sowieso een goede optie, moet je zkr doen. Heb ik ook gedaan. Voordeel, je hebt alles wat je nodig hebt, dus hoef je niet te zoeken naar ditjes datjes. En kan je nog zat onderdelen indien je ruimte hebt als reserve houden scheelt ook weer :d
Yups, heb het ook laten doen, en heb er geen moment spijt van :thumb
Maar mijn keuze was ook meer omdat mijn basis al goed was, en zoals ik al wilde. Dus dat maakte de keuze wat makkelijker om een swap te doen.
Gecondoleerd en heeel veeel sterkte gewenst!
Ik was destijds iets van 56 euro kwijt incl programmeren, maar dan krijg je dus zo een platte standaard sleutel zonder CV erop. Op zich voor noodgevallen voldoende… Tenzij je perse dus met CV en al wilt dan beter naar de dealer….
-
AuteurBerichten