Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 oktober 2014 om 07:27 In reactie op: Hulp/monteur gezocht voor vervangen Wervelkleppen Z22YH #18256313
Idd, stuur CarloAstra een prive bericht, deze kan je vast hierbij helpen. Is laatst nog bezig geweest met wervelkleppen voor een Signum zie topic met fotos viewtopic.php?f=6&t=187092&hilit=wervelkleppen
Ow ja, verder is ie origineel motorisch op een andere lucht filtertje na… Wel nog plan om hem op maat te laten chippen.
Ziet er leuk uit, alleen ben niet zo een fan van de voorbumper, maar gelukkig verschillen smaken :)
Klopt in de buurt Nijkerk :), je mag wel een keertje mee rijden/proefritje maken in de v6 als je zelf wil ervaren hoe het is? Alleen ben wel vanaf morgen 3 weekjes op vakantie dan wordt het na de vakantie.
Een in een goede staat verkerende V6 (2.5) komt wel vooruit hoor ;) Vooral op de snelweg.. :jerry
Hi Carlo,
Dit is mijn oude bak die je er onder uit hebt gehaald bij de X18XE1 blok. Bak zou gewoon goed moeten zijn aangezien hij er lopend uit is gehaald..
29 augustus 2014 om 12:40 In reactie op: opc scan (tellers eerst naar de uiterste dan weer terug #18173758Vet! stel dat dit allemaal lukt, kan dit dan ook op een Vectra B? Ben dan ook wel erg geinteresseerd in zoiets :D
Hou maar toch aan die max 3.5 aan :D ;)
Met of zonder nieuwe olie filter? Destijds toen met nieuwe filter ging er iets van 3.5liter max in volgens mij. Gewoon tussen door ff wachten en peilen… Desnoods na dat je hebt gereden dag later even koud nog een x peilen indien nog iets aanvullen….
Gewoon 5W30 nemen, nam ik ook altijd in de X18XE1… Nu gebruik ik in de v6 5W40 Castrol/Valvoline beiden goed..
Moet ik ook maar eens binnenkort doen, staat nog op mijn lijstje van de to do’s :jerry
@ sleutel13, ik denk dat Blendjuh het op deze manier heeft gedaan? Klopt dat Blendjuh?
15 augustus 2014 om 12:25 In reactie op: Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen #18233932Smoelt gelijk stukken beter zo met die koplampen.. Staat netjes man :thumb :D
Zie hier mijn kleine verslagje van viewtopic.php?f=6&t=179837&start=150
Zelf was ik ook verbaasd… Je moet maar geluk hebben denk ik dan…Ik heb laatst 21 juli mijn vectra b2 laten omkeuren uit 2000 van een x18xe1 blok naar een v6 en ik was in 15 min klaar zonder naar lelystad te hoeven.. kosten 55 euro en er werd bijna naar niets gekeken. Was in nieuwegein :jerry
Mijn Vectra V6je
8 augustus 2014 om 10:24 In reactie op: Wat voor opties heeft een Omega B2 executive uit 2000? #18246550Mijn pa rijd al wat jaartjes in een B1 MV6 met een X30XE automaat, deze haalt ook gemiddeld 1 op 7 a 8. Lange ritten wat zuiniger.
Oei, das minder… Hoop dat het allemaal mee valt… Succes iig met de afhandeling…
Je brandstofdruk regelaar zit in/aan je benzinepomp. Ik heb er nog een liggen met benzinepomp samen, indien dit het euvel is…
Komt van mijn oude X18XE1 blok af. Zie buysell/single_ad.php?ad_id=8398Hi Bakker,
Ik heb nog een originele bobinebrug voor je… Heb er 2 liggen, eentje word vandaag opgehaald andere ligt er nog.
Komt van mijn x18xe1 af. Ene had ik als reserve… 25 euro ex verzenden zie ook mp gedeelte.Dankje voor de reacties, ben ook erg blij dat ie er zo door heen is gekomen :D
Vandaag was het zo ver, paar weken terug online afspraak gemaakt bij het RDW te nieuwegein.
11:00 uur had ik een afspraak, ik was er om 10:45. Balie medewerker netjes mijn papieren klaar gemaakt en mocht ik in rij 2 gaan staan.
Het was erg rustig. Na enkele minuten gewacht te hebben was ik aan de beurt. Meneer kijkt zo naar het dossier ow motor wijziging, yups. Nou rijd maar door, moest door rijden tot 2 rode platen. Ik stap uit, eerste wat ie vroeg, waar komt het blok vandaan, ik zo, ja van een donor auto waar van ik zelf een vrijwaring heb aangevraagd. Hier heeft u alle papieren en de aankoopsbewijs van de donor auto. Hij zegt, zo, dat is netjes allemaal van je. Hij terug, ff wat zaken administreren komt terug. Ja er moet wel een kleine controle plaatsvinden, ik zeg prima! Hij loopt zo onder de brug, zegt stap in en draai ff de stuur heen en weer, en met de rem ingetrapt. Komt terug ziet er goed uit. Toen moest ik ff door rijden naar een remmentest. Nou, volgens mij was de remmentest net zo hard klaar als dat ie er op kwam… Volgens mij heeft ie zowel voor als achter maar 1x op de rem getrapt zonder al wat toeren te maken. Daarna ff snel de verlichting gecontroleerd of het goed stond, nou dat was ook allemaal goed. Vervolgens zegt ie rijd maar ff om, zet hem ff op de weegschaal. Prima, na dat te gedaan hebben was het klaar. Vervolgens kon ik netjes betalen a 55 euro’s en mijn auto was goedgekeurd, zonder EU testjes of doorverwijzing naar Lelystad.
Hij heeft nog geen eens naar het blok nummer gekeken volgens mij… Ik vond het allemaal heel erg snel en makkelijk gaan vergeleken met de berichten die ik her en der lees. Ik was in 17 min klaar, zie factuur 11 uur afspraak 11:17 betaling voldaan. :jerry
Hier onder nog wat pics……




@seth, ja had het gemerkt haha…
Maar mooi dat ie af is, de velgen staan er super onder :thumb@ seth, heb hem laats gezien 5 juli daar, rijd je zelf op redbull ofzo hele deur zat vol met redbull blikjes :jerry
Paar foto’s gezien op het engelse forum van een meeting, deze 2 vond ik toch wel dik:
Een met een saab turbo blok, andere een C20LET..



Deze melding had ik ook, alleen bij mij was het de stuurlint. Zit achter je stuur. Maar omdat het na een drempel is gebeurd denk ik dat het niet aan je stuurlint kan liggen.
-
AuteurBerichten