Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bah, ziet er niet uit, die bodykit vernaggelt heel de corsa.
Ik heb ooit 17ers onder de corsa gehad met ET35, dat ging ook goed. Dus denk dat het bij jou zonder enkel probleem moet passen.
Bij mij kan die voor inderdaad wel stukje lager, achter ligt redelijk goed.
Maar heb nu al soms dat me uitlaat raak bij drempels. Heb je je achter spatborden uitgerold?
Dit helpt ook wel aardig qua aanlopen in je wielkasten.Daarom, gewoon een nieuwe kopen. Dan zijn de dempers ook gewoon lekker nieuw. Stel je koopt die KW en een van de dempers gaat lek(toch 2jr oud) dan moet je weer nieuwe dempers kopen dan ben je duurder dan die 249 uit, en bij vmaxx heb je gewoon 2jr garantie gewoon omruilen die hap als er wat gebeurd.
Ik zou gewoon op 195/45/14 rijden, en lekker laag duitse stijl. Heb nu ook zelfde maat met 8J, alleen helaas nog geen schroefset, wel veren van 40 mm voor achter. Bij mij komt er ook straks een Vmaxx setje onder, en veel mensen rijden ermee ze zijn qua prijs kwaliteit zeer goed.origineel gepost door foofighter
Wat maakt nu eigenlijk het verschil tussen 5W40 en 15W40. Als 5W40 beter is, moet ik dat ook maar gaan gebruiken.5W40 is dunner olie, dus smeert sneller bij koude weer, en warme weer. En is volsynteet. Bij gevoelige blokjes is het voordeel dat het sneller smeert, omdat het dunner is. En volsynteet gaat qua kilometers meer mee. Maar je moet wel oppassen, als je eenmaal naar 5w40 bent gestapt niet meer 15w40 gebruiken. Dus dan moet je altijd 5W40 gebruiken.
Idd, dan kan je beter een nieuwe kopen van Vmaxx met garantie enz. Een nieuwe van Vmaxx kost 249,- dus de keus is aan jou, 200 voor 2e hands of 249,- voor een nieuwe vmaxx? Ik zou persoonlijk gewoon voor een nieuwe gaan dan weetje zeker dat ie goed is, en ook met 2 jaar garantie volgens mij
Ik gebruik ook al een tijdje gewoon castrol 5w40 vol synteet voor me X16XE blokkie vind ie wel lekker:P
Wat voor type blok?
Tjah, wat moet ik ervan zeggen.
Ik vindt het 3x niets. Van achteren lijkt het wel net alsof ie een jurk aan heeft haha.
Geef mij maar lekker laag en duits stijl. De vorm van de corsa is helemaal verkracht zo.Uitlezen doet idd wonderen:thumbup
Ziet er goed uit man.
Je pa crosst ook wel ff lekker haha:PVolgens mij staan de fotos bij show your car. Zag er wel leuk uit
Echt zonde man.
Maar goed, ongeluk zit in een klein hoekje.
Blik kan je altijd vervangen. Jou kennende komt het allemaal wel weer goed.
In iedergeval succes verder!!VETTTTTT:wors:wors
Welke bruine? Bij de luchtdruk sensor? Of bij de MAP sensor?
Heb afgelopen dag nog gechecked kan geen beschadigingen zien.
De auto rijd voor de rest als een zonnetje geen stoten, of schokken en MM lampje brand ook niet.
Heel zelden brand ie een x. Ik houd het ff in de gaten, en check nog een x wel goed de bedradingZiet er top uit.
Zou hem gewoon houden:agentDe ramen dicht doen, dan knopje naar boven ff paar seconden inhouden.
Trekken merk je niet echt heel veel van.
Ik merk wel, dat ie bv wat lichter van zn plek komt. Voorheen leek ie beetje lomp en sloom met optrekken.
Auto lijkt wel gewoon wat lichter haha. En tjah op snelweg na bepaalde touren acceleert ie gewoon veel sneller als je gas geeft. Na 4000 touren gaat ie wel lekker door:DHoi Wim,
Bedoel je dat er draden van deze sensoren ook naar de MAP sensor gaan?
Dus dan moet ik ff bij de stekker van de MAP sensor checken? Dat is dat blokje aan het schutbord toch?
Bij de koelvloeistof reservoir?1 post is genoeg David:P:P
Die van mij is van een C16xe alleen is de bovenste flens wel van een X16XE.
Hij is dus een beetje gemodificeerd:P voordeel is dat ik de egr niet hoefte af te doppen enz.
Heb nu de egr gewoon met een schroef aan de zijkant waar de gasklephuis normaal zit vastgezet.
Hij werkt wel, maar er komen geen gassen :D dus er brand bij mij ook geen lampje.Staan zekerss goed:thumbup. Voor 7 achter 8?
Heb ze ook, alleen moet ze ook ff keer weer laten spuiten en polijsten:DMooi dat het opgelost is.
Succes ermee in iedergeval :dOww ok, wist niet dat ie jou kabelboom heeft gebruikt.
Maar ik neem aan dat er toch ook een verleng stuk bij jou in de kabelboom is gemaakt?Bij mij was dit ook het geval dus, waardoor ie in het begin eerst stationair niet echt goed liep. En 2 dagen later liep helemaal bijna niet, leek net alsof ie op 3 poten liep. Toen ik ff aan de kabels zat waar ik ik dus had gesoldeerd ff knijpen enz liep ie opeens goed, dus ik blij. Heb alles opnieuw gesoldeerd, en goed ingetaped enz. Sindsdien geen enkel probleem meer loopt als een zonnetje. Dus check ff goed die kabels.
-
AuteurBerichten