Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pff wat een oerlelijk ding. Achterkant van een pegeot voorkant kan ik even niet op de merk komen.
Daarom had ik zoals hierboven al beschreven dat die universele niet gaan passen in een corsa :)
Als de MM lampje heeft gebrand en volgens mij als ie meer dan x aantal seconden heeft gebrand, dan slaat hij de fout code op. Het eerste wat ik je zal aanraden is hem uitlaten lezen(of zelf via de paperclip methode), dan weetje in iedergeval waar je moet zoeken ipv nu gissen op een antwoord.
Ik weet niet wat standaard is, maar ik gebruik gewoon 5W40 Full syntheet :) kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Olie is dunner waardoor het sneller begint te smeren met koude en warme weer.
@ 2e-c14nz, het is inderdaad een ideaal en plug and play systeem. Alleen het ergste was, dat ik een bout niet los kreeg, en het zijn van die torx gevalletjes, dus met een beetje beleid was het doorgedraaid, dus zat ik daar haha. Uiteindelijk maar met een bijtel en veel hameren eruit gedraaid, gelijk maar 2 nieuwe goede inbus moeren erin gedraaid zowel links als rechts :). Zal ff keertje duidelijke fototje maken hoe het zit. Je kan een goede foto op nlpower.com zien. Vindt ze alleen wel rete duur, ik heb dan de stof versie en die zit bij nlpower op 149.95. Maar toevallig kwam ik hem keertje tegen op MP, diegene had er volgens mij geen verstand van en had hem werkelijk voor een prikkie:P, en nog wel in originele doos + handleiding erbij:D
De Kamei die ik dus heb is ook gemaakt voor een corsa waardoor het plug and play is. Bij een universele is het denk ik haast niet mogelijk op deze manier, maar ook op een andere manier is het moeilijk omdat bij een corsa het middengedeelte leeg is, waardoor je nergens steun hebt. En aan de zijkanten gaat ook niet werken denk ik.
Hierbij een fototje snel gemaakt met een tel. Ik heb er even wat tekst bijgezet, hoop dat je het begrijpt :) anders hoor ik het wel. Het komt er dus op neer dat je eerst je stoelen helemaal naar voren moet schuiven, vervolgens de eerste bout die je tegekomt los maken aan beide kanten, vervolgens de pootjes van de armsteun eronder schuiven aan beide kanten tegelijk en de bout weer goed vast zetten.

Ja hoor, zal ff fotos voor je maken. Alleen de kamei armsteun is wel een dure. Ik had geluk ik had hem voor een prikkie gevonden via MP. Deze is dus gemaakt ook voor een Corsa B, en geen imitatie of een universeel zoals vele op MP e.d. De universele zullen ook niet zoals de kamei bevestigd worden, maar die moet je maar een of andere manier hobbyen en bevestigen :)
Ik heb er eentje zitten van Kamei. En die past perfect. Bevestiging is aan de stoelrails :)
Hij moet alleen nog wel omlaag he :P tis nu een 4×4:jerry. Voor de rest leuke bak:thumbup
Nice pics, ziet er vet uit man:thumbup
Hoeveel is ie nu voor verlaagd denk je?Snel pics maken he:kewlpics:kewlpics
Ik sluit me aan bij wat 2e-c14nz zegt. Kans is groot dat je meer gaat verbruiken, en zoals je zelf zegt heeft het helemaal geen nut op een standaard blokkie. En al helemaal is het zonde van het geld. Als je wilt dat je auto wat meer geluid gaat produceren, zou ik eerder voor die 109 euro voor een andere eindempertje etc kijken. Of een inleg filter. Heb nu ook een openluchtfilter, ivm plaatsen powerbox, maar zodra het lekker weer word en tijd voor heb gaat mn originele box meteen terug.
Ik zou 60/40 doen, 40/40 is het net niet, is mijn mening. Ik rijd dan wel met 14ers dus dan is de ruimte tussen wielkasten iets meer dan met 15ers. Maar als je normaal nog wilt rijden met al te niet veel uitkijken zou ik voor 40/40 gaan. Ik heb nu net vandaag een 60/40 setje binnen. Indien je voor een 40/40 wilt gaan en je wilt een 2e hands setje kan je die van mij ook wel overnemen. Set is nog in zeer goede staat, veren zijn van Apex.
Idd, zoals mayhem al vermeld, check eerst dit soort zaken. Dit zijn toch wel de eerste dingen die je checkt bij een auto die niet start :)
9 maart 2010 om 23:06 In reactie op: Me crossaa verlaagd en andere wielers nieuwe picasss 19-3-20 #17627344Dat zier er goed uit zeg. idd ietsje lager en hij wordt dikker:thumbup
Ziet er idd weer lekker dik uit:thumbup
Hoeveel is ie nu verlaagd dan?Hierbij mijn corsa. Nooit echt erbij gezet, gisteren gewassen zonnetje scheen dacht neem ff paar pics:D:P




Nee, was meer voor Wim bedoeld, waar die slangetje zit :D
Misschien een fototje van?
Opzich maakt het niet uit, alleen dan werkt inderdaad de knop niet. Andere oplossing zit er niet op. Alleen weet niet of het apk afkeur is, dat ze dus de hoogte verstelling controleren tijdens de apk.
De stappenmotor zit toch naast je gaskleppositie sensor? of is dat de LFR? Want er zit nog zo een ding op die je stationair regelt, in je gasklephuis net voor de grote klep:) zit een klein gaatje waar lucht doorgaat, daar zit dus zo een plunjer in die heen en weer gaat waardoor de motor stationair blijft draaien. Is dit ding de stappenmotor?
Het zal wel niet echt heel erg schadelijk zijn, maar het is in iedergeval niet fijn. Merk je het ook tijdens het schakelen? Dat bv de toerental niet zak maar hoog in de toeren blijft? Of is het echt als je puur voor de stoplichten of stilstaat?
Is je MM lampje gaan branden?
Kan ook aan je Gasklep positie sensor liggen, of MAP sensor. Is het continue dus iedere dag? of af en toe? -
AuteurBerichten