Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok, zonder dat zou dus mijn koelwatertemp sensor op het dashboard niet werken?
Over dat bolletje? Dat bolletje lijkt wel groter. Maar zal het ff als ik straks thuis ben proberen. Heb wel vandaag zonder dat stekkertje gereden, hoop dat het niet echt schadelijk is.
Opzich ben ik in 6 min thuis :)Thnxxx :) alleen bij mij ziet het er zo uit. Dus ik denk dat ik nog een onderdeeltje mis waar ie op moet klikken :(

Graag, heb zitten kijken, maar zag zo ff 1 a 2 geen ingang waar ie op kon :D
Ik weet niet meer precies wat ie aangaf, weet alleen dat je met een uitlees apparaat de motormanagement niet inkomt wat ik dus vaag vond(en met paperclip methode wel kunt uitlezen). Als er kabelbreuk is, kan ie dan wel de andere zaken uitlezen? zoals type airbag, abs etc. Dus dan is er kabelbreuk alleen aan het kabel die naar de ecu gaat?
HI Willem,
Bedankt voor de info.
Wat betreft de 0335, ik zou niet weten of deze ook met draaiende motor storing geeft. Hoe kan ik dit weten? Lees de auto namelijk uit als ie stil staat :D
Ik zal in iedergeval alle draden even na lopen, en de egr ff loshalen schoonmaken etc wellicht dat dit helpt.
Past gewoon. Ik heb er een van kamei al 2,5 jaar, en nergens een krasje, of wat dan ook. Kamei is dan ook wel wat duurder en had volgens mij 3 of 5 jaar garantie erop.
Ramen omhoog, vervolgens de knopjes ingedrukt houden naar boven toe enkele seconden.
Waarom je het doet is, wanneer je auto van de stroom(accu) is geweest, en je klikt 1x op het knopje om je ramen omhoog te doen gaat dit niet. Dus je moet het knopje ingedrukt houden om je raam helemaal naar boven of omlaag te krijgen. Maar wanneer je dus helemaal naar boven toe haalt en vervolgens de knopje ingedrukt houd dan heb je hem opnieuw ingesteld en werkt alles weer als van ouds :D
Als je kan sleutelen kan je het goed zelf doen, alleen is wel pokke werk.
Hij zit op een K plekje :)Ik gebruik al aardig een tijdje de Crooke versie.
Afklopppen, maar heb helemaal geen problemen mee, motortje loopt als een zonnetje. Heb laatst de bougies etc vervangen, helemaal geen rare verbrandingen etc. Ik heb er in iedergeval een goede ervaring mee tot nu toe.[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb die 2 corsa’s een bekeken hier wat jullie zeiden,
Die eerste gsi is wel strak alleen die kont vind ik niet zo mooi…
en die blauwe vind ik niet bijzonder en die heb ik al zien staan in landgraaf vaker… die is wel snel maar dat hoeft dus ook weer niet voor mij:P en heeft al 12 eigenaren gehad en dat vind ik wel erg veel!Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he![/rquote]
Heb je die andere niet tupperware corsa ook bekeken? Is het wat?
En zoals ik al eerder zei, als jij hem mooi vindt moet je hem zekers bekijken en als ie goed is kopen.
[rquote=1847726&tid=140784&author=Fearless]Leuk ding maar voor 2750 heb je ook een fatsoenlijke Astra G[/rquote]
De prijs is inderdaad wel wat aan de hoge kant gezien de kmstand/bouwjaar :) maar hij ziet er in iedergeval beter uit als die tupperware corsa :)
Je kan dan beter naar deze kijken. Deze is ook oranje en vindt deze veel strakker uitzien dan die tupperware corsa. Behalve de achterlichten zijn niet mooi, maar goed dat zijn kleine details :)
Sorry, maar ik vind de corsa echt lelijk. En zoals hierboven al beschreven, 1x iets raken van voren en je mag zowat de hele voorkant opnieuw doen. Beetje tupperware corsatje, vooral die achterbumper :puke
Maar goed dat is in iedergeval mijn smaak. En gelukkig smaken verschillen :D, als jij hem mooi vindt en graag wilt kopen dan moet je dat zeker doen…
Ik dacht altijd dat de compressie wat hoger kwam te liggen :)
Dan zat ik er dus naast.
Hogere compressie betekend ook dat je kop het zwaarder te verduren heeft. Dus de kans bestaat dan ook dat je sneller aan een koprevisie bent. Weet ook niet of de kop van een c20xe goed bestand is hiervoor. :)
Maar andere mede forummers hebben hier vast wel antwoord op :)
Heb ze ook gehad even in het begin. :)
Maten: 205/45/17- 7J ET35 achter wel uitgerold, anders ging het niet :) en 40/40 verlaagd.
Nu zitten er lekker brede 14ers onder en is 60/40 verlaagd.
Fotos van toen met 17ers :D


Ten eerste veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwist :D
Ten tweede, je bumper hoeft er niet af, de 2 a 3(is tijdje geleden voor mij weet niet meer of het 2 of 3 scroefjes zijn :P ) schroefjes bovenaan los schroeven onderkant zit met klik systeem, met een beetje geweld komt ie los.Ik gebruik al een lange tijd CASTROL MAGNATEC 5W-40 volsyntheet.
Je bent idd niet de enige. Ik wens je succes, ik was opgegeven moment aardig geirriteerd. Pas op dat je niet te hard knijpt met de tang.
Oww ok, leek er wel verdacht veel op :P
Bijrijder kant is makkelijk kom je zo bij, alleen bestuurderskant is klote(bij een gsi), kom je net niet bij of als je er bij komt lukt het kwart slag draaien weer net niet omdat je geen genoeg ruimte hebt. Althans dat was bij mij, heb het toen met een tang geprobeerd, na beetje piele lukte het.
Volgens mij is deze van Voss geweest.
Zie topic http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=138658
Ik zou het niet doen als ik jou was :)
Ik rijd ook gemiddeld 1 op 11 met me gsitje. En dan rijd ik normaal. Heb wel een powerbox.
Gewoon de TA doen. Ben je wel wat meer kwijt, maar dan weet je zeker dat het goed is en met garantie.
-
AuteurBerichten