Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kan zijn dat je throthle posietieschakelaar kapot is en dat die volgas blijft aangeven. Zo heb ik ooit de sprint tegen Marcel moeten afbreken. Bleef volgas geven aan de start terwijl ik niet eens gas gaf
greetz
30 april 2011 om 22:32 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373261ik ga de eerste bitburg niet halen. Ben benieuwd wat tijden je gaat rijden op de 1/4de mijl
greetz
ik heb alles van bovenvermelde opties:afro
+ een shot lachgas :o
was voor mij 1 van de beste investeringen toen. Maar heb nu wiseco. meer compressie is meer druk in de cilinder… dus meer vermogen. vraag me niet hoeveel maar je merkt het goed. alleen terug mappen achteraf
nog wa foto’s van aldenhoven van de BMW die we maar even meegenomen hebben in de plaats van de corsa waar het 1 en het ander mee fout gelopen is
voor de sport even op 3 minuten gedemonteerd
gisteren een nadere onderblok binne gedaan om te boren en alles terug op gewicht te maken, volledige uitbalancering
Heb krassen gekregen in men onderblok van men 1ste cilinder. aangezien de zuigers nog goed zijn heb ik besloten om een andere blok te laten boren
Blijkbaar had men krukas ook onbelans (te zien aan de lagerschalen) (lang leve Van kronenburg)normaal moet ik op de 2de Bitburg er weer staan met de corsa 8)
Vandaag de wagen gaan terug halen bij de politie…
er is wel heel wat schade aan. Spatbord gedeukt en lak af
motorkap hebben ze open geplooit omwille van dat we hangsloten op de motorkap gehangen hebben, zo ook hebben ze de kofferklep open geplooit om in lommel te gaan tanken en door te rijden zonder te betalen…Ze hebben de volledig koppeling opgestookt (auto staat een week bij de politie en stonk er nog naar)
kabelboom in de auto volledig naar de knoppe gedaan.
Hebben hem hier in mijne hof weg geduwd om hier een paar huizen verder op hun gemak men starteronderbreking te zoeken (waar ze al heel wat werk mee gehad moeten hebben)
Is om ziek van te worden
Auto zal dus dit jaar nimmer in de drift tercht komen… vriendin is er kapot van, en het is financieel even te zwaar om alles te herstellen en dan ook nog te gaan rijden. Ook omdat we dit jaar aan de corsa heel wat kosten gedaan hebben en dat we beslist hebben om alleen dan maar met de corsa te gaan buiten komen
dus volgend jaar meer geluk hoop ik
Vandaag de wagen gaan terug halen bij de politie…
er is wel heel wat schade aan. Spatbord gedeukt en lak af
motorkap hebben ze open geplooit omwille van dat we hangsloten op de motorkap gehangen hebben, zo ook hebben ze de kofferklep open geplooit om in lommel te gaan tanken en door te rijden zonder te betalen…Ze hebben de volledig koppeling opgestookt (auto staat een week bij de politie en stonk er nog naar)
kabelboom in de auto volledig naar de knoppe gedaan.
Hebben hem hier in mijne hof weg geduwd om hier een paar huizen verder op hun gemak men starteronderbreking te zoeken (waar ze al heel wat werk mee gehad moeten hebben)
Is om ziek van te worden
Auto zal dus dit jaar nimmer in de drift tercht komen… vriendin is er kapot van, en het is financieel even te zwaar om alles te herstellen en dan ook nog te gaan rijden. Ook omdat we dit jaar aan de corsa heel wat kosten gedaan hebben en dat we beslist hebben om alleen dan maar met de corsa te gaan buiten komen
dus volgend jaar meer geluk hoop ik
dat er schade is weet ik zaterdag pas. kan hem dan pas gaan ophalen.
Had een tip gehad van iemand op facebook zondag, dat die gast hem zaterdag had zien staan ergens in overpelt. wij gaan kijken. maar niks meer te zien. flikken de tip doorgevene en laten bellen naar overpelt dat ze die misschien hadden laten aftakelen. en dit was dus ook het geval. gisteren kreeg ik telefoon dat hij op het politiekantoor in overpelt staat. Maar die werken maar tot 17 uur en geraak nooit op tijd van men werk tot daar met de trailer
hij is terecht.
stond onder een brug van de baan hasselt eindhoven in overpelt
gisteren ne serieuze tegenslag gehad. en men goesting is een ver zoek nu.
De bmw op voorgaande pagina is donderdag op vrijdag nacht gestolen. Men vriendin is er kapot van omdat ze er ook gans de winter aan gewerkt heeft en ze er mee wou gaan driften.
En wij zitten nu ook met de schrik dat de corsa of de vectra zou gestolen wordenbij ASD chiptuning in Meerhout Belgie (kort bij de meeting van OTU)
Hey nova… idd lang geleden. Heb moneteel geen foto’s gemaakt. omdat ik het blok al dikwijls uit elkaar getrokken heb en hier al genoeg foto’s op dit forum te vinden zijn.
auto draait sinds vandaag terug. Morgen of maandag laat ik hem warm draaien en alles checken en dan kan ik beginnen met rodage te rijden. Motor starte meteen en draaide mooi stationair
Voila afspraak is gemaakt om de auto te laten mappen. 21ste maart is het zover. Nu de auto dit weeknd draaiende krijgen en wa rodage rijden ergens in de volgende 2weken als ik tijd heb
wel gaaf als je zo iemand ziet experimenteren en dan nog resultaten gaat zetten ook. En een budget van …. ni veel
goed bezig freek
22 februari 2011 om 20:26 In reactie op: Speedy Corsales –> Throttle Bodies!!!! update 22-4-11 #17816266benzinedrukregelaar moet na de feulrail komen. bij mij komt de aanvoer van de benzine aan de bestuurderskant de TB in dan darmpje dan 2de TB dan weer een kort darmpje, en dan die regelaar. (zijkant aansluiting regelaar) en dan de onderkant van de regelaar gaat retour naar de benzinetank
altijd ter plaatse daar. Wel lang aanschuiven daar soms en veel standaard spul. Maar ze hebben net teru de toelating om daar te rijden sind andergalf jaar. En is daar altijd een heel fijne locatie geweest om het weekend door te brengen en te rijden. fijn publiek daar
En is ook een gans weekendvoor 9 april. Dan ga ik in Aldenhoven de eerste testen rijden op de 1/4mijl. hopelijk dat ik op tijd nog wa geld bijeen krijg voor dragslicks
we zijn even gestopt aan de bmw. die ziet er op moment zo uit. hebben er wel al lexan ramen in gemaakt (zijkanten + achterraam)

vandaag ben ik ook aan de corsa begonnen. vanmiddag om 1 uur begonnen en om 6 uur hing de motor op de bok, en lag de kop en de injectie al gedemonteerd. Ook de vloeistoffen (olie en dergelijke staan nu lekker leeg te lekken dat ik morgen het carter er kan afhalen en nieuwe zuigers kan monteren. het zijn nu Wiseco groep A zuigers geworden.
greetz
16 februari 2011 om 22:54 In reactie op: Speedy Corsales –> Throttle Bodies!!!! update 22-4-11 #17816259waar heb jij je inlaatspruitstuk van. ik zie dat deze ook een wateraansluiting heeft.
mooi projectje. en het geluid van TB’s is zo mooi… en je gaat een stuk zuiniger rijden dan met die webers
aja. ik weet niet of ik het goed zag. Maar heb jij je vulstop van je kleppendeksel niet afgeplakt? want zie precies lak aan de binnekant hangen ervan. Deze verf kan afschilferen en het ziftje verstoppen van de olieaanzuigbuis.
En waar ga je hem laten afstellen. Kan je desnoods wel een file sturen om hem de eerste keer te starten.
greetz
zit gewoon met het probleem als ik een standaard setje bestel dat ik niet toekom met de lengte van 1ne kabel. da is punt 1
en ten 2de: dat de aansluiting van een opel en de Disbobine die ik gebruik iets verschil op zit dus kan misfire veroorzakende orginele kbels passen op deze bobine. Maar zouden op hogere toerentallen niet goed meer contact maken
en ik moet altijd 2 orginel sets kopen…. omdat ik de langste 2 keer moet hebben om aan de bobine te geraken.
zijn er geen oplossingen te krijgen bv kabels die ja aan de bougiekoppen moet zetten… door ze zelf op maat te maken ofzo?
stel je eerst eens netjes voor…….
volledige group A steken of je blijft bij da blikkerig 16V geluid zitte
u vraagd …. ik plaats:kewlpics





ik heb hem gisteren avond gespoten. en vanmorgen de grote stukken er terug op gehangen (ergens tussen de foto’s sta ik nog in actie :afro
En dit is de spuitcabine waar ik normaal de vrachtwagens in spuit. waren teveel stukken bij om in de kleine cabine te doen
@corsaboy laat maar iets weten met die assen. Ik zie die topics meestal toch telaatHeb ondertussen dik 2 maand aan een BMW M5 kas aan het werken geweest. Na 3.0 V8 motor in de BMW E34 gelepeld te hebben en hem gisteren gespoten te hebben. (aangezien men vriendin wil beginnen te driften)Was het nog eens tijd om onderdelen beginnen te bestellen voor de corsa
Heb dus een nieuw setje hoge drukzuigers besteld. Na die backfire is men compressiedruk nooit meer inorde gekomen. Deze zijn nu van het merk Wisseco diameter 87mm
Ook maar ineens de 0.60 cometic koppakking erbij besteld.Nu nog eens wa sparen voor banden en een reserve set aandrijfassen (alle de lange) korte heb ik nog reserve liggen
De KW variant 2 ligt ook klaar
22 januari 2011 om 20:08 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373973nice. komt weer dik inorde….
-
AuteurBerichten

