Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb de galaxy 5 en moet maar om de 2 a 3 dagen opladen. begin elke dat tot ik de app battery dokter geinstaleerd heb
heeft een riem
die leiding mag je ook afdoppen aangezien deze verder gaan naar de wa
terpomp naar de dikke buis onder je inlaatspruitstukals i koud is en niet gestart, motorkap open trekken. en dan is met de hand aan die fan draaien. hoor je da geluid weer… zit er iet tussen of tegen die fan die tegen de radiator zit
dan kijken wat natuurlijk en wa wegsnijden . is meestal maar iets klein
als je een primer hebt mag je ze zelfs kaal schuren.
hou motip weg als je met echte autolak bezig bent…
Siliconen kan van vanalles komen… deo’s, producten die in de buurt staan die siliconen bevatten, dachbordcleaner…. en zo zijn er nog heel wat dingen. En af en toe heb je geen idee van waar het komt…
Binnekant deuren van vrachtwagens word ook soms een product gespoten. En dit zorgt ook af en toe voor siliconen. Er is een antisiliconen middel om erbij te doen en dat helpt wel als het niet te erg is. Maar niet teveel in doen, want je krijgt wat meer appelsinehuid efect in de afwerklaag…. (je kan ook de laatste laag terug proberen zonder de antisiliconenmiddel)Er bestaan zoveel producten in de wereld van auto’s, vrachtwagens…. En dan is nog alles wat ze voorschrijven met een korrel zout te nemen…
soms wil het even helpen als je ze een tikje vaster draait (tikje maar, om de roest te breken) en dan los te draaien
@sw_reijnders wrote:
@CORSA2L16VALVE wrote:
geforceerd regenereren noemen ze dat.
als i bij een verkeerde gechipt is kan het zijn dat i nimmer regenereerd
EDS verhoogt toch ook de frequentie van automatisch regenereren?
bij sommigen wel geloof ik :hmmzhet kan zowiezo geen kwaad
als i bij EDS gechipt is, zit het probleem daar niet. Maar er zijn chippers die de wagen chippen en dat de auto nimmer regenereerd
ik heb al veel meegemaakt met die F*cking fiat motor.
eerste egr half kapot (gaf geen foutmelding maar was idd stuk) geforceerd regenereren lukt ook nimmer. dus pot erondereuit en uitstomen met de hogedrukreiniger. regenereerde toen weer vanzelf. Maand later foutmelding van die drukslangetjes. Zat er 1 verstopt en roetfilter weer verstopt. weer geforceerd regenereren. weer een maand goed.
Toen hoorde we ergens een licht geblaas. maar konden het probleem niet direct vinden. Paar dagen later werd het erger en was het de intercooler gescheurd….. Roetfilter weer moeten demonteren en uitstomen… want geforceerd lukte weer nimmer.
Nu gaat het alweer een jaartje goed en om de 6 a 700 km doet i het nu vanzelf. auto gaat wat inhouden, en als je dan op je moment verbruikt kijkt zie je het verbruik serieus stijgen voor 10 mindus er moet een reden zijn dat i niet regenereerd. en het zijn altijd maar kleine dingen. Ahja men wervelkleppen heb ik ook al moeten laten vervangen
als je de roetfilter uitstoomt met de hoge druk reiniger… een nachtje laten staan zodat het water er redelijk kan uitlekken…
geforceerd regenereren noemen ze dat.
als i bij een verkeerde gechipt is kan het zijn dat i nimmer regenereerd
denk er wel aan dat je een eletrisch kastje er moet tussen zetten. anders gaat dit conflicten geven met de CANBUS
kleurcodes van opel altijd zonder de letter ervoor ingeven…. Dus gewoon 200 in de plaats van Z200
En normaal heeft een handelaar van motip ook altijd een boekje met de omvorming van codes.Je wil soms ni weten hoe het met andere merken dn kleurcodes werkt
zijn toch giga prijzen hier soms zalle
ik vind eigenlijk je beestjes voor de auto leuker :wub maar mooi basis om te beginnen en een D cabrio is ook niet zo veel te vinden
waarom niet… kunne wel wat hebben die bakken. Heb er 5 jaar mee dragrace gereden. met op laatste meer dan 300pk en 355NM koppel
Alleen schakelde kraakte wat met snel schakelan naar 2de (maar heeft die altijd gehad)@axel wrote:
Ík hoop dat het een pakking is, dan is het de kop vlakken en 2 pakkingen erweer tussen! Eerst maar eens een compressietest doen en een lektest, dan weten we gelijk wat meer!
steek toch even een sterke van cometic. 1,8mm dik (als de kop aangetrokken is)
ben wel even vergeten wat de orginele koppaking dikte geperst is… dacht 0,7mm
en je hebt die cometics in verschillende diktes. veel sterker
Bedankt voor de filmpjes van de (trage) BMW :afro
@KRSA2000 wrote:
@Haasje17 wrote:
Eens stond ik te praten met een man uit de rally sport en die vertelde me dat uit een stock c20xe al bijna 300 pk te persen valt. Tuners zijn veel te bang dat er iets stuk gaat vertelde hij me.
En wat bedoelt hij met “stock”???
een C20let kan ik geloven…. maar een xe 300pk weet ik wat ik moet voor doen. en heb ik veel pretgas voor nodig
wat een kl…te rit naar huis. normaal rijden we er iets meer dan 2 uur over. Hebben er nu even 6uur 30 over gedaan. 2 monster files. hebben zelfs nog wat de autostrade onveilig gemaakt toen we daar een paar keer dik een half uur compleet stil stonden om dan weer 50 m vooruit te geraken.
nu ga ik slapen. De rit was serieus vermoeiend na het slechte slapen van zaterdag op zondag nacht
ik ga ook sprinten hoor. ligt er gewoon aan waar ik zin in heb. Ging ook is een slalommetje proberen. Heb ik dat ook is gedaan en weet ik ook ineens hoe de wagen reageerd op snelle bochten. Aangezien we de BMW gemaakt hebben voor circuit en drift gebruik eigenlijk. Heb nog draagarmen klaar liggen met unibals en er moet ook nog is een setje hardheid regelbare koni’s onder komen. Dan is i perfect voor circuit en drift
ge moet alles is geprobeerd hebben in het leven he
kan er mischien iemand ook wat filmpjes van men BMW schieten. Hebben zelf geen camera bij. Hij was al in bruikleen
zullen rond half 3 daar zijn denk ik
@sw16v wrote:
voorspelling qua weer lijkt iig top te worden! :vertag
Freek, volgende keer beter!
CORSA2L16VALVE je krijgt de corsa niet optijd weer inelkaar?men motor wil niet meewerken. heeft ondertussen al terug in elkaar gezeten en ligt al terug uit elkaar…. kijk in topic C20XE raar probleem met men race motor. word er gans gek van. Maar rij er niet mee vooralleer hij inorde is
Petec zwarte. is zo een tube met een ijzer aan dat je indrukt dat er van die vloeibare dichting uit komt.
gebruik ik voor mijne ganse blok en blijft goed dicht
bmw is proper gemaakt. kom dus weer met de BMW
-
AuteurBerichten
