Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Fantastisch! En wat is ie mooi he………
Mooie ascona heb je daar
en leuke forumnaam ;)vertel eens even over die c kadett remo!
Mooie aanwinst!
Is hij ook net zo hard als hij er uit ziet?Aaah pijnlijk! Heb het ook wel eens gehad, maar zeker als je boven het hoofd moet lassen is dit gevaarlijk
Hopen dat je er niet te veel last van houdtVerder, goed werk!
Mooi filmpje Robbie
En die Rothmans prachtige kleurencombi, als ik mocht kiezen :wub@mr-turbo wrote:
komt helemaal goed , geen half werk :thumb als je de mogelijkheid (ruimte) hebt, misschien de inlaat van de box zo plaatsen dat je geen ophoping krijgt bij de laatste cilinder, bv langs onderen of zijkant ?

Wat ik me afvroeg nav je drijfstanglager schade, heb je goede olieschotten in de carterpan, en kun je eventuele oliedruk fluctuaties terugzien in je datalog van de ecu ?
creatief met solidworks mr turbo?
mooi plaatje inderdaad maar bij de wat meer complexere delen is zo’n flow simulation (net zoals andere simulaties) niet erg precies
maar bij zoiets “simpels” zou het redelijk moeten kloppenIk vindt het ook nog altijd super om te zien
Hoop dat jullie er veel plezier van hebben en dit seizoen lekker kunnen meerijden :thumbupMoet me aansluiten bij de rest, vindt beide niks
Bult erop………Hoe rijdt het nu?
Wel even kijken voor de APK, volgens mij moet je iets van blazer hebben voor de ramen te ontwasemen
Ik bouw mijn kachel ook niet terug, alleen een ventilatortje denk ikHeel mooi werk en inderdaad bijna zonde om mee te gaan rallyen ;)
Ben niet zo’n fan van rolkooien verlassen maar als het toch moet
optie 1: gewoon stukje buis aan lassen
optie 2: stuk buis in de kooi duwen/persen en dan weer een stuk buis van de juiste diameter er overheen schuiven
van buiten niet te zien en zorgt dat er bij de overgang wat extra stevigheid isvolgens mij is het via de race/rally regelementen trouwens ten strengste verboden aan je “hoofdbeugel” te lassen
moet geloof ik uit 1 geheel bestaan……Dat doen ze netjes maar een hoop werk
Moet je toch wel een beetje vakman zijnVerder even opletten met ontsteking, carter + oliepijlstok, aandrijfas, motorsteunen etc
Niet iets te vinden van andere auto’s? Misschien van een kofferklep?
Aan tractordeuren zitten ze ook…..ziet er inderdaad best netjes uit, maar kom je wel uit met je deur?
verder zit een kooi meestal op 6 punten aan de carroserie/bodem vast en verder nergens aan het dak
zou het gewoon zo laten en hier en daar een dwarsbuis of kruis maken voor de sterkteDas inderdaad wel een handig ding!
Zit er ook een blokkering op bij drukverlies? Of hoe werkt dat?laswerk, versleten delen zoals bussen, een verlagingssetje etc etc
de grote lijnen heb je maar denk ook aan het kleine werk
ben zelf nu bezig aan een volledige c kadett restauratie en een paar duizend ben je zo kwijtHeb je trouwens een werkplaats/ruimte?
verder lijkt die oranje 2 deurs me een mooie basis
:shock:
@LukeBanning wrote:
Met de Dutch supercar challenge op ’t parkeerterrein in Assen op 23 oktober. Een paar rijen voor mijn Ascona, stond er een Berlina 2.0 in dezelfde kleur…

Mijn ex ascona! Nog altijd wel wat spijt van dat ik hem verkocht heb
Inmiddels van een jongeman genaamd Joris JansenGeen tijd? Loop je ’s avonds ook nog stage dan ;)
En dat “oude” blok, ligt dat al in mijn werkplaats?
Samen met die adapters voor mijn remklauwen achter? :jerryLeuke aanpassingen weer Rik!
Maar denk je niet dat het gat gaat uitscheuren na verloop van tijd?
Zeker als ik op dat filmpje zie hoe je er tegenaan gaat :worsZiet er weer goed uit Ben
Nog een stageplek gevonden trouwens?
Blijven natuurlijk minder vrije uurtjes over als wanneer we naar school gaan heNog eine oet de buurt
Sjoene kadett! Zal um us bezichtige as ich weer biej Alex ben -
AuteurBerichten