Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb inmiddels gemerkt dat het nogal waterabsorberend is ja
heb een lekkende fles ruitensproeiervloeistof in de auto gehadmaar zal inderdaad wel een goede reden hebben dat het erin ligt
die kit zal ook wel terug moeten maar ik weet de naam niet en of er iets minder kleverigs voor isGisteren in Panningen bij Heuts een groene sedan
origineel gepost door Pablo
-/-60 mm pipo verlaging met 15 inch 8j et 15 en 9j et 15;



Voor geen enkel probleem, achter kon niemand meer achterin want dan liep ie wel aan, anders alleen bij echte putten in de weg.Geen coupe maar dat maakt geen ruk uit natuurlijk :vertag
hele vette wagen Pablo
complimentenwat voor velgen zijn dat eigenlijk? Misschien wel iets voor onder mijn coupe ipv de ats’jes
de droom van de c20xe is weer uiteen gespat dit weekend door hulp van de belastingsdienst
nu moet ik vanwege het budget weer een 2.0 s inbouwen
iedereen bedankt voor de hulp met informatie geven en onderdelen zoeken
ik hou jullie op de hoogte van de inbouw met foto’s etcje zou maar een voorwiel aangedreven auto hebben………
je had me idd gewaarschuwd maar dit had ik niet verwacht
en dat carter…….. manta 1.8 neem ik aan?vandaag begonnen met wat delen van de motor los te halen
voor degene die het nog niet wisten…… mijn 2.0 s is naar de kl*te dus tijd voor een c20xe met 5 bakmotor is al gevonden, steunen zijn gevonden (maar wel veel duurder dan ik had verwacht)
kabelboom wordt zelf gemaakt
nu alleen de bak nog……… moet een getrag 240 van een manta 1.8 zijn dus mocht nog iemand wat hebben of weten te liggen dan hoor ik het graag
hoe herken je trouwens die bak?hoe zit dat nou met die tunnel
past hij er zo in als ik het pookgat verslijp?verder ben ik de 2 voorschermen nog af aan het schuren want daar was ik niet meer aan toegekomen
als jullie een c20ne wegdoen met bak heb ik wel interesse
moet namelijk nog een xe of ne in mijn asconasoow de juu
dat is wel een super mooie schuurvondst :ovanmiddag even de ramen eruit gehaald behalve in de portieren want dat wil maar niet lukken
morgen gaan mijn deuren eraan want die worden toch vervangen
dashboard eruit en dan is hij al kaal op de tank en motor/bak nadan begint het las en schuurwerk
morgen trouwens weer wat foto’s met van die nieuwe toestand
heej Bear, auch hiej?:P
vanavond even tijd gehad om te sleutelen
achterkant even kaal gemaakt, raamgebeuren in de portieren even in de kruipolie gezet want dit wou niet loskomen
portieren zijn er trouwens slecht aan toe dus mocht nog iemand er 2 hebben staan dan hou ik me aanbevolen….ben eens rond aan het kijken hoe ik meer pk’s uit mijn 1.2 s kan krijgen
krijg het advies voor kopvlakken, webers en uitlaat
maar wat doet dit met het verbruik? en hoeveel vermogenwinst kan ik bereiken? lijdt de motor hier niet te veel van?ja heb hem hier van de marktplaats
stond ook in limburg en was een echt project en daar was ik naar op zoek
wel zonder uitlaat 90 kilometer naar huis moeten rijden maar dat is gelukkig zonder problemen verlopeniemand toevallig nog een motor liggen die geschikt is voor mijn asci? problemen met de mijne……… hopelijk niks ergs maar ben er bang voor
hierbij nog wat foto’s van mijn kadett



origineel gepost door Pablo
origineel gepost door coot
oke thanks
had al een kijkje genomen bij de kadett c club maar nog niet genoeg tijd gehad om te lezenben nog aan het zoeken voor een 5-bak om toch NOG zuiniger en wat harder te kunnen rijden
mijn ascona rijdt 1 op 7 dus een kadett is al vrij zuinigDie 5 bak vergeet maar;), maar mooi kadettje!:thumbup
vergeet maar? liefhebberskwestie?
oke thanks
had al een kijkje genomen bij de kadett c club maar nog niet genoeg tijd gehad om te lezenben nog aan het zoeken voor een 5-bak om toch NOG zuiniger en wat harder te kunnen rijden
mijn ascona rijdt 1 op 7 dus een kadett is al vrij zuinigoke dat moet wel lukken
had al alles losgemaakt behalve die strip aan de onderkant van de raam
de stoelen heb ik ook mee liggen knommelen
heb je hier ook nog een tip voor?bumper leeft gelukkig nog :D
aangezien ik toch graag warme lucht heb ben ik verder gaan zoeken
nu gaat het rechtse schuifje niet helemaal omhoog zag ik
kan het daar aan liggen?daarbij heb ik gisteren ook een kadett gekocht van ’74
die wordt volledig opgeknapt
heeft heel veel roest, heb zonder uitlaat naar huis moeten rijden, lekt nogal etc etc
zodadelijk wat foto’sik ga dus een topic beginnen bij de kadettjes
maar ik zal hier nog vaak genoeg zijn om dingen te vragen en om het werk van anderen te bekijkenmorgen zoek ik verder
kreeg straks “warme” lucht na wat met de schuifjes te spelen dus misschien een aansluiting die niet goed kloptdan controleer in direct de toestand van mijn bumper voor, die kreeg vanmorgen nogal een optater van een hoge drempel :o
ja hij blaast nog wel maar warme lucht krijg ik niet meer
zou normaal toch wel warm moeten zijn na 15 minuten rijden…………gister weer een probleempje ontdekt
ik kreeg geen warme lucht meer in mijn stuurhut
kachelmotor kapot? hoe test ik dit? wat zit er allemaal in dat ding?origineel gepost door Jo
De mijne dan ook maar hier.

een 1 woord
waaaaaauwzou je nog wat specificaties erbij kunnen zetten van de motor etc?
ben benieuwdja ascona is natuurlijk groter en breder dus ook wat stoerder
maar een c-kadett is als een soort van kinderwens en ook heel leuk om aan te sleutelen denk ik
(stiekem zou ik ook nog wel een manta a willen :D)mijn ascona ziet er zo ook wel stoer uit maar begint toch ook wat gebreken te krijgen
ach ja, hij dan ook al 29 lentes jongik zie hem net voor het eerst, vindt de ascona a een van de mooiste Opels
vindt hem super in oranje……….. een superkleur!
en die letters maken hem helemaal afmijn complimenten :thumbup
maar dan is mijn vraag idd, wat kost dit grapje als ik vragen mag?
ik heb de neiging om het eraf te halen maar aan de andere kant is het gewoon zonde aangezien het nog in topstaat is
ik heb geen idee wat het allemaal gaat kosten wat ik wil maar daar is het ook afhankelijk vanhet is zelfs zo, dat als ik een geschikte c-kadett vindt de ascona helemaal niet uit elkaar gaat
maar die kadett laat zich nog niet zomaar vinden…………martin
ik heb net even voor je gekeken wat de kleur is
A463 107 staat er op het plaatjevandaag begonnen met schuren van de voorschermen en dat vergt nogal wat werk
heb ze er gewoon op laten zitten zodat ik er gewoon mee kan blijven rijden voorlopigheb net ook een paar gaatjes ontdekt in mijn deuren
daarbij zit er ook een serieuze kras op dus ik begin me steeds meer af te vragen wat ik het beste kan doen met spuiten
ga volgende week denk ik eens langs met de vraag wat zoiets gaat kosten
heeft iemand een idee wat een reële prijs is om hem helemaal te laten spuiten?
denk dat donkerblauw wel mooi staat…..origineel gepost door fernand
ik hoop dat je wat vind. ik zelf zoek nog bruine kaartvakken voor in de voordeur. dus als je nog wat vind of weet te liggen ik hou me aanbevolen en ga zo door met je projekt ik blijf het volgen:wors:wors:worsdie zoek ik ook nog
nu heb ik mijn handschoenenvakje bomvol liggen
en de rest op de achterbank maar dat werkt ook niet -
AuteurBerichten