Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zou bijna zeggen dat het uitlopen van mijn project vruchten begin af te werpen….
Maar je weet maar nooit met de RDW…
Netjes inbouwen blijft een pré!!!
Maar, er staat ONDER ANDERE de geluidstest…. Dus kunnen er ook noge wel de verdere tests benodigd zijn.
Voor auto’s vanaf 1998 is het een stuk zwaarder…
Dus weer lekker open en vaag bij de RDW:D
je hebt ook gasverdampers die je voor/op de kelken zet.
Speciaal voor de oudere auto’s met grote carbs.
Leuke combinatie met C20XE lijkt meDHZ-Twente aflevervelgen hehehehe.
Zal mooi staan met de verlagingzag gisteren in een flits je langskomen, tuutuut…
Velgies en kleppie gedaan ofnie,. Betersbeter bericht is dat de gemeenschappelijke dealers iets willen doen. Helemaal afhankelijk lijkt me wel ideaal…
Komt neer op een zetel in de directie, niet verkeerd toch?Gebruik alleen de achterste baksteun nog van de corsa, sterk zat.
De motorsteun aan de motorkant, die aan de auto gelast zit, is dezelfde als die bij jouw oude crossatje. Misschien iets dikker, standaar motorrubber erin.
De bakkant is de laatste die ontwikkeld is in dit topic. Volgensmij beide 6mm dik…Vooral toename koppel is lekker en de voornaamste ‘snellermaker’
Chippe gaat er wel komen, eerst lekker standaard rijden…
ik had nog een aantal ‘ombouw’ printjes gekregen toen ik daar de naven en assen kocht.
Maar van inercoolertraject jammergenoeg niet, wordt nog ff puzzelen hehehe.De originele motorrubbers van de 1.7 Zijn steviger dan originele motorrubbers.
Weet niet of je dat bedoeld?Heb je zo nog foto’s van de intercoolertraject?
Phoe geen idee, maar binnenkort kan ik met Niels er samen aan werken, paar grote stappen maken.
Dan gaat het wel een stuk opschieten. Nu is alleen de zaterdag dat ik er aan kan sleutelen.Kwil eigelijk van de zomer er een keertje mee naar de RDW.
En het zal idd lekker rijden, was ook de opzet van geheel.
Bedankt voor de info,
heb ff een aantal offerteaanvragen de deur uit gedaan.
Zal waarschijnlijk wel een systeem worden waar een standaard menger tussen het luchtfilter en het gasklephuis in de slag zit.OMVL R90/E heb ik weten te bemachtigen via Opel-Forum.king:
Het is de bedoeling dat ie naar het RDW gaat, meteen vanaf het begin van het project al op de specificatielijst gezet.
Zwaardere veren zullen er zeker wel komen, beetje comfort en mooi op elkaar afgesemd moet het wel worden jah..
Zo had ik het nog niet gezien hehehe. Niels had het vandaag over zwaardere veren voor de schroefset, ff keertje kijken wat H&R heeft.
Dummy-steun verder aangepast tbv uitlijning.

Dummy en uiteindelijke steun in ontwikkeling


Steunstrip er bij in en monteren die hap.
Geheel gereed voor de poedercoater.

8 mei 2009 om 17:46 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481135Er zijn och verschillende pulsgevers? Het aantal pulsen per omwenteling.
En zit er ook niet ergens een knopje op het dashboard? voor verschillende systemen, rood knopje volgensmij.Is wel iets zwaarder dan origineel.
Flink wat stevige beugels, F28 is zwaarder, blok is zwaarder, zwaardere remmen e.d.
Moet allemaal wel lekker heel blijven, geen steuntjes van 1,5 a 2mm heheheheBen ook benieuwd naar de combinatie. Indien nodig schakelen als een gek, of anders lekker lui in een versnelling hangen met het koppel.
Morgen de uiteindelijke voorste baksteun maken nadat het blok met de dummy uitgelijnd is.
Toch maar gekozen voor een F28-bak ipv F20.
Anders ben ik bang dat na een aantal test-kilometers er alsnog een F28 onder moet.Monteren van de baksteun aan de achterkant.


Begin met aanpassing schakelmechanisme,
Misschien nog iets aangepast worden als de bak en motot er inzit.

Motorblokkie voordat ie in de combo ging om de voorste baksteun te engineeren.
Staat leuk zon dik dieselblok met een dikke bak.

heej koekie, je monster ziet er goed uit.
Past wel mooi bij dat tijdperk dat blok zo, mooi geheel.31 maart 2009 om 08:32 In reactie op: kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor #17446304Ziet er leip uit, stoer bakkie.
(Vanwege deze de nummertjes dus…)
God heeft weer gesproken hehehehe
Grappig, dus echt 2 meter vanaf gestaan met onze camper he….
origineel gepost door VanMan
Mijn ‘camper’ ;)
Goh, ik dacht dattie toendertijd op kenteken gezet was…
Apk al een half jaartje verlopen… Lopend project dus waarschijnlijk nog.
Jups, hij is ‘compleet’. Nieuwe plaatwerkdeeltjes erbij, voordeuren koop ik van mijn collega, die heeft nog mooi setje.
Rest komt van mijn huidige mini af.
Originele motorkap met austin logo. En de originele grill nog erbij….

Zal nog wel even duren voordat ik er mee bezig kan, eerst andere projectjes afmaken.
Gisteren nieuw project opgehaald.
Een goede 500 kilometer gereden gisteren.
Gelukkig is de mini niet zo zwaar….

Op het werk….
Plaatje kwam ik hier ergens tegen opt forum, geweldig gewoon..

Deze was thuis, idd. de MontSaintMichell waar we vooraan stonden hehe

Van de ‘vorige’ sneeuwactie voor de kerstdagen nog

2 januari 2009 om 06:00 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411966combo powerrrrr, leuk om te zien dat je er elke keer iets aan verbeterd…
Nog erg ingrijpende dingen van plan? -
AuteurBerichten