Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon doorstampen in de winter, 500+ /week…
Alleen een setje smalle winterbandjes als het sneeuwig isz.
30 oktober 2010 om 17:01 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684218Hier vrouwtje Cooperdude (Mayke). Ik was weer te lui om zelf in te loggen hahaha.
Wat fijn om te zijn dat mijn oude lieveling een goede makeover krijgt.
Ook cool dat ie dezelfde look blijft houden.
Hoe staat het er nu mee?
30 oktober 2010 om 16:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372926lijkt me een ‘flexibele’ koppeling, dattie niet direct verbonden is met de aandrijfpully. (Damn, bent met net voor :P)
Wordt steeds mooier :thumbup
soooow, leipman, een echte 3.6:o (of alleen een kleppendeksel?…)
Dat zal wel lekker gaan lopen.
Echt super, vooral dat fanshirt….
Rekordje krijgt behoorlijk op zijn kloten, de laatste loodjes….
Waar kunnen we de fanshirts bestellen :P:D:wors
@voederbiet
is een aansluitblok voor 4, zitten alleen 2 x 3 injectoren op, andere zijn niet opgeboord.Verder een zooi onderdelen gekocht voor inbouw.
Watertankje, raampjes keukendingetjes e.d.
Zal komende winter aan begonnen worden om het campergedeelte aan te passen.Blitz wordt nu al daily gebruikt met een grote glimlach op me gezicht..
Zo, een tweetal updates….
1. Stof van 0,5mm dik over geheel
2. Calibra Turbo stoelen en achterbank aangeschaft, net setje zonder de bekende schade….Hopelijk over een tweetal maandjes weer tijd in steken… Eerst even Mini uit ’77 plaatwerk vervangen.
ah, mijn topicje…
had de foto’s verzet zie/zag ik…
Je zou contact op kunnen nemen met DHZ-Twente voor de mogelijkheden…
0546-562109
info@dhz-twente.nlDie van ons is goedgekeurd voor 3500Kg…
Is door vorige eigenaar gebeurt die bij de Opel-oldtimer club zit.1 oktober 2010 om 15:57 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372901spannennnnnnd…
verbruik was eerst 1:3.5 met de 2.5 op gas. Eerste keer tanken op benzine was 1:5.5 :P king:
Met de gasinstallatie wat er nu op komt bijna of geen verschil tussen Benzine en LPG.Kan m elk moment ophalen als het goed is…..
Fototjes van gisteren, de injectoren.

De computert

supert, many thankssss :thumbup
Zo, radiateurtje weer binnen. Afvoerpijpje aan de onderkant zat te ver naar het midden.
Gelukkig kon deze zo aangepast worden, maar zijn we weer een weekje verder.Maar hij koelt prima, zeker een 15 graden kouder op de tellert, nog paar keer flink testen.
De koelfans doen het ook prima, die hebben m zo weer op temperatuur.Doorvoer van de oliekoelerslangen.

Beugeltje links

Beugeltje rechts

Waaiertjes ervoor

Oude radiateur ter vergelijk ervoor

zou super zijn…..
Scheelt een hoop als ik daardoor iets informatie heb.
zat ik ook al aan te denken om het in de Rekord te doen.
Lijkt me een stuk makkelijker inbouwen gezien dat de Omega ook een achterwielaandrijver is.Volgensmij hebben een aantal lui met de Manta’s de 3.0-V6 ingebouwd, maar ik weet niet meer wie dat specifiek is.
en maar verder bezuinigen op onderwijs……
te triest voor woorden
hmmm, zwart op wit zien te krijgen dat de rekening direct naar dat banden-bedrijf kan gaan…..
Dat je er zelf nooit iets voor betalen moet.
Maaruh suc6, gaat zowiezo weer mooi worden:thumbup
Grotere radiateur laten maken bij Hartgers radiateuren, erg mooi spul allemaal.
Maximale afmetingen zonder dat er al te veel aangepast dient te worden aan het omliggende.
Ter plekke met de Blitz geweest en origineel van de Omega er mee vergeleken.De originele van de Blitz is 0,203m^2 oppervlakte, origineel van de Omega A was 0,25m^2, kwam dus toch wel iets te kort.
Deze nieuwe is 0,285m^2, met een efficient koelblok erin (zeker vergeleken met de 40-jarige)
Morgen wil ik deze monteren.




zal wel een nieuwe komen dan….





erg mooie strakke lijnen…
Alleen de koplampen niet echt je van het, en de raamlijn moet omhoog lopen.
Erg mooi vindink de grille in de bumpert…De rieger bumper is toch ook Audi-achtig, en ziet er niet tupperware uit… De lijnen lopen mooi door vanaf de motorkap e.d.

ah oke, wist ik niet dat het ook teveel kon zijn…
Blitz is altijd interessant, de enige echte BigOpel hehehehe (zelfs het blitz logo is groter :agent)
Standaard doet zon Blitz dus 2400Kg, laten keuren en hij mag meer dus…
@sw16v : de opgevraagde gegevens waren van het kenteken van Sik’z BlitzKomende winter staat op de planning het volgende:
– Interieur vernieuwen en logischer inrichten
– 5bak plaatsen
– Remmerij reviseren (Misschien wel remschijven….)Op kenteken staat die van ons op 3500Kg trekbaar gewicht, en die mag je met B rijbewijs berijden.
Uitrekenend mag ik 1000Kg trekken met mijn B-rijbewijsje. Met BE dus de 3500Kg trekken.
Normaal gesproken is het met een oldtimer ongelimiteerd, staat immers niet op kenteken. Maar kan zijn dat trekken voertuig zwaarder moet zijn….(weet niet helemaal zeker)Trekhaak is zelf gemonteerd en gekeurd door de vorige eigenaar, kon via OpelOldtimerclub ofzo.
Vandaar staat het bij onze Blitz op’t kenteken.gegevens rdw….
Aanhangwagen
Maximum te trekken massa:
– ongeremd 750 kg
– geremd 0 kg
– oplegger geremd 0 kg
– autonoom geremd 3.500 kg
– middenas geremd 3.500 kg
Ziet er lekker strak uit dat bakkie… :wors
Nog de V6 conversie in gedachten…..
-
AuteurBerichten