Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
past elk (modern) Opel blok op toch? Y22DTH ook…
dit zit erop…




nog fototje hoe die was zonder de winterbanden..

heheheh inderdaad jah… Kilometerstand zal wel kloppen c.q. op de teller staan.
Alleen inderdaad een aantal keer rond, heb m zelf ook al een keer volledig over zijn kop gejaagd.JA… Maar had er echt geen tijd voor, nog niet trouwens… 2 projecten wat maar door duurt hehehe
Was nog dikker met de brede 14″ velgen…
Vraagprijs is een beetje overschat… denk dattie iets meer dan de helft waard is..
hehehehehe….. grappig dat je dat nu pas ziet.
Regelmatig gebruik van gemaakt, zomers de combinatie voor iets open en beide achter open… heerlijk.Maar het gaat de goede kant op met de Rekord, goed bezig..
MyDyingBride
Nargaroth
Satyricon
Death
Endstille
Enslaved
Evoken
Khold
Mustasch
Pestilence
Primordialzow, zien er goed uit die Megaoma’s.
Met welke spec’s rij je overigens, ‘standaard’ 3L-V6?
Rijdt dat nog een beetje in vergelijking met de oldtimer?25 december 2011 om 10:43 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373405@corsaboy wrote:
euhm project mini is allang uitgestippeld.
Blijft lekker een orginele round nose..Betreffende de ombouw kitjes, ja alles kan en alles bestaat maar verdiep je eerst in de materie..
Heb ik al maanden lang gedaan en heb daarop een keuze gemaakt.Stilletjes een voorwaarde tot verkoop, lekker origineel houden king:
Ik hoop dat ik de MiniVan eerder klaarheb, maar zo te horen gaat de MiniSpecial eerder tuffen.
11 december 2011 om 21:45 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373391:hmmz
phoe, goed moment om er achter te komen…… Alst spul er inzit ben je er wel een beetje zuurder door..
Beugeltjes van de corsa ofnie…..
Ziet er wederom lekker strak uit :agent
de laatste loodjes dus…
Moet eerlijk zeggen, die 17″ers staan ernorm leip. Vooral met die enorme ankers er voor in.
Mooi beschaafd geluidje, geen knetterbak.Bij DHZ in de buurt, straat verder, zit Schmidt autosport. Mooi in de buurt toch…
Die heeft een 4×4 vermogensbank, zou je altijd kunnen informeren wat hij kan…http://www.schmidtautosport.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vaak geldt dat alle beejes bij elkaar helpen, en rijgevoel geeft meer dan alleen cijfertjes.
zo zeg, de rode L springt er lekker uit!!!
Net even met mijn maat over de constructie gepraat die ik in gedachten had.
Ik ga de hefboomarm en bedieningcilinder van de 4-bak omzetten naar de 5-bak.Van deze bak weet ik de kilometerstand en we hebben er mee gereden (geen rare geluiden e.d.)
Verder heb ik er een nieuwe koppelingsset voor liggen incl. druklager.
Bij een andere bak moet je het altijd maar afwachten.Maar als iemand nog een goed idee heeft om deze bak om te bouwen…….
Lijkt me inderdaad het makkelijkst….
Ik stuur je een PM
Lijkt me inderdaad het makkelijkst….
Ik stuur je een PM
Lijkt me inderdaad het makkelijkst….
Ik stuur je een PM
deze heb ik een tijdje geleden gekocht…. (voor het campertijdperk)


Een of ander nederlands!! fabrikaat, deze zitten tussen de motorkap en in de wielkasten.
Heb geen foto hoe ze er op zitten.hehehe, zelfde als:
‘ Jan heeft een nieuwe auto zecht ze, vraag je welke….. ‘een rode’ wordt er geantwoord’
asje is binnen!
eventjes losse roest eraf en in roeststop.heren bedankt voor de reacties…
U2U naar Romijn @bettus accu (beter op de route)
tjah… hoevaak gebeurt dat niet met een benzineauto, en dat die dan ontploffen…
Astra van mijn vrouw, 1.8-16V met erg apart micalakje
nu net 40/40 verlaagd en ander einddempertje.Beetje budfoto’s, binnenkort misschien betere shoot (en gewassen)



super bakkies…… Wil der altijd nog eentje hebben als echte oldtimer (mooiweer bakkie bedoel ik dan)
Benieuwd naar de updates :thumbup
hmmmm, rijden jullie goed zuinig…..
Rekord C 1.9 op lpg
550km / week
120 km/uur met verkeer meerijdend1:8 tot 1:8,5
blitz van 2400kg met C30NE op lpg
was met 2,5L 1:3,5 ; nu 1:5,5 -
AuteurBerichten