Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nope…. Elke keer nog met de hand verplaatsen, de wekelijkse workout.
Intercooler-traject is nu aan de beurt… Dan mag laagvlieger er nog een keer aan het blok sleutelen met alle specifieke aansluitdingetjes…
Maar even een update-je.
Uitlaat geheel afgemaakt, tussenpijp/katroetvervanger gefabriceerd.



Algemene indruk…. Ik wil rijeee


Leip…..
Mooi om te zien dat de echte oldtimers weer gefixed en getuned worden.
Ben benieuwd naar de vorderingen, ohwjah:kewlpics
14 maart 2008 om 11:33 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394446Nederland… Vandaar de acties dus
14 maart 2008 om 10:51 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394443eeeeuh, je mag een 30mm uitsteken toch?????
Maar verbreding staat ook niet mis, lijn blijft wel strak..
Leipe bak, leuk kleurtje ook.
die dubbele ronde koplampen kun je ook van de Capri 3 nemen.
Mijn vrouw’s auto heeft ze er ook in zitten, en ik heb ze vaker met de Capri’s gezien..een echte Pluimpijp :angel
onder het genot van een gruntende versie van leaf :P:P:P:D
En dan maar zeggen dat ie van stampmuziek houdtMaar strak wark dark
Eerste helft gehecht zodat Niels deze komende weer een keertje kan tiggen tussendoor.
Onder de otooh

de Downpipe uit RVS met flexibel deel




Het setje ter aflassen

en zeker als je bij een aanrijding betrokken bent, verzekering keert dan niet uit als ze er achter komen(en dat willen ze maar al te graag uitzoeken)
Je bent iets meer kwijt met alle keuring e.d., maar je rijdt een stuk prettiger rond.
Zo gou je iets aan de motor aanpast moet het gemeldt worden bij de RDW.
Onder de 40% vermogenstoename kan men volstaan met een schrijven van de leverancier met de exacte gegevens. Deze worden dan op het kentekenbewijs aangepast. Volgensmij dan alleen een aantal kleine tests, maar weet ik niet zeker.Boven de 40% moeten er meer tests gedaan worden, weggedrag geluid e.d.
Vandaag weer een beetje aan het prutsen geweest met de uitlaat.





Verschil origineel en 2,5″

origineel gepost door theunm
f20 gaat niet heel blijvenTurbootje had een getunede 2.0DTi naar 135 pk en een berg koppel, spul bleef heel!!!
Hangt af van de staat van de bak natuurlijk, we zullen wel zien.
Kan altijd nog wel een F28 in, prijskaartje is een 8 keer groter in vergelijk met F20..De downpipe in aanmaak

Oudere fotoo’z


Intercooler

ander stuurtje

2.2Dti



Blokje met zelf gemaakte steun van stuurbekrachtigingspomp

Lege motorruimte met nieuwe motorsteun

Blokje in combo

zo waszie eerst


Even die F20 naar stront trekken king:
U2U
had m er nog niet opstaan zie ik net, bij deze…




19 december 2007 om 14:01 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373729Grappig, net een Mini Cooper zo met het witte dakje.
Voor de rest een mooie dikke en niet te overdreven TR
Vanmorgen een dikke rode Monza, haalde mij/Rekord in met opgestoken duim. TP****. Mooi bakkie
A1 bij Deventer richting Apeldoorn
vorige week bij de onderdelenbeurs….


en ja… een echte V8. Logo’s in ieder geval, niet lopend/rijdend gehoord…

zat ik ook al aan te denken, en meteen de kap die je er af haalt als hardtop gebruiken….
Maar idd errug veel werk, vooral om m goed strak te houden tijdens chopacties…
Hier een aantal van mij/ons…
Combo ‘oude’ velgen 15″

Combo ‘nieuwe’ 17″

Corsa, 14″

Rekord, 13″


mini, 13″ Superlights


mini, 10″ dunlop

Ik wacht eigelijk nog op de eigenaar die op de self-destruct knop drukt…. :jerry
Zie inmiddels de Poll……
hehehehehehe, vastgeplakt met dubbelzijdig tape…. :thumbup
Negator _ Der Infanterist
-
AuteurBerichten