commodoreboy

Aangemaakte reacties

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • he die pinnetjes voor de skirt klemmen kun je gewoon kopen.
    dat zijn popnagels net als bij andere opel skirts.
    je hebt dan die grote variant nodig.
    meeste opel dealers hebben die gewoon in un bakje in de werkplaats ergens liggen.
    na aanbrengen bij opbouw van auto wel goed tectyl en vet overal opsmeren.
    word wel veel werk maar een goed gerestaureerde vectra 2000 4×4 is een zeldzaamheid.

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494174

    ik vind die astra gsi look bumpers wel wat hebben.
    oogt ie ook wat moderner.
    al vond ik de kadett qua model zijn tijd al ver vooruit in 85.
    zeker als je kijkt naar dat vierkantig hok van un vw golf concurent in die tijd.
    en die achterlampen zijn ook sjiek

    In reactie op: laat hier je schade zien(?) #17745206

    eerste auto toen ik mn rijbewijs haalde was een blauwe calibra en die heb ik 2weken na het gehele overspuiten over de kop laten gaan omdat ik in een bocht niet op de weg lette en gewoon rechtdoor ging.
    toen paar jaar un witte vectra2000 gereden en die ingeruild op een groene calibra en die de dag voor dat ik alle rieger spoilers wilde laten spuiten ook over de kop gejaagd omdat het heel mistig was en glad ,was de auto niet op de weg te houden.
    ja een derde calibra komt er voor mij niet.
    ik probeer nu voorzichtig in een blauwe opel commodore gse te gaan rijden

    In reactie op: laat hier je schade zien(?) #17745202
    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494159

    he wat un sjieke wagen man. un opel kadett 4×4!!!
    poef dat heeft je veel werk gekost zeg.
    hoe trekt zoiets nu op?
    normaal slipt zn kadett gsi 16v zo snel bij un stoplicht sprint maar deze trekt dan gelijk door?
    waarom koop je niet gewoon zn m tech of mantzel powercap of vind je dat niks?
    maar ga zo door echt mooi dingetje.

    In reactie op: De laatste kadett ! #17728528

    ja de pontiac lemans is wel mooi die heb je ook als gsi en dan met van die amerikaanse bumpers die zo uitsteken. en hij had al orgineel een derde remlicht in de klep.
    zag laatst dat ze de opel commodore a ook verkochten als chevrolet opala. das een jaren 80 auto in amerika met een koets van een jaren 60 70 opel met een soort van vw jetta 1 voorkant.
    zo zijn er meerdere opels in andere landen verkocht als iets aangepaste chevrolet of pontiac.
    zo heb je in brazilie ook een chevrolet wat gewoon een b combo pick up is en een b corsa sedan.
    die hadden ze hier ook moeten maken.

    In reactie op: vectra 2000 #17548176

    heb al un beetje onder de knie hoe ik de foto´s allemaal op de site kan zetten.
    zit ziek thuis dus heb er nu wel tijd voor.
    zo zag de vectra2000 ds-zh-85 dr uit toen ik hem reed.
    http://www3.picturepush.com/photo/a/3764546/800/auto%C2%B4s/89351464.jpg
    http://www2.picturepush.com/photo/a/3764545/800/auto%C2%B4s/89350661.jpg

    In reactie op: vectra 2000 #17548173

    oke die vectra 2000 was eerst van mij en had die 3jaar maar vind het echt super dat ik nu foto’s zie van iemand die hem ook heeft behandeld als een liefhebber. je hebt wel gemerkt dat ik hem gechipt had he. hij liep echt altijd als un beest toen ik hem had ,ik heb er een katvervanger en open middenpijp en mantzel cap op gehad maar die had ik er bij inruilen vanaf gehaald en op winterbanden ingeruild.
    die calibra v6 die ik toen kocht was ook mooi en die verctra gaven ze toen nog veel voor terug. alleen de achterschermen waren niet strak maar dat komt omdat ik toen nog pas net autoschadehersteller was. had eerst orginele achterplaat en lampen en toen die lexuslook maar daar kwam steeds vocht in. toen die irmscher lampen maar weer doorverkocht en toen die type a2 achterlampen met plaat ja die er nu bij jou op zaten. ook had ik eerst een doorlopende booskijker en daarna losse maar bij verkoop hebben ze die er dan afgehaald zo te zien. en had zn remus einddemper maar die was slecht ja. en had eerst oz supertoerismo corsa wit 15” en daarna tsw 17” maar die laatste ook voor inruil verkocht. en hij had ook mooi electrische ramen achter en dak elek die heb ik allemaal nog kapot gehad en moest ik ver in duitsland voor gaan want in nederland had niemand die motortjes te koop. heb geen online foto’s maar als iemand me mailt wit ik wel un hoop foto’s van de vectra sturen want had altijd veel optische en motorische veranderingen en heb overal foto’s van.
    toen had ik nog net rijbewijs. dat ding liep makelijk 235km/h op teller toen reed ik nog vaak in duitsland om dat te rijden bijna iedere week maar nu ben ik toch wat verstandiger met hardrijden heb je niks aan.

    In reactie op: injectoren cih #17626749

    ja dat klopt ja.
    de injectoren zitten in de cilinderkop.
    normaal bij iedere auto zitten ze in het inlaatspruitstuk.
    hij heeft orgineel ook een gasklephuis van 7cm diameter net als de 30ne
    maar ik weet niet of er orgineel een plastic kapje op het uiteinde bij de sproeinaald hoord omdat ik zelf nog nooit un andere injector heb gedemonteerd.
    en zo ja kan het dan kwaad als ik die er niet op heb? heb wel die afdichtring ring voor in de kop 6x nieuw en die ringetjes voor in de houders waar ze in zitten om ze aan de kop vast te houden zijn er wel bij.
    mischien hadden ze dat toen zo. ik heb hele blok alles gereviseerd en nieuw wat er nieuw te krijgen was dus zal wel mooi gaan lopen.
    alleen zn injector kost 125euro nieuw das per stuk x6 wat te veel van het goede dacht ik zo.

    In reactie op: bbs rs 5-120 #17539592

    wat zou de bandenmaat ongeveer moeten zijn met 8j en 9j op 16” onder rekord d commodore b dan?

    In reactie op: bbs rs 5-120 #17539587

    zo wel al snel veel reacties op mn vraagje. das mooi
    ik ga toch wel snel un keer van die bbs rs velgen kopen.
    heb de auto geheel uit elkaar en verder alle losse delen zn beetje klaar.
    nu alleen die vaste carroserie zelf strak maken das ook mn beroep.
    hij word metalflake blauw en dacht eraan die bbs rs velgen binnenin ook blauw te maken wat nu zilver is altijd.
    heb een orginele gse motor maar wel compleet gereviseerd met vergroomde kleppendeksel al in de bok hangen.
    de auto is verder orgineel als ie klaar is behalve geluidsinstalatie en engelmann spiegels ondat die orginele 1dikke en 1 dunne is das niet mooi en doe die stootstrips aan zijkant er nietmeer op.
    waarom kun je voor een commodore b eigenlijk alleen koni’s achter of orgineel kopen en geen verlagingsspul das jammer.

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)