commodorebc30se

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 76)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586514

    Hè Sik, hoe gaat het met de ombouw? Zit de m3 er al in? Of ben je eerst weer Eens de zwarte cross onveilig aan het maken?

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586509

    Dat komt wel goed, dat uitvechten met Jan. Hahaha. De 28ste ben ik er zeker weer bij. Kan ik mischien nog wat actie filmpjes maken. Weet nu hoe ik het op YouTube kan zetten.

    Werkt echt wel verslavend, dat driften. Wie weet, wie weet. Ooit mischien. Hahaha

    Zou ik een keer langs kunnen komen als je aan het bouwen bent aan de nieuwe motor?

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586507

    He Sik, Het was weer helemaal top vandaag.
    Vraagje, kan ik ook een abonnementje krijgen op die bijrijdersplaats? Hahaha
    Ik heb twee video’s op Youtube gezet ik hoop dat de link werkt.
    http://youtu.be/-j6K-Pf-Q74″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://youtu.be/nbMNgcapLFo” onclick=”window.open(this.href);return false;

    zo niet dan kan je ze vinden onder Sik vs Koekie en Sik drift

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586502

    Vanaf hoe laat wordt er morgen gedrift op Zandvoort?

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586496

    :hmmz moet even zien, dan zit ik waarschijnlijk in budel.

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586494

    Hé Sik, is er komende tijd nog iets te doen op drift gebied?

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888641

    Wat is rustig hier de laatse tijd. Hoe staat het met het met de ombouw?

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888636

    Passen bij deze klauwen alleen 15″ of ook 13″ velgen? Welke barry bedoel je eigenlijk?

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888634

    @ojik14 wrote:

    Vandaag het stuurhuis erop gezet en de nieuwe schijven en de vectra klauwen het past allemaal perfect.

    Wat voor remmerij heb je er nu precies op gezet? Ziet er goed uit en zo te zien zijn de blokken aanzienlijk groter als wat er bij mij op zit. Ik moet zo wie zo de schijven vervangen omdat ze krom zijn. mogelijk dat ik er ook meteen andere klauwen op zet. Moest je nog iets aanpassen voor de remmen?

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888633

    @CQPV6 wrote:

    mooi mooi mooi… :thumbup :thumbup

    Heb alleen even een opmerking over de stand van je stuurstangen tov je draagarmen.
    Doordat je het stuurhuis zover hebt laten zakken staan nu op de foto de stangen bijna recht en je draagarmen schuin naar beneden…. Als de auto nu inveert, word de afstand van wielnaaf tot wielnaaf langer en de afstand van hart stuurkogel tot hart stuurkogel word korter…. met als gevolg dat je wielen enorm op toespoor komen tijdens dit inveren, wat de wegligging niet bepaald ten goede komt.

    Voor een goede werking van de stuurinrichting zou de hoek van de stuurstangen ongeveer gelijk moeten zijn aan de hoek van de draagarmen.

    Dit is geen kritiek of zo, ben zelf ook op zoek naar een oplossing voor dit probleem.

    Zolang je de auto maar stug genoeg afveerd heb je geen enkel probleem. Mijn aero stuurt prima en doet geen vreemde dingen op slechte wegen.

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586492

    Hè sik, weet je al of je volgende week donderdag naar zolder gaat? Moet voor het werk vlak in de buurt zijn. Kom ik mischien nog even kijken.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888521

    Kijk dat schiet al lekker op als je er over een maand of twee al proef mee wil rijden. Heb je al een carterpan?

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888617

    @GS2.6 wrote:

    Die V6 denk ik dat ik toch maar laat, zit mij teveel aan.

    Teveel aan :hmmz . Valt toch wel mee. Wat je niet nodig hebt laat je gewoon weg. En uiteindelijk hou je net zoveel over om aan te sluiten als een 2.0e.

    In reactie op: Kilometertellerkabel Getrag 240 #17757254

    Handiger is het om een C kadett 1200 automaat kabel te pakken. Is lang genoeg om op de originele manier te leggen. Alleen vindt deze kabel maar eens. Zijn zo langzamerhand erg schaars geworden.

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586486

    Zou zoon m3 motor ook in een c kadett passen :hmmz . Mischien een leuk volgend project. Ik heb nog een station staan waar ik nog wat groters als me’n mv6 in wil lepelen.

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586484

    Dat ziet er weer veel belovend uit. Wordt het zo langzamerhand niet tijd dat je, je eige pagina op dit forum krijgt waar je alle evenementen en verbouwingen op kwijt kan?

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586480

    Vandaag in Elst bij het driften gekeken. Wat ging het er weer lekken op. Sik was weer goed op dreef.


    Toch jammer dat er op op het einde toch nog zoon mooi velg aan ging.

    Het resultaat van twee dagen gummen.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888615

    ik zou nog steeds even een foto van de aangepaste carterpan plaatsen. bij deze.


    Vandaag naar sevenum geweest, en morgen maar eens naar sik zijn kunsten kijken.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888588

    de 3l wordt als MV6 aangeduid en de 2.5l als V6. Waarom? geen idee.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888585

    @GS2.6 wrote:

    Omdat ik toch ook nu voor een MV6 motor wil gaan, wel de 3.0 dan.

    – Welke gaskabel hebben jullie gebruikt en dan ook iets verandert voor een steun of zo?

    – En met de retour van de benzine, gewoon op de aansluiting van de injectietank (die is dus niet te smal???)

    – En de brandstofpomp, die wat bij de motor hoort, is die bij de Omega B of Vectra B ook uitwendig?

    Ik weet niet meer van welke auto ik de gaskabel heb genomen. Heb er zoveel liggen van allerlij Opel, heb de best passende gepakt.

    Het brandstof systeem is gewoon van een 2l injectie (manta/kadett). De leidingen en pomp zijn afdoende.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888580

    @pipo wrote:

    je moet al verder het schutboard in bij een cih 6 lijn dus de motor komt niet verder naar voren maar gelijk te liggen zoals bij een 2,0
    moet ook zeggen dat kwa sturen en bochtenwerk het weinig uit maakt 4 of 6 cil lijn alleen koppel neemt goed toe dus je gaat zowiezo meer met de achterzijde sturen :wub

    Moet je je motor dan niet zo ver naar achter leggen dat je vervolgens op de achterbank zit te schakelen?

    En zo wie zo gaat mijn voorkeur er naar uit om niks aan de body te hoeven veranderen. En daar ontkom je bij een lijn 6 niet aan. Maar dat is natuurlijk ieders eigen voorkeur.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888574

    Ik heb een 265 getrag met manta 1,8 koppelingshuis er achter zitten.

    Een 6 lijn in een c kadett. dan komt het gewicht wel erg ver voorin te liggen. Zou ik niet doen.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888572

    Er is wel verschil in remvertraging van een 1200 remmen en record remmen, maar dat is nou niet echt schokkend. Het grootste voordeel van record remmen is dat ze geventileerd zijn en dus beter de warmte kwijt kunnen. Je houd dus langer goede remwerking.

    Stuurbekrachtiging heb je niet nodig als je hard genoeg rijd ;) . Bij langzaam rijden zou het af en toe wel handig zijn.

    De motorsteunen moet je zelf maken en de tussenas die er bij mij tussen zit is van een kadett c 1,6 aut. Maar dat is natuurlijk erg afhankelijk van hoe je motor erin legd en welke bak je gebruikt.

    In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888561

    Ik heb de onderbreker gewoon onder het dashboard gezet met de chip erin geplakt. Ik wou deze eigenlijk in mijn sleutel maken. Alleen is de afstand die tussen beide mag zitten zo beperkt dat het alleen maar problemen veroorzaakte.

    Ik heb voor record schijven en klauwen. Achter zitten nu nog originele trommel’s. Daar is die dus ook bij de RDW mee goedgekeurd. Maar ik ben een as aan het klaar maken met schijven. En natuurlijk een sper. Die heb je echt wel nodig om de PKtjes goed op de weg te krijgen. T/m de 3de versnelling blijft 1 wiel doorslippen zonder sper.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 76)