commodore

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: senator b ombouw.. #17474435

    ik dache da ik al een helse Rokerd hadde:o

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474433

    Wacht wij rustig af! Succes met de verkoop van de Rokerdking:

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474431

    Ik mis hum al wel een bettie… Moar heb een olde rekord int bezit en das ok wel lachn! Hol ons op de hoogte met de vordering! Wanneer dach ie de spoilers binn te hebbm?:afro

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474429

    Nou foxy, wanneer giet de spuit er over hen?:thumbup

    In reactie op: Mooie stalling voor jou Opel[s] #17522425

    Je hebt een berichtje terug:P

    In reactie op: Mooie stalling voor jou Opel[s] #17522423

    waarschijnlijk ben ik nu `goedgekeurd`want heb net gezien dat ik er nu ook tussen sta. Mijn `naam` is hakkelaar. Sta er op met een `64er rekord coupe

    In reactie op: Mooie stalling voor jou Opel[s] #17522421

    kwait nait, kan mezelf ook niet terugvinden(wel vaker last van hahahaha), ook niet als ik uitgelogd ben…..

    als je zo op de link klikt doet hij het wel weer.. linkie naar de site

    In reactie op: Mooie stalling voor jou Opel[s] #17522419

    Hey Ron, super site! Heb die van mij er ook geparkeerd! Alleen volgens mij kan niemand mijn pagina zien…. Weet jij hoe dat moet(openbaar maken)?

    In reactie op: Aankoop Commodore 2.5 GSE #17504161

    Van alle oudere auto`s worden onderdelen moeilijker te vinden. Besef wel dat deze auto `gepimpt` is en dus als je iets wilt vervangen je iets meer werk hebt. Voor de rest vind ik het persoonlijk een mooi model alleen orgineel heeft mijn voorkeur.. Veel foto`s laten mailen van zwakkere plekken(wielbakken, dorpels enz enz) voordat je gaat kijken en een tank benzine verknooid voor niks. Succes:thumbup!

    In reactie op: Show hier je origineel Nederlandse Monza A1 / A2!! #17486578

    origineel gepost door astrawez
    Ik heb er weer één gevonden (en wat voor één!):


    Kenteken FK-53-SF
    Voertuigsoort personenauto
    Merk OPEL
    Handelsbenaming MONZA 3.OE AUTOMATIC
    Brandstof Benzine
    Vervaldatum APK 12-08-2009


    Datum eerste toelating 02-11-1979
    Datum aanvang laatste tenaamstelling 20-04-2001
    Datum eerste afgifte Nederland 02-11-1979



    Gr Wesley

    Deze zijn van de een kameradengroep uit de Hoogenweg (OV). Rijden regelmatig een rally mee, de navigator zit hier ook op het forum als het goed is:thumbup

    In reactie op: show hier je rekord #17499552

    Hierbij mijn Rokerd;) Net in het bezit. Het is een 1700 coupe uit 1964. Compleet orgineel en ongerestaureerd.
    De picca`s;





    :afro

    In reactie op: Toch weer terug met een olde Opel #17487300

    bedankt foxie:afro! Als ik in de buurt ben haal ik zekers effm een flessie! Dut de Sennie hut nog een bettie?:cool:

    In reactie op: Toch weer terug met een olde Opel #17487297

    Heul wat anders!! Maar zekers appart! Die omgeving op 1 foto moet jou toch bekend voorkomen hahaha oh ja, die foto`s heeft de meid gemaakt dus alle credit naar haar;)

    In reactie op: Toch weer terug met een olde Opel #17487293

    Komt goed Ghanz! Nog effm een paar foto`s






    :afro

    In reactie op: Toch weer terug met een olde Opel #17487289

    Bedankt voor de complimentenking:! De reflectoren hou ik er wel op, de achterlichten zijn echt superklein en zo ben ik toch iets meer zichtbaar. Hij blijft volledig orgineel. De contactpuntjes heb ik net iets afgeschuurd en hij loopt weer als een tit! Oh ja, die woning is niet van mij hoor, die is van de verkoper(in Rijssen) maar hier staat ie ook wel mooi;)

    In reactie op: Opel Manta GESPOT #17319011

    vanmiddag in Almelooooo, 2x b-manta:thumbup

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474424

    origineel gepost door Ghanz
    ga je nie halen nie :jerry:jerry

    veels te mooi weer voor :P

    en dr stiet nog veul te veul bier kold!

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474420

    nog steeds dezelfde kleur in de kop? Mooi dat hij hut nog mooi dut!:thumbup

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474418

    hij is volgens mij niet zo`n kompjuuterfriek of we?;)

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474405

    ziet er goed uut kjels! Mooi man. Die sappies kunt geregeld word`n moar volgens mie is er in Huuze Neutel ok we wat versnapering!:P

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474403

    Hahaha, komt goed, hou het hier wel in de gaten hoe de werkzaamheden vorderen! Succes:thumbup

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474400

    origineel gepost door foxenterprice

    origineel gepost door Ghanz
    man wat kwamen we een troep tegen…:P

    wat jij zoal onder de achterbank verstopt :P

    wil je het nog weer of…???? :angel

    tja ik zal maar niks zeggen waar ik allemaal mee in het rond reed…… nog bedankt he heel erg veel geluk gehad dussssss:P:P:P:P

    maar idd ziet er goed uit dacht ik we gaan de goede kant uit.:D

    Als hut een bult geld is we! hahaha, wat kwaam jullie allemoal teegn da?:angel

    In reactie op: senator b ombouw.. #17474397

    strak wark jongs! Zat dr nog een bulte blad int dash?

    In reactie op: schokbrekers senator b #17429548

    rechtsachterin zit altiet hut mindere volk:hmmz of luu die geen kontverwarming neudig hebt:P

    In reactie op: Vanaf welk bouwjaar…………………..Opel Monza #17461337

    origineel gepost door GSE
    30E kwam gelijk met de Monza in 78 met L-jetronic en in 82 kwam LE jetronic en een andere krukas met 12 tegengewichten ipv 9 zoals de eerste blokken hadden in 85 kwam de zogenaamde 30I dit was een 156pk blok met kats en verlaagde compressie.
    En dan heb je nog 3 verschillende type onstekingen op de 30E 1978-82 had je 1 type :jerryen van 82-83 en van 83 tot einde

    De 265 Getrag was vanaf 78 leverbaar tot einde productie in 86 alleen had de A1 een andere overbrenging in de 5de gang als de A2,die vanwege de betere CW waarde iets minder luchtweerstand hadden en zodoende ook een iets langere 5de gang hadden (0.87 tegenover 0.813 bij de A1).
    Bij de A1 was ie een optie en bij de GSE was ie standaard

    ABS is pas in 84 gekomen net als het digidash en de 4-gang aisin warner automaat bak .

    Alle Monza/Senator A hebben voor en achter schijven met een diameter van 279x10mm achter met dubbelzuiger klauwen en de handrem in de trommels,alleen hebben de 4 cilinders 20E en 22E in de A2 voor geen geventileerde schijven en bijbehorende remklauwen voor die dunne schijven.
    In 82 is het onderstel van de vooras iets veranderd de ophanging van de stabilisator stang is toen gewijzigd,je kunt wel A2 veerpoten onder een A1 zetten maar geen A1 onder een A2,ook zijn de beide voorveren verschillend van een A1 en A2.

    Nee niet alle Monza,s hadden een oliekoeler enkel de 30E na 83 hadden um standaard,maar die dingen zijn toch geen ruk waard en kun je zo weghalen de A1 had um immers ook niet en mijn blok is ook al zeker 25 jaar geworden zonder olie koeler en draait nog jaarlijks 15/20.000km.

    S staat voor sport bij de A1:zwarte grill,dikkere stabilator stang voor en iets lagere veren.
    Zie het maar als de GSE versie van de A1

    En wat betreft die uitvoeringen S C en GSE en bla bla bla:iedereen kocht zo,n ding kaal en bestelde erop wat ie wilde hebben,en dat er nu op de C dit zit en op de CD tja,ik heb al vanalles gesloopt en iedere keer zit er wel wat anders op of aan:
    Een kale A1 met hoogte regeling en sper,
    Een simpele A2 met hoogte verstelbaar stuur kan nergens vinden bij welke uitvoeringen die dingen moeten passen….

    Een GSE haal ik er zo wel uit maar die hebben kaal:
    zwarte sierlijsten digidash GSE interieur getinte ruiten CV en nog wat dingen maar ook daar zit weer een wereld van verschil in wat de ene wel of niet erop heeft:
    airco electrische ramen ABS enz enz

    :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 96)