Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2013 om 20:02 In reactie op: Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los #18077982
combo c tour
Deelnemerziet er super goed uit.
mooie corsa die weer de weg op kan hier na en niet op de schroothoop beland.
want dat zou echt zonde zijn.combo c tour
Deelnemergaat helaas niet passen.
betreft hier totaal 2 verschillende voertuigen.
en de trekhaak is altijd voor een specifiek model ontworpen bij opel en dus niet universeel.combo c tour
Deelnemeren dat werkt 100% willem?
dat zou mooi zijn.
zou ik kunnen gaan rondkijken voor een 1.6-16v + handgeschakelde 5-bak.combo c tour
Deelnemeren dat geeft totaal geen problemen??
ben namelijk totaal niet te spreken over de prestaties van de 1.6-8v.
de 1.6-16v zou meer kracht hebben en zuiniger zijn.combo c tour
Deelnemerdus ik zou mijn 1.6-8v kunnen vervangen door een 1.6-16v zonder veel aanpassingen??
dus blok + computer wissel en rijden?combo c tour
Deelnemerplug and play?
dus blok verwisselen en starten?
neem aan dat de computer omgehangen moet worden en dus ook de gehele kabelboom.combo c tour
Deelnemeren dan maakt het niet uit of je een 2.0 of 1.8 krachtbron neemt??
combo c tour
Deelnemeren dan nog de vraag een combo-b of combo-c.
wat zijn dan de aanpassingen?
is het mogelijk om eem combo-c van 1.6-8v om te bouwen naar een 1.8-16v??combo c tour
Deelnemer@corssagek en klopper,
bedankt voor jullie tips.
combo c tour
Deelnemeren wat zou ik aan de schroefdraad van dat boutje en mijn wielbouten kunnen smeren??
heb bij sommige koper vet en sommige grijs vet gezien.
maar de vraag is nu welke de juiste is.combo c tour
Deelnemeren de transponder van een corsa-c past in de sleutelhouder van een astra-g?? :wtf
sorry maar lijkt mij niet te gaan passen. :angel :thumbcombo c tour
Deelnemercombo c tour
Deelnemercombo c tour
Deelnemerinderdaad wat wim-v6 zegt.
de waterpomp kan zo lekken dat je het niet ziet.
heb dit bij mijn corsa ook gehad.
na vervangen van de distributie riem , waterpomp , thermostaat en spanrollen is het probleem verholpen.combo c tour
Deelnemerzo als richardschaeks reeds zei is dat je de transponder overzet.
en dus hoef je je sleutel niet uit te laten lezen of aanleren.
ik overweeg het zelfde te doen maar twijfel ook nog.
@richardschaeks,
hoe bevalt die klapsleutel?
heb je er misschien foto’s van??combo c tour
Deelnemerboutje was niet echt vast gedraaid maar normaal hand vast.
ik ga toch aan mijn wielbouten en die speciale boutjes van de afdek dekseltjes van de wielbouten iets van vet of koper vet doen.
want die anderen zaten wel niet zo vast maar moest wel even kracht zetten voor ze los kwamen.combo c tour
Deelnemernou het boutje met veel geduld los gekregen en toch mijn 4de velg met zomerband kunne monteren.
voor de winter naar een andere oplossing gaan kijken wat dit gedonder wil je geen 2de keer hebben.combo c tour
Deelnemerna net even naar mijn gereedschap te hebben gekeken heb ik geprobeerd om met een puntentang en waterpomp tang
het boutje los te schrikken/krijgen. :wors
nou vergeet dat maar. -offtopic
ging dus mooi niet los en ja inderdaad de puntentang kan gelijk de prullenbak in waarvoor mijn dank. :swear :swear
toen kreeg ik een ander idee.
een griptang op het sleuteltje zo kort mogelijk bij het wiel.
om zo torderen van het sleuteltje voor te zijn/ tegen te gaan.
en eureka!!!! :jerry :angel
hij si los.
zat echt goed vast.
gelijk mijn zomerband gemonteerd zo dat er weer 4 de zelfde velgen met band onder mijn auto zitten.
rijd wel zo prettig.
ga toch kijken of ik hier wat anders voor kan verzinnen want dit gedonder komt er natuurlijk volgend jaar weer aan.combo c tour
Deelnemergraag even goed lezen heren.
het gaat niet om de wiel bout maar de speciale bout die het dekseltje vast houd welke de wielbouten afdekt.
@ries e,punten tank en waterpomp tang? :wtf
staat er ergens een afbeelding op het net hoe dit moet want snap het even niet helemaal. :wors
of een how to met afbeeldingen is ook welkom. :thumbook al meerdere malen een flinke spray WD40 op en rond het boutje gespoten maar loskomen is er niet bij. :swear
zit muur vast en wil dus duidelijk niet los. :wtf
om nu gelijk er met een schroevendraaier op beitel op te gaan rammen wil ik eerst op een normale nette manier
proberen het los te krijgen. :hmmzcombo c tour
Deelnemerop marktplaats word er wel geadverteerd door met een klapsleutel welke voor elk type opel zou moeten werken.
combo c tour
Deelnemernou een pijp op dat sleuteltje zetten doen we maar mooi niet als je het niet erg vind. :angel
heb er zo veel kracht op gezet met mijn 2 handen dat het hendeltje wat je vast pakt al licht getordeerd is. :swear :swear
heb er vandaag al meerdere keren WD4 rond dat boutje gespoten maar tot nu toe geen beweging in te krijgen.
als ik meer kracht gezeten mol ik die speciale sleutel met zeer grote zekerheid. :swear
is ook een super dom systeem van opel.combo c tour
Deelnemervandaag een poging gewaagt om mijn winterbanden te verwijderen en mijn zomer slofjes te monteren. :agent
helaas bij velg nummer 4 gestrand. :wtf
niet los te krijgen door zo’n dom boutje welke de wielbouten afdekt. :swear :swear7 april 2013 om 20:55 In reactie op: Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los #18077963combo c tour
Deelnemeris dat nu schimmel op de isolatie mat onder de vloerbedekking???
ver schiet het al heel goed op.
resultaat mag er zijn.combo c tour
Deelnemerheb dat ook al gezien maar dat is totaal geen gezicht.
fase 2 vind ik dan toch veel mooier.combo c tour
Deelnemerik he een fase1 bumper en dat is inderdaad geen gezicht. :puke
ben ook op zoek naar een fase 2 maar wel voor een zeer goede prijs. :agent :angel :hmmz
zo als te zien is in mijn avatar is deze bumper echt lelijk. :puke :hmmz -
AuteurBerichten

