Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja het is zeker geldverspilling, maar het is wel onwijs dik :thumb :thumb
Staat zeker op mijn TO DO list een duplex.
Gr Colin
Ik bestel ze via een maatje die werkt bij de Citroën Aalsmeer.
De ene keer zitten de hoedjes vast op de H4 lamp, laatste keer kon ik ze eraf klikken.
Gewoon doen, vind je geel niks kan het er altijd nog uit.
Ik vind het superdik staan op ouwere auto’s.
Let op je zicht is wel minder scherp, maar goed probeer het eerst dan weet je het :thumb :thumb
gr Colin
Zo dat is een heel ander gezicht :thumb
Waaraan zie je dat het MM lampje niet aangaat, bij contact aan ??
Is me eigenlijk nooit opgevallen.
Gr Colin
@kaneelschep wrote:
En waarom eigenlijk een 4deurs sedan ipv een 4derus hb? Ik heb namelijk beide gehad en vond de hb veeeeeeeeeeeeeeel praktischer ;)
Ik wilde een sedan of liever nog een caravan, want die zie je zelde meer :thumb
gr Colin
@saluma wrote:
Deze heeft ook zo”n 1½ jaar geleden op MP gestaan.Ik stond op het punt om deze te kopen,maar om de een of andere reden is dat niet gebeurt.En ik was trouwens aan het onderhandeln met mijn huidige Kadett.
Succes met alle plannen die je heb.
Mooie wagen hoor!!!!!!!!!!!!
groetjes Marcel.Ik heb ‘m in september gekocht van een student uit Gouda, die had ‘m een jaartje ofzo, dus klopt dan helemaal :jerry
Goed bezig Erik ! Wel lekker foto’s maken he :thumbup
gr Colin
He Erik mooi lijstje hoor ik ga het zeker bijhouden.
Wel zonde van de radio, vond het wel mooi passen zo’n Oldskool Pioneer.
Succes met de Kadett ! Het is niet mijn liefde, maar ik heb er zeker veel plezier mee gehad en ik vond m wel fijn rijden.
Gr Colin
Een B1 of B2 ? Caravan ?
Gr Colin
@bandido wrote:
@EdGSI wrote:
Volgens Wim zit het goed , het zit het zelfde als bij Wimv6 & Joop1970.
Als ik hem flink afgezeikt heb en rij dan een stukje rustig binnendoor , komen er aardig wat pluimpjes uit ;)
Flink afzeiken ja is goed voor blokkie.
Waarom is dat niet goed?
Als je motor een tijdje op temperatuur is kan je ‘m best de toeren in jagen hoor.
Het is slechter als je motor nooit toeren maakt. Dan krijg je een luie bak en alles gaat dicht zitten.
Gr Colin
Ik ga ze toch meer waarderen de Signums! Succes ermee :thumb :thumb
Gr Colin
Is gaaf zeg !
Ik ga de inlaat bij mijn Omega V6je ook nog eens ff spuiten, bedankt voor de inspiratie :thumb
Met wat heb je dat chrome zo gekregen? Met die spuitebusjes chrome ?
Kentekenplaat ff vervangen voor een luxe plaat is wel iets wat loont hoor, ziet er heel verzorgd uit vind ik altijd.
Ben benieuwd naar je verdere vorderingen :thumbup
Gr Colin
@wim-v6 wrote:
Ik kan hier zeker wel inkomen hoor…
autootje kopen voor weinig, en lekker oprijden, en dat keer op keer, niks mis mee…
Zo’n Distributie, Kan trouwens Verbazend lang HEEL blijven..
Willem
Mee eens.
Ook wat betreft de distributie! Bij mijn vorige werkgever hebben ze een Iveco Daily 2.3 gehad waarbij de riem naar schatting 170.000 – 200.000 km gedraaid moet hebben.
Vorige planner vond onderhoud maar zinloos..
Er waren wel een paar tandjes gesleten. Ben blij dat er nooit wat is gebeurd met 90 km/h en 5 ton aan gewicht…
Maar toch kan je t maar beter vervangen en weer een tijdje zorgeloos voortgaan..
Gr Colin
Met mijn A Omega C20NE handbak heb ik op de teller een aantal keer 190 met moeite gehaald, lijkt me niet dat je 240 eruit haalt.
Misschien een Corsa A met een C20NE, bergaf, wind mee.
Gr Colin
Ik begrijp best dat het niet zo veel mag kosten, maar als je een keertje ergens staat met een geknapte riem ben je wel de lul.
Als het voor de deur gebeurd is het wat anders dan 80 km van huis.
Ik zou zeggen riem vervangen en olie en filters en je kan weer ff mee.
Diesels zijn oersterk wat dat betreft.
Gr Colin
Bedrijvenpark Almelo

Er stonden er een stuk of 5.
Gr Colin
Ziet er knap uit heren !
:thumb
Gr Colin
Mooi hoor, zeker die kleur komt mooi uit !
Maar waarom moet zij weg, en de rest niet ?
Gr Colin
@denniszwolle wrote:
toch krijg je met dasty alles weg… zonder de lak te beschadigen.
Ik zou toch maar niet iedere week je auto met Dasty afnemen.
Gr Colin
@Senatorman wrote:
Stond deze 86er niet enkele weken geleden op marktplaats waarbij de deuren nog wel intact waren, of was dat een andere?
Ja maar dat is denk ik al een klein jaartje geleden, toen die net was ingevoerd.
Gr Colin
Dat is nog eens apart zeg :thumb :thumb
Ziet er netjes uit ook ! :thumb
Gr Colin
Het heeft twee redenen,
1. De shampoo
2. Eventuele olieresten op de auto, die zo de grond in spoelen.Ik heb ooit eens iemand van de gemeente op school gehad bij Motorvoertuigentechniek, waar dit behandeld werd.
Zelf rij ik naar de wasbox, 2 euro helemaal afspuiten. Wassen met warm water uit jerrycans en dan afspuiten en in de hot-wax.
Kost iedere week 4 euro en je staat niet zo voor lul in je straatje :angelMaar goed olie verversen en kleine technische dingen doe ik ook gewoon op straat, mocht er een olieplek zijn dan gooi ik er wat emmers met sop over.
Ik denk dat dit een regel is, die nog nooit beboet is :jerry
Gr Colin
Op mijn A Omega’s heb ik dit ook gedaan, alleen de reflectors niet meegenomen alleen de houders.
Dan kom je gewoon door de APK.
Gr Colin
Wat zijn krasjes, heb je al eens geprobeerd ‘m te laten polijsten?
Blaasjes moet je wel laten helpen, die worden helaas alleen maar groter..
Gr Colin
Ja dat is overduidelijk, maar toch stond die voor een beste prijs nog, 2500 euro ofzo op marktplaats..
Maarja doe je niks tegen, alleen echt doodzonde..
Gr.
Ik had ‘m op 8 februari, stond wat vreem volk bij dus ff stiekem een foto gemaakt,

Ik begrijp niet hoe je t in je domme kop haalt om zo met een ’86 A1 om kan gaan .. :cry
Gr Colin
Vinkeveen,

Gr Colin
-
AuteurBerichten