Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee sorry mijn fout:angel inderdaad 2 katjes met 4 sondes andere 2 lijken katjes maar benne dempertjes :sleeping
Gewoon Zimmermann sport remschijven rondom voor en achter (zelf bestellen bij Nordmann-bremsen.de stukkie goedkoper dan bestellen via duparts) en dan naar stroeve-motorsport voor de greenstuff ebc blokken dan ben je voor rondom (kadett/corsa c20xe) klaar voor totaal 410 euro en dat remt berre goed met zeer weinig stof en geen gepiep
origineel gepost door mantaray
origineel gepost door cliffvxr
Vandaag een witte ascona-b met 400i uitbouw zien rijden op de a16 moerdijk brug richting Dordrecht om 20:00 uur zag er goed uit, hij reed wel erg rustig ik zoefde voorbij op de linkerbaan .(groene omega b2/c 2.6 v6) iemand van hier?jaaaaaaaa was ikke ging mijn dochter naar huis brengen zat lekker te kwebbel zal zo rond de 100 km/h gereden hebben
jouw omega niet ( bewust) gezienViel mee cc stond op 140 was ff op visite in Roosendaal was op weg naar home-base @Leiden
Vandaag een witte ascona-b met 400i uitbouw zien rijden op de a16 moerdijk brug richting Dordrecht om 20:00 uur zag er goed uit, hij reed wel erg rustig ik zoefde voorbij op de linkerbaan .(groene omega b2/c 2.6 v6) iemand van hier?
Onder mijn corsa-a (c2.0xe) rondom Zimmermann sport remschijven met ebc-greenstuff remblokken gemonteerd en ik kan vertellen dat het zeer goede stoppers zijn:D
Vandaag alles gemonteerd en alles werkt goed.
Ik werd op een dwaal spoor gezet doordat er nog een inkeping in de krukas zat waarschijnlijk de vorige eigenaar ofzo:swear maar goed alles werkt naar behoren thanks voor de reacties tips enz enzorigineel gepost door sw_reijnders
volgens autodata staan de nokkenassen met de merk tekens op 12 uur boven en de krukas met het merkteken op 6 uur.maar die tekens moet je zien hoor.
Klopt maar hoe weet ik of de krukas goed staat want als ik hem een halve slag draai dan staat hij weer op het merk teken maar de zuigers staan dan anders!!??
origineel gepost door Mr. Bone
origineel gepost door cliffvxr
controleer ook ff of je brandstofpomp voldoende opbrengst heeft.Dat hebt er helemaal geen r*k mee te maken!
Beetje rustig aub?????!!! Volgens mij is 1 plus 1 = 7,35 en teweinig brandstof krijgen = dus arm lopen en dan gaat opzeker je toerental omhoog zeker met een niet helemaal goed werkende pomp,dat weer goed temerken is na snelweg rit of ff vlink gassen:vertag
kijk ff op youtube (corsa and peugeot) !!!!!
origineel gepost door Corsa16V
Ik kan het niet voor en oplossen ik weet alleen dat ik 1x een kapotte lambda heb gehad zonder motorstoring of wat dan ook en dat me auto echt voor geen meter liep. Ik had iig niet verwacht dat hij er zo beroerd door zou gaan lopen.maar liep hij dan alleen stationair beroerd of liep hij gewoon helemaal beroerd????
juist vandaag nog een keer getest en bij constant 2000 toeren pingelde hij tussen de 085 mV en 750 mV en tijdens ritje naar huis merkte ik bij vlink door trekken dat bij bijna volgas de Lambda werd uitgeschakeld want toen trok hij net ff beter door !!!???
foutje waarden moeten tussen de 200 en 800 m V zitten en dus geen 900 m V:vertag
Actie filmpje op youtube ( CORSA AND PEUGEOT) http://www.youtube.com/watch?v=AixJdAbt514
Sinds kort lid van deze mooie site en sinds April dit jaar in bezit van een corsa-A c20xe waar ik inmiddels al veel aan versleuteld heb zie: http://www.dieleidolfs.com staat ook een kleine actie filmpje op veel kijk en lees plezier.
Groeten uit LeidenMotor op bedrijfs temperatuur dan de plus van de multi meter op de zwarte draad van de lambda en de min van de multi meter op de massa en dan het toerental op 2000 houden (met 2 man is handig)
De waardes lijken idd prima alleen vind ik die 110 m V een beetje te laag,ben alles aan het nameten want mijn motor loopt stationair erg onrustig test met co2 meter wees ook uit dat bij stationair de motor veeeel te rijk loopt en bij/boven de 2000 toeren is het mengsel prima. Dus leek mij dat de oorzaak in de lambda zou moeten zitten of zie ik iets over het hoofd???controleer ook ff of je brandstofpomp voldoende opbrengst heeft.
thanks en toppie voor de uitleg en reactie.
zit het een beetje te bekijken maar het binnen werk van de let-pomp ziet er bijna het zelfde uit als het binnen werk van een golf4 1.6 oliepomp (a164€ orgineel en 116€ imitatie) Dus zat te denken als de diameters het zelfde zijn dan alleen nog het as gat uitdraaien en hoppa ben je toch een stukkie minder geld kwijt:hmmz
Als iemand de diameters/ breedte maten ed heeft van de let pomp tandwielen,dan kan ik die ff vergelijken met die van de golf pomp.hey peter ja sorry in leiden is een beetje uit de buurt van jou denk ik.
aan zo iets zat ik ook te denken ja idd helemaal los hangen :swear poehee
iemand nog een set liggen toevallig????????????:)
Had bij mijn 3000 24v de katjes leeg gemaakt en de eind demper vervangen voor 2 rechte pijpen links en rechts dat klonk pas mooi was net een v8 HEEEEEERLIJK
origineel gepost door Sjors-V6
4 kat’s en 4 sondes / wat voor een Omega heb jij ?! de V6 (ongeacht de inhoud) heeft 2 kat’s en 2 sondes :angelYep ik verzin het echt niet 4 sondetjes en 4 katjes het is een 2.6 v6 uit 2000 de uitlaat delen zijn alleen verkrijgbaar bij de dealert a ruim €600 per stuk (en daar heb je er dan 2 van nodig 1 links en 1 rechts:cry
hallo jeroen
Er zijn verbeterde kleppen deksel pakkingen verkrijgbaar die zijn iets dikker maar draai ze met max 8nm aan anders is de kans groot dat je de deksel krom trekt en dan blijft hij lekken succesDat is niet zo mooi wilde hem wat beter laten ademen zeg maar, en alleen de voorste 2 leeg tikken is dat een optie??
onder mijn corsa a met c20xe een KW schroef set met OZ-racing 15 inch op toyo proxis 195/50 knap stug maar rijd prima
zimmermann schijven met ebc-greenstuff blokken remt als een beest en heel weinig remstof en geen gepiep
-
AuteurBerichten