Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De stand stond er wel, en het setje lag er ook. :D :D
22 november 2013 om 09:05 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192766Zal ook nodig zijn :D :D , doe je dat direct in een keer.
21 november 2013 om 21:13 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192763Hopen dat je die 600pk ook nog een beetje op de weg kan houden :D :D
Dan draaien ze hem dus af op de plek waar de plaat komt als ik het goed zie. Maar net wat corsaboy zegt hij wordt dan wel aardig dun denk ik. Zijn trouwens wel veel die het zeggen dat het wel makkelijk kan. Het hoeft trouwens maar een keer verkeerd te gaan haha, maar dan lach je niet meer. :jerry :jerry
@gunni wrote:
@ckadett16v wrote:
Of voor de keuring even wisselen :jerry :jerry
Moet nu al zoveel wisselen voor de keuring.
Turbo blok heb ik ook liggen. Ben nog aan het twijfelen wat te doen.Wagen inschrijven in Nederland of Duitsland, ma da gaat zo simpel niet meer.
Kan het me wel voorstellen, was ook maar een beetje gekheid. Je moet alles zeker op
papier hebben.En hoe zit dat met het geluid dan met de voor 99 keuring, kom je daar doorheen met een groep A en een open luchtfilter of moet er
even wat anders onder. Je moet ook een rekening van de motor ofzo hebben toch?Of voor de keuring even wisselen :jerry :jerry
Dan zal ik idd eerst voor een stalen staartstuk gaan en de as die erin zit dan de bak.
Maar weet niet hoe groot de vermogenstoename is, maar het is niet direct noodzakelijk.
Weet niet of hij de remmen enz al aangepast heeft, anders zou ik daar eerst aan beginnen.@Ghanz wrote:
hier staat ook een ascona B met -60 en platte banden 15″
VERSCHRIKKELIJK wat een hobbelpaard,
vergeleken bij mijn manta B met -40 en normale banden 13 “Ligt er ook aan welke veren je hebt, en de dempers niet te vergeten. Het is natuurlijk
altijd stugger, maar veren + demper combinatie maakt ook veel uit. Te stug doet
de wegligging ook niet ten goede.Ik zelf zou het risico ook niet lopen hoor is maar eventjes werk, en dan kan je het uitsluiten.
Maar vroeg me gewoon af hoe het bij een z20let was, maar daar is het onderblok dus kleiner
van dat hij er binnen valt.Hoe heeft een z20let dat dan, valt die er ook buiten of zit er een inkeping in.
Zal het niet gewoon samengedrukt worden, omdat het vrij zacht materiaal is.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het uitboren is zo gebeurd en ik zal het de volgende
keer ook weer uitboren.Je hebt in ieder geval wel veel over het systeem geleerd door de vele problemen.
Mooi dat het probleem nu opgelost is, veel plezier ermee.En als je er direct niets meedoet is het ook weer jammer haha.
@Vinci wrote:
Oh maar dat gaat ook wel samen hoor, maar is niet altijd noodzakelijk idd.
Jah dat klopt wel, maar de lichtere nokkenassen willen ook nog met deze veren. En het
is direct ook nog wel een bedrag voor als je het toch eerst niet gebruikt. En met de throttle
bodies heb krijg je denk ik toch het meeste/mooiste vermogen. En de looks natuurlijk haha.Nee dat niet, ga toch niet direct voor zwaardere nokkenassen. Zal dan
eerder voor throttle bodies gaan.@Vinci wrote:
En stotertjes? Die Kolbenschmidt of INA genomen?
Zijn die lichtgewichtstoters geworden, hij had die anderen niet op voorraad en
kon ze voor dezelfde prijs krijgen.Jazeker, heb die stalen pakking genomen van de z20let past perfect.
Hij is weer klaar :jerry :jerry :jerry .
Alles direct maar aangepakt, alles goed schoongemaakt
kleppen opnieuw ingeslepen, nieuwe klepsteel rubbers,
nieuwe stoters. Stalen z20let pakking, loopt weer als
een naaimachientje haha.Heb de veer er ook af, ken er al heel wat die hem er nog op hadden. En het antwoord
weet je al zeker haha. Die moet je er mooi aflaten.Misschien kan je het even bij Risse vragen, die zouden het vast en zeker wel weten.
Koppakking is wel lek, heb de kop gedemonteerd. Onderdelen zijn besteld, als
ze binnen zijn dan monteren kunnen we er nog even van genieten voor hij op
stalling gaat haha.24 september 2013 om 19:42 In reactie op: Adres stalen velgen laten verbreden Noord-Nederland #18169596Adres in Pekela kan ik wel aankomen, heeft het ook voor mijn kadett gedaan.
Die doet het ook goed, en maakt ook veel wielen klaar voor de racerij.
Pm me maar als je het adres nodig bent.Kan er wel foto’s van maken, maar heb te vroeg gejuicht ben ik bang. Gisteravond nog even in DL gereden en de temp
liep weer op, even kijken en heeft er weer water uitgegooid maar nu in het vatje.
Ben bang dat het toch de koppakking is, borrelt in het vatje met gas geven en de slangen zijn nu goed hard.
Ga van de week even met een tester kijken of er ook co in het koelvloeistof zit, dan weet ik wat meer.Mocht het de pakking zijn dan kan ik het beste een monteren van een let toch, die heeft van die verstevigingsbruggen.
Hoor ook wel eens van een stalen z20let pakking past dit ook 1op1 of moet er wat aan de pakking uitgeboord worden.
Van welk merk kan ik de pakkingen het beste nemen, die dus aan de originele kwaliteit voldoen.Heeft iemand een goed adres die het voor een nette prijs kan leveren, een van mijn klepstoters maakt ook lawaai
als hij koud is wou deze dus ook mee vervangen. Heb de boel nu toch los, en ik wil graag het buisje achter in de kop
haaks hebben kan je die ook in het haaks krijgen of moet er draad getapt worden en knie monteren.Alvast bedankt.
@2000 wrote:
Een simpele dop, hoe makkelijk kan het (achteraf gezien) zijn. Koel problemen herken ik zowiezo niet, de mijne koelt eerder te goed dan te slecht. Als de c20xe er weer in komt toch maar is een andere thermostaat er in zetten.
Ik had ook nooit het probleem dat hij te warm werd, ik werd op een dwaalspoor gezet omdat ik nog een dop
van mn andere kadett gepakt heb en dat die achteraf ook niet goed was. Gelukkig valt het allemaal weer mee.
Heb hem gister even goed geprobeerd en de koelvloeistof is er allemaal ingebleven. Dus zal nu wel weer goed
gaan.15 september 2013 om 20:08 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663695En voorzichtig even warmstoken dan? Heb het zelf ook wel eens
meegemaakt dat ze goed vast zitten. Maar ze er altijd nog uitgekregen.
Maar soms kunnen ze idd goed vast zitten. -
AuteurBerichten