Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb laatst voor een kameraad de egr en het regenereren uitlaten schrijven bij een tuner. Dus het kan wel degelijk.
@corsaboy wrote:
de twee polige temperatuur sensor al vervangen?
Dat is mijn eerste ingeving na het zien van je lijstje.Als deze een verkeerde waarde doorgeeft aan je ecu gaat ze meer brandstof inspuiten om een bepaalde koelwater temp te verkrijgen.
Ding geeft dan -20 aan ofzo :O;)
Inderdaad is ook mijn eerste ingeving, maar bekijk de bedrading ook goed na vooral bij de stekker.
Je kan ook heel simpel de weerstand van de sensor doormeten, maar meestal zijn ze al zo oud en tevens
kosten ze weinig.Succes
Bedankt voor de reactie, zal er binnenkort naar kijken.
Super project!! Veel succes ermee!!
@manta2, het is inderdaad een getrag 240 volgens mij is het de bovenste stop. Ik heb er wel een foto van maar weet niet hoe ik hen plaats.
Als je de aandrijfas eruit hebt, kan je zo bij de keering. De boel goed schoonmaken en dan kan de nieuwe keering erin. Versnellingsbak olie is volgens mij 75 of 80w90 maar kunnen ze zo bij de onderdelen grossier zo zien.
Dus de pakking van een c20ne past zo om je eigen spatplaat? En dat is een rubber pakking neem ik aan?
Gr
Motorblok demontage: http://youtu.be/CTXEk_rgcXU” onclick=”window.open(this.href);return false;
Of nog met wat meer gang haha.
9 maart 2014 om 21:02 In reactie op: passen verlagingsveren van een c kadett coupe onder een city #18220463Volgens mij past het wel, alleen de schokdemper bevestiging is anders dus die passen niet.
Kan morgen wel even voor je kijken dan weet je het zeker, maar weet haast zeker dat het past.50 is startmotor aansturing
@otdh wrote:
Hey
De std koppeling ( volledig xe ) hield het bij mij met een c20let vol tot 220pk met 300nm aan de krukas daarboven begon die te slippen
De plaat van een let kan wel iets meer hebben, maar de drukgroep geeft t gewoon op
Kijk hoef ik me daar geen zorgen over maken, voordat je dat er uit hebt atmosferisch. De drukgroep is idd de
zwakke schakel maar voor mij dus dik voldoende. Kan de plaat gewoon gemonteerd worden zoals het hoort dus
niet andersom als met een 2.4 plaat.@odth ik heb een plat vliegwiel dus ik kan gewoon een plaat van een let nemen en de drukgroep van de xe. Er lag me nog wel iets van bij, maar wist niet zeker dat dit de goeie combi was.
Bettus accu en otdh bedankt voor jullie reactie, kan de xe drukgroep trouwens ook wel wat extra vermogen aan voor toekomstplannen.
@ojik14 wrote:
Ik heb al 2 jaar geleden RDW laten keuren en was allemaal geen probleem, toen zat er een 1600 as onder, nu heb ik er een manta as onder gebouwd en de city verbreed.
Sinus
Denk dat jij de achteras bedoeld en 2000 heeft het over de vooras denk ik. Maar idd volgens mij valt de
keuring wel mee mits alles deugdelijk en netjes ingebouwd is.@2000 wrote:
Allereerst: respect, erg mooi!!!
Laat je de city rdw keuren? Ben benieuwd hoe dat gaat. Bij mijn meting (met c20xe) wist de keurmeester te vertellen dat ik 5 kg onder de maximale aslast zit. Ik weet alleen niet of hij van een 1200 of een (versterkte) 1600 as uit ging.Hij zat het wel mis hebben, of hij heeft gekeken naar een 1200. Want een c20xe is volgens mij lichter als een cih en mits
goed gemonteerd ligt hij ook nog verder naar het schutbord dus heb je een nog betere gewichtsverdeling.Niemand verder die weet of een let plaat 1 op 1 past?
Dan hoor je van me alvast bedankt.
@vinci, heb hem momenteel nog niet los liggen omdat ik eerst alles wil hebben voordat ik het los ga halen. Wil ook gelijk een lichter vliegwiel monteren, en als ik m uitelkaar op de brug heb is het zn sta in de weg.
Het zit namelijk in mijn c kadett had ik er niet bij gezet, weet iemand of deze
combinatie klopt of dat een andere beter is.Gr
@Vinci, de mijne is inderdaad ook een getrag bak maar is wel van een manta B.
22 januari 2014 om 20:57 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192908@ivartje wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Waar heb je die vriendin vandaan gehaald zo wil ik er ook wel eentje :shock:
:jerry :jerry :jerry
Jah die moet je nooit meer weg doen haha
@Rick bedankt voor de foto, dat heb je mooi gedaan zo denk dat dit wel net zo goed werkt als
een 25mm versie.@Rik, supergaaf project weer. Is het verschil duidelijk merkbaar met die dubbele stabilisator aan
de voorkant, en hoe heb je hem eigenlijk bevestigd aan de carrosserie?Vindt het echt een supergaaf project, mede omdat hij nog zo mooi standaard lijkt.
Kan je mooi supercars mee plagen haha.Sper in essen gekocht?
En is het nog wat geworden in Essen
-
AuteurBerichten