Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar het moet niet zo zijn dat het hartstikke kostbaar is als er iets mee aan de hand is.
Oh ik dacht dat er dan een vossestaart aan de binnenspiegel komt haha.
Die foto is gisteren niet genomen haha, stonden ze er nu maar zo.
@hillclimber16V wrote:
Wat en wanneer komt er uit de 50 aansluiting van de starter?
Wat moet dat beteken voor de relais.Prachtige blauwe coupé, proficiat.
Ik hoop tegen volgend jaar ook ergens te komen.
Dit is mijn derde exemplaar deze keer netjes opbouwen en plezier aan beleven.Ik kreeg onlangs bericht dat mijn eerste coupé opnieuw te koop staat.

Dit is de racer limo

Ivan
Op de 50 komt puur de spanning als je je contactslot doordraait, het verende gedeelte zeg maar. Puur het starten.
Niemand?
6 februari 2015 om 08:05 In reactie op: Thermostaat (sandwitch) oliekoeler verwijderen … ? #18265301Hoe is het afgelopen op de bank?
Auto is 40 jaar dus sowieso belastingvrij. Leiding onder de auto door ook niet ouder als een jaar dan? Kan een 3 jaar oude installatie kopen vandaar. Krom eigenlijk want zit het er eenmaal in maakt het ineens niet meer uit.
Passen beide types dan met de motorkap, de lage en de hoge.
En zit er verder nog verschil in qua doorstroming e.d.Dus de diameter vd 2,5 en 3 liter is dus gelijk.
@jehtro, het is voor een c kadett en ging mij om de dikte/diameter. Dus of de doorlaat van een 2,5 gelijk is aan een 3 liter.
Even inhaken op dit onderwerp, zit er nog verschil in dikte van de buizen tussen een 2,5 en 3 liter. Ook qua gasklep, luchtmassameter enz. En past de luchtmassameter weer op de kabelboom van de 2.2.
Gr
Klopt inderdaad Ernst, ik had nog een set liggen dacht dat het van een 1.2 was.
@henk 400rr wrote:
wat is beter… ;)
maar je toerenbereik en vermogen gaat iets omhoog.
Lever je dan ook koppel in? Of valt dat wel mee, en hoeveel winst haal je er ongeveer mee dan?
Even op dit topic inhaken, ik heb een 2.2 gekocht en die gaat plaats maken voor een 2.0E. Kan ik nu beter de
nokkenas van de 2.0E overzetten? Want ik las dat die scherper is dan de 2.2.Gr
21 december 2014 om 22:04 In reactie op: Thermostaat (sandwitch) oliekoeler verwijderen … ? #18265303Bij hoeveel graden gaat hij eigenlijk open?
Dat begrijp ik ook wel, maar lijkt me toch dat de inspuiting wat anders is van een 2.2 anders zou je na het tunen ook nooit meer een motor af moeten stellen en dat moet ook nog steeds.
Dat van de egr en roetfilter wist ik, heb laatst voor n kennis het roetfilter leeggemaakt en regenereren + egr laten uitschrijven. Maar met de wervelkleppen moet dat ook uitgeschreven worden?
Gr
Heb je trouwens wel hetzelfde vermogen dan als je de computer enzo vd 2 liter gebruikt, lijkt me toch dat die minder inspuit als de 2 liter.
22 november 2014 om 17:39 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193053@16V calibra
Super gaaf project ben benieuwd wat het gaat brengen, maar als ik jou
was zou ik de klinknagels van het differentieel wel veranderen voor bouten
als je het nog niet gedaan hebt. Dit is namelijk wel een zwak punt van vw, en
de kosten vallen wel mee in vergelijking mocht het misgaan met de klinknagels.Succes met je project.
Een xe is van zichzelf al mooi ;) , zo’n half kleppendeksel vindt ik niks
Ja dat kan het ook best zijn louwe, heeft iemand er misschien een foto van da n heb ik er een beeld bij. ;)
Tikken kan best uit de stoters komen, maar kan ook heel iets
anders zijn. Doet hij het alleen als hij koud is? Misschien iemand
met de nodige ervaring even laten luisteren. Scheelt je veel onnodig
werk/geld.Stoters schoonmaken heb ik ook wel gedaan, maar gaan na enige
tijd toch weer lawaai maken.Dus tot 200pk is er eigenlijk vrij weinig aan de hand, mits je er natuurlijk met verstand mee omgaat. Kan de koppeling en de aandrijving zoals de assen en versnellingsbak het vermogen wel aan dan?
Bedankt voor de reactie, dus niet echt grote problemen. 2massa vliegwiel laatst nog vervangen voor een kameraad dus als dat het grootste probleem is moet het wel goed komen.
Is de 150 pk versie ook goed te chippen of kan je hem beter standaard laten en wat is er precies beter aan de 150pk versie?
Niemand??
@vinci, ik heb hetzelfde gehad en hij ging echt wel hoger als 1400 toeren. En het zijn nou echt niet de kosten in tegenstelling wat gsipiloot al vervangen heeft. Ik heb toen een stuk bedrading vervangen en de sensor vervangen en hij heeft nog nooit zo mooi gelopen. Ze kunnen echt heel raar doen daarmee.
-
AuteurBerichten