Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en het restdrukventiel zorgt ervoor dat de
remcilinder niet gaat lekken.Heb je al met een drukmeter gereden, hoeveel
druk heb je als hij dat doet. En wat is dan de
spanning over je aansluitpunten van je brandstof
pomp. Hoeveel mm uitgang heb je van je tank
naar ingang vd pomp, heb je die mss te klein?Hey,
Weet je zeker dat je geen rommel in je leiding, brandstof
rail hebt. Als ik jou was zou ik de rail eens goed bekijken.
Ik weet niet wat voor pomp je erachter hebt, maar ik heb
zn hogedruk pomp van pierburgh en die heeft ook nog een
heel klein filtertje in de ingang zitten. Houdt hij de hele tijd
in, of als je door een bocht heengaat ofzo. Weet je zeker
dat je pomp ook de druk levert die hij moet leveren, anders
de pomp even los testen met een drukmeter.Succes.
15 februari 2009 om 16:03 In reactie op: Ik heb er geen woorden voor :( weer een gsi minder ! #17466752Je mag nog blij zijn dat je het overleefd als je
eruit wordt geslingert. Sterkte voor de
bestuurster, een auto komt er wel weer.Nou bedankt dan zijn we er uit, ik had wel op de pioneer
site gekeken maar er waren verschillende soorten en ik
wist niet welke ik moest hebben. Mijn dank hiervoor.Je hoeft niet direct zo bot te doen, een forum is toch om
vragen te stellen. En je kan wel zo stoer doen, maar ik
heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoor!! Die
adapters waar hij het over heeft zijn 3 verschillende. Dus
mijn vraag was of de 7700 mp een aansluiting heeft voor
de ipod en welke adapter. En dat is niet de adapter waar
jij het over hebt, want volgens mij heb ik ook een aansluiting
voor een ipod adapter en dat is weer anders als die voor
de wisselaar. DUS MIJN VRAAG IS WELKE ADAPTER MOET IK
HEBBEN VOOR DE 7700, HOOP DAT DIT EEN BEETJE
DUIDELIJK VOOR JE IS.Weet iemand of de 7700mp een ipod aansluiting heeft,
anders moet ik hem eerst uit het dashbord halen. Op de
site van pioneer staat wel dat hij klaar is voor ipod adapter.groetjes
Hallo,
Het probleem is weer uit de wereld, ik heb de
virusscanner nog een keer weer geupdated en
nu is het klaar.Groetjes
Hey bedankt he, hier heb ik wat aan.
Ik vind het eigenlijk geen kijk, maar ieder zn smaak
gelukkig. Doe me dan mn eigen maar haha, als iedereeen
dezelfde heeft dan ist ook zo saai he.:P:PGroetjes
Origineel gepost door kadett-c-coupe
nee van oorsprong uit antwerpen of russelheim:PNouja zn tweede leven dan haha;);)
Origineel gepost door Kadett__Coupe
Origineel gepost door joep12
Origineel gepost door Kadett__Coupe
Kheb hem jmmr gnoeg zow gekocht voor mij hadden ze dr nie afgemoeten hoor :hmmzmja hij is 1maal zoals die is en kvind hem zow ook vett :thumbup
ik heb hem in sevenum te koop zien staan.
ligt een 2.4 in en had toen een kleine schade voor.
maar zoals ik nu kan zien is die erg vet !!!:wors:kewlpicsSorry de auto heeft geen schade of iets gehad dr zitten de orgineele voor spatborden op + deze heeft daar nooit te koop gestaan want hijs altijd in gld geweest ook de eigenaar voor de persoon waar ik hem van gekocht heb :)
Gaat dit nog steeds over die paarse!!!!!
Die paarse heb ik ook al gehad, die is zkr
niet al die tijd in gelderland geweest!!! Ik
heb hem van degene gekocht die hem toen
gerestaureerd heeft. Hij komt van oorsprong
uit drenthe haha.Groetn
Origineel gepost door Negatifone
7J ET40 voor 16inch als goed isDenk niet dat dat gaat passen, ze komen
volgens mij tegen je schokdemper aan.Goed gezien he, die oliekoeler en radiateur ;);)
Het klopt, er zit een 16v in zoals mijn naam al
doet vermoeden:DGroetjes.
Origineel gepost door corsa_c20xe
Origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
@ corsa_c20xeleuke kadetjes allemaal ik vind wel dat je er een aparte style tuning op na houd:) maar waarom 1ste 2de kadett?
waarom zijn die weg gegaan. rot, verongelukt? of wou je wat anders?
Heb die witte ingeruild voor die zwarte, omdat ik een C20XE wou, toen werd er bij ons op het werk een calibra ingeruild, en deze toen gekocht.
De zwarte kadett is toen gekocht door Richard, en die heeft er de El-kiwi van gemaakt.
Rijd nu nog steeds in de calibra(zomers al 5 jaar lang), en voor de winter heb ik een astra gsi 16V, een golf III 1.8:puke
een corsa a 1.0, een corsa B C20XE lexmaul gehadRijd nu dus weer in een D-kadett, was eigenlijk weer opzoek naar een E-gsi, maar zag deze staan op marktplaats, en was toen verkocht.
@ckadett16v: Onderspoiler is idd van een vr6, is wel een verkeerd merk(weet het), maar de spoiler is ook vrij buigzaam, en vond het wel bruut staan:thumbupStaat er wel goed onder, en een keer wat anders he :P
Als nog een foto van m’n kadettje
http://s129.photobucket.com/albums/p237/ckadett/?sc=1&addtype=local
Groetjes
Als nog een foto van m’n kadettje
http://s129.photobucket.com/albums/p237/ckadett/?sc=1&addtype=local
Groetjes.
Heerst er geen vloek op he :o:o, omdat je er een spoiler onder hebt van een vr6!!! :jerry:jerry
Mooie D dett trouwens
groetjes
Origineel gepost door dussel32
hee heb jij deze coupe uit bellingwolde ?? regio veendam heb je die daar gekochtAls je die bedoeld, die stond volgens mij in Wildervank. Hij wou hem verkopen omdat hij met een monza bezig was.
Trouwens een mooie auto.Groetjes.
Origineel gepost door THIESKE
benzineniveau dat raar doet kan aan je vlotter liggen. Ik heb eens een vlotter gehad die niet lekker meer liep en op een gegeven moment bleef mijn tank gewoon voor altijd vol.Nieuw vlottertje plaatsen of even kijken of het ding ergens achter blijft steken? Weet alleen nog niet of dit bij een kadett tank makkelijk gaat.
Het was zijn temp meter, ik zou eerst even naar je spannings
stabilisator kijken. Die zit achter je temperatuurmeter, ijzeren blokje met drie pootjes eraan.Groetjes
Origineel gepost door astra h
kan ook altijd dikke steen pakken natuurlek:Dja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :D:D:D
Origineel gepost door vincent23
hoi,hey ik heb een probleempje denk k.
mijn coupe staat met een lege accu, nu is dit opzicht geen probleem. maar mijn sloten zijn weggewerkt en de motortjes werken dus nu niet meer :o.
hoe kan ik mijn deuren open krijgen ??
zodat ik de accu kan opladen.
tanx :angel
Of je doet de plus van de acculader aan je dynamo, of startmotor.
Als je hem een beetje opkrikt kan je er wel
bij, en de massa aan de massa strip ofzo.Succes ermee.
Ik heb ook nog een elektronische ontsteking liggen
van zo’n corsa voor een 1.2 kadett. Als iemand er
belang bij heeft dan hoor ik het wel.Origineel gepost door Toni (Manta A)
Origineel gepost door JP28
king: koning pipoooooooooooohihi…..hoorde net bij de opel dat je met schijven voor niet de org. hoofredmcilinder kan gebruiken, maar toch die rembekrachtiger erop moet zetten….hmm:hmmz dat word dus ff t spruitstuk loshalen en een gaatje boren…voordat de naven erop gaan.
ohw en nog iets..het zou NIET mogenlijk zijn om in een org. 1.2N een groter blok te leggen ? tenminste dat werd verteld. uuhm alles is te maken toch ??
Komt er nog meer bij kijken als je er een rembekrachtiger opzet? Zijn de remleidingen
lang genoeg bijvoorbeeld en zijn de aansluitingen hetzelfde op die andere hoofdremcilinder,
kun je gewoon dezelfde pen gebruiken die aan je rempedaal zit?En welke remslangen moet je gebruiken als je Rekord 2.2e klauwen eropzet?
Je kunt gewoon de remleidingen van de 2.2 gebruiken, maar ze zijn iets langer als de originele dus je moet even een steuntje maken zodat ze niet tegen je binnenscherm aankomen bij het sturen. En bij de leiding zit er geen puntje aan maar is hij conisch. Bij een koperen leiding kun je hem er zo aan zetten en is hij van aluminium dan moet je een dubbele flens(trompet) aan je leiding maken.
Volgens mij zijn alle rempedalen gelijk, dus dan kun je dat gewoon met diezelfde pen gebruiken, maar ik denk dat je remleidingen wel langer moeten worden omdat je rembekrachtiger er bij tussen komt. Daar kun je wel van die busjes voor kopen dan kun je hem zo verlengen.
Anders moet je maar even bij die van mij kijken.Origineel gepost door Toni (Manta A)
@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas
nog geen tijd voor gehad maar het zal niet lang meer duren.
@Pipo, zekers goeie tip:thumbup, kan ik iedereen aanraden. Ik heb ze niet vlakgemaakt,
ik houd er niet zo van om veren heet te stoken, volgens mij kun je op die manier de
hele structuur van het materiaal veranderen. Bovendien lijkt het me ook niet nodig
want ze zitten er precies hetzelfde onder als bij de benzen, boven in het rubber en
onder tegen het nokje, en bij mercedes breken ze dan wel vrij regelmatig (de
onderste halve winding) maar daar rust dan ook een paar honderd kilo meer op
de vooras.Dan moet je maar even wat tijd vrij maken
voor de veren.
Als je een keer in de buurt bent dan kom je
maar even langs, je hebt mijn nummer dus
dan bel je maar even. Kan je mijn projectje
ook even bekijken. -
AuteurBerichten