Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan moet je ff met een fohn blazen, waar je
slot zit. Dan is je slot van binnen bevroren.
Als je de deur los hebt, moet je zorgen dat
je je slot helemaal droog blaast en hem vol
spuiten met vaseline. Er is vaseline in een
spuitbus met een slangetje dr aan.Succes dr mee
origineel gepost door ckadett16v
origineel gepost door sjoerdie
en waarom valit ie in toeren terug????omdat ook de sensoren, en alle electronica even een dipje krijgen….
DE DYNAMO DRAAIT ALTIJD MET DEZELFDE WEERSTAND!!!!!!!!!
diegene die denkt dat dit anders is, moet toch maar even wat uitzoekwerk gaan doen!!
sorry voor de offtopic BAAS.J ;)
@sjoerdie
Wat denk je dan van de weerstand die wordt opgebouwd door
het magnetisch veld van de dynamo??? Jij weet niet hoe de
dynamo van binnen werkt, dus ga maar ff in de boeken.Quote:origineel gepost door sjoerdie
en waarom valit ie in toeren terug????omdat ook de sensoren, en alle electronica even een dipje krijgen….
DE DYNAMO DRAAIT ALTIJD MET DEZELFDE WEERSTAND!!!!!!!!!
diegene die denkt dat dit anders is, moet toch maar even wat uitzoekwerk gaan doen!!
sorry voor de offtopic BAAS.J ;)
origineel gepost door corsa2.016v
Emming in Ter Apel hoor ik ook vele goeie dingen over,het merendeel is vw,maar de resultaten zijn:thumbup, de 8 kleppers,gaan met rond de 200 pk’s .naar huis en dat was 2 rooitjes werk,
ik had voor hun vliegwiel afdraaien ,en het complete blok laten uitbalanceren koste kwente 130 eurieOver de Xe hoef je hem ook niks te vertellen, hij heeft
veel klaar gemaakt voor de Rally. Goed adres je moet m
alleen even weten te zitten.weet echt niemand de diameters vd gaskleppen??
De auto’s zijn eindelijk binnen, bellen wou niet. Heb
hem toen platgetypt met emails. Toen kreeg ik eindelijk
mail terug naar een paar dagen, en hij zei dat er nog
een model moest komen en dat hij ze dan op zou sturen.
i.i.g. nog bedankt voor het nummer. Beetje jammer dat het
zo moet.Groetjes.
Dus ben niet de enige zo te horen, dit is idd geen manier
van zakendoen. Als hij een telefoonnummer op zn site had
dan had ik hem even kunnen bellen. Dus als iemand zn
nummer heeft.En wat voor handremkabel gebruiken jullie meestal dan,
en wat voor remdrukverdeler.origineel gepost door mark
nog meer mensen die ervaring hebben met zo’n set up voor de 16v zit er hard aan te twijfelen om ook zo’n set aan te schaffenJah ben ook benieuwd, weet iemand ook wat voor diameter
de gaskleppen zijn bij zn set.origineel gepost door 076 wokkel
origineel gepost door ckadett16v
Heb wel een liggen van een manta b, maar die zijn toch breder. Komt namelijk 8j onder de auto, en gaat met
kadett as net. Hoeveel breder is de achteras eigenlijk van
een b manta.Groetjes.
Uhh mijn 8J velgen passen echt totaal niet. Die steken echt veel 4 cm uit ofzo .Heb jij spadbord verbreders?
A manta was 1,5 cm aan iedere kant
en B manta 3 cm ofzo? [size=-2]Dacht ik [/size]ik heb zelf trouwens een 2.0 as voor een c kadett gekocht vooe 210 euro. dus je hoeft echt geen 350 euro neer te leggen. En dan past ie meteen
Dat zeg ik toch ook, dat die van een B breder is. Maar 8j onder een C gaat prima hoor. Ligt namelijk aan de et waarde van je velg. Heb onder mn 16v ook 8j, maar dan
met een kadett as en dat gaat prima.origineel gepost door hanskadett
een kennis van mij heeft het ook gedaan golf een klauwen en schijven scirocco 1.6 past perfect en remt als een idiootheb je daar mss ook wat meer info over, mag ook
via u2u.Er moeten toch schijven zijn die er zo op moeten
passen. Ik heb het een keer gehoord, maar ben
vergeten van welke auto deze waren.Heb wel een liggen van een manta b, maar die zijn toch breder. Komt namelijk 8j onder de auto, en gaat met
kadett as net. Hoeveel breder is de achteras eigenlijk van
een b manta.Groetjes.
Kadett achteras is qua remmen gelijk, maar zijn
er geen schijven die er zo oppassen. Want hier
moet je de schijven nog boren.groetjes.
origineel gepost door ar
Beide zijn gechipt door d-bilas.(orginele managmant)
Bij de motor in de gele kadett had ik een setje andere nokken en de kanalen zijn licht bewerkt(perfect aangepast op de inlaten.Hoeveel pk had je toen dan, en wat voor nokkenassen
had je dan?Groetjes
Hoeveel mm gaskleppen heeft dbilas eigenlijk
voor de c20xe?
@ar wat voor management systeem heb je er
eigelijk op. En had je ook nog andere nokken
assen o.i.d.Weet niemand waar ze te koop zijn voor een
c kadett?origineel gepost door Stender
ff op ebay.de kijken, ze bestaan welHeb er gekeken, maar ben niks tegen
gekomen. Heb je mss een adres dan?Moet wel aangepast worden, maar de meesten doen
het niet.Weet iemand ook of er ergens nog c kadett’s zijn?
origineel gepost door heineken
of zorgen dat de vering minimaal is ik heb nu nog max 10 mm vering vanachter dus ik geloof het welgrooetjes heineken
Het gaat niet alleen om de vering, maar je hebt m al
85mm verlaagd dus die speling ben je al kwijt. Nou
kan je hem mss maar een cm indrukken maar die
85mm moet je er ook bij optellen.Zeker mooi, maar wat voor sfi vervanger zit er nu op dan?
Van een andere opel ofzo?Groetjes.
Hallo,
Moet je even informeren bij mensen die
klassiekers restaureren of stoffeerders.Groetjes.
origineel gepost door JFHSas
Denk dat het niet gaat werken maar maak eens een paar plaatjes.Dat het gaat lukken is zeker, want het komt van een
lopende city af. Maar ik heb toen niet gekeken waar
de stekker met 3 draden op aangesloten was. En
aangezien ik geen schema van een corsa heb probeer
ik het op deze manier.Je kan ook z’n ontstoringsblokje tussen op je hogespanningskabel klikken dan ben je dr ook vanaf
-
AuteurBerichten