Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik had hetzelde….. radio zit er nog steeds in en ik vergeet steeds bij de dealer te vragen voor de oplossing…..
Eerder ging dat gewoon met 4 lange spijkers. Maar met mijn 2015 wil dat niet….
Telematica unit zit erin. Alleen die 900 netwerk is jammer. Ik heb TM…. dus dan zit je weer met doorschakelen.
Gaat dat goed als ik de parrot er tussen zet? Ik dacht dat dat niet kon met de bose. Dat dat een probleem opleverde.
Mooi k**. Ik zat te hopen dat de BC anders werd aangestuurd maar was hier al bang voor… Dan wordt het waarschijnlijk toch de 2015 laten repareren :( Wisselaar spuugt het magazijn niet meer uit en de speler doet niks anders dan de cd’s uitspugen :(
Zit er op de 2015 een mute ingang? Ik moet nog een oplossing vinden voor een carkit. Normaal doe ik alles met een parrot maar dat gaat waarschijnlijk ook niet werken met een Bose systeem. Dus hier moet ik ook nog een alternatief voor vinden.
Het lijkt zo mooi een supersysteem met bose maar levert toch een hoop kopzorgen…….
Nog geen uitkomst. Volgende week maar naar de dealer. Kijken wat die zegt.
Trilling is wel minder geworden nu ik er 2500km mee heb gereden.Kijk… daar kan ik wel wat mee ;) Zal het morgen even controleren. Vrijdag moet ik toch terug naar de garage.
Kabels zitten allemaal goed. Blok loopt ook zonder enige hapering. alleen stationair, onbelast is een ramp. Hele blok trilt irritant. Raak ik het gas aan is het weg.
geduld :p Moet de auto eerst weer wassen ;) Heb de eerste 1000km erop zitten. En met dit weer is dat geen voordeel als je foto’s wilt maken….
Ook in de P of de N.
automaat. En radio heeft volgens mij geen code. Accu is er al een paar keer af geweest aangezien ze een relais voor het voorgloeien moesten vervangen.
7-800 toeren. En als ik met het pedaal ongeveer naar 1000 toeren ga trilt de motor nog. Erg vreemd.
de uitlaat slaat tegen de bodem aan rubbers vervangen en hij doet het nog steeds wat kan dit zijn kwik fit kwam er ook niet uit die zijden gooi er een nieuwe onder maar ja hij is goed dus waarom iemand een idee
– Heb je de koppelingen al losgehaald en opnieuw de uitlaat aan elkaar gekoppeld? Ik heb dit eens eerder gehad met een andere auto en toen zat een koppeling net iets gedraaid waardcoor de hele pijp onder spanning stond.
de moter een 2 liter loopt niet stationair weet schommelt tussen de 800 en 1500 toeren
als de moter loopt en ik geef gas maakt hij een vreemd zoem geluidje lijkt welk een eletromoter of zo een racebaan auto,tje hoort dit zo of moet dit een zware brom geluid zijn– Hier op het forum staat ergens een uitleg over het uitlezen van de computer volgens mij. Dit was bij mijn 95’er met een paperclip te doen. Ik weet niet of dit met een 98’er ook kan. Bij mijn 2,5 had ik in het begin ook het probleem met het stationair. De stekkers zijn nogal gevoelig voor corrosie en slecht contact. Ik heb alles losgehaald en ingespoten met contactspray. Ook wat de 2,5 gevoelig voor te lage accuspanning.
ruitensproeier doet het niet hoor de moter wel maar krijg geen water waar kan ik deze moter vinden
– Geen idee. Maar dat reservoir zit volgens mij achter de voorbumper. Kijk eens in het howto gedeelte. Misschien dat je daar nuttige info vindt.
stoelverwarming aan de linker kant doet niets wat kan dit zijn
– Heb je de stekker’s bij de stoel al gecontrolleerd? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een stoelverwarming kapot ging.
Veel succes. En ik hoop dat je nog betere hulp krijgt hier ;)
heeft iemand hier ervaringe met de ncdc2015 te vervangen door een 2-din radio? I.c.m. Bose?
Ik zat te denken dat dat misschien ook wel een oplossing is. Nieuwere navi en bluetooth in de radio zelf.
Speakers in de hoedenplank klopt. Dus zal wel zo zijn ;) Display werkt niet goed. Dit moet nog gemaakt worden.
2.5TD gekocht. Maandag als het goed is klaar om opgehaald te worden.
Bedankt voor alle reacties. Ik ga zo kijken.
André
het is een x volgens mij. de 12 klepper…..
17 februari 2011 om 21:59 In reactie op: Koppakking drama (maar ik twijfel aan de opel garage) #17819434Ik had geen enkele lekkage naar binnen. Toen we de druk iets meer opvoerden kon je het gewoon onder de auto weg zien lopen…..
Ergens in de buurt van waar het rechter spruitstuk aan de rest van de uitlaat zit.17 februari 2011 om 21:11 In reactie op: Koppakking drama (maar ik twijfel aan de opel garage) #17819432Ik had ook verlies van koelvloeistof afgelopen jaar. Maar na afpersen bij de dealer bleek de kachelradiator lek te zijn. Ook heb ik afgelopen jaar verschillende slangen moeten vervangen van de koeling. Bijna alle slangen werden broos en begonnen te lekken.
Bij mij heeft de dealer gewoon het systeem onder druk gezet en toen kon je mooi zien waar de vloeistof lekte.
maar goed…. Zijn er nog mensen met goede tips waar ik op moet letten?
Morgen ga ik kijken en denk ik beslissen. Anders wordt het volgende week kijken naar een 3.0 benzine uit 2001……
Meet eerst de accuspanning eens. Die van mij had ook altijd problemen als de accuspanning aan de lage kant was. Ik weet zo de waardes niet meer. Die had ik uit het haynes handboek.
Ook waren bij mij de stekkers van de sensoren onder de moterkap niet helemaal lekker meer. Die heb ik allemaal met contactspray ingespoten. Nu al 75.000 kilometer geen uitval meer gehad tijdens het rijden.
Duitsland ;) ongeveer 400 euro per jaar.
Haal ik het gemiddelde weer iets omlaag…. 28
En net 5 weken mijn eerste opel.
-
AuteurBerichten