Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik weet ook wie em gehad heeft, ding liep op 3 poten en de compressie was waardeloos:D en lelijke achterklep:cry
origineel gepost door MonzaRon
Ben je topic aan het doorbladeren, super project, Adriaan :jerryga zo door……:wors
grtz, en ja, ook van Mario ;)
hey dank je voor de complimenten, jij bent anders ook heeeel goed bezig met de monza, mario die vertelde al zoiets dat z’n vader ook met een oude opel bezig was, een Monza, een goudoranje. ik wist meteen wie mario z’n pa was haha
ff bezig geweest weer vandaag:P

nope zijn allemaal knelkoppelingen als je een leiding stuk hebt hoef ik alleen die binnenste snij/knel ring te vervangen:thumbup
zow maar ff bezig geweest met de remleidingen:angel
alles rvs D03








hey man gefeiciteerd met de kleine, nu kan je weer verder met de kadett :angel:angel
hey mooi gat man, die had ik er ook in, alleen dan om de pedalbox op maat te rijgen in de auto:P als ik dat geweten had had ik em bewaard en verkocht :angel
ik heb er 298mm onder zitten met girling senator B remklauwen, omboren naar 4gaats en je bent klaar:cool:
tja een zwarte city uit 1977 gehad:thumbup
coaten is wel het mooist en sterkst, is het geen mogelijkheid dat je de rubbers eruit perst ? doen we hier ook altijd, ook met remklauwen en zo, en heel soms kan je de rubbers zelfs weer gebruiken door de coating eraf te halen
ziet er errug goed uit man, succes met de opbouw :kewlpics
coaten is tot 200 graden en kan wel goed met rubber, zelfs ducktape kan er tegen alleen verbrand de lijmlaag te snel haha

ben je blij ? koop een taart en ga het vieren
ben je verdrietig ? koop een fruitmand kan je je zelf troosten
mooie dett 10:P
vrouwen zijn net bakfietsen, die moet je ook trappen:P
origineel gepost door Christian-tsx
origineel gepost door city77
16 klepper kom je eigenlijk nog 8 kleppen te kort:Dik zou zeggen adriaan: doe wat nuttigs met je eigen wijze woorden:jerry
ik doe het met 2 een 48 klepper :P:jerry
ooit he als ik later groot ben geworden dan zullen jullie wel zien:jerry:jerry
ik heb er een pen voor die zet ik in de oliepomp van uit het gat waar normaal je ontsteking in gaat op je distributie huis, boormachine erop en hele systeem eerst op druk zetten kan je ook meteen zien of die olie in je kop uitkomt en als je zeker weet dat alles olie druk heeft dan kan je em verder aan de praat maken.
ow ja en olie in je filter doe is genoeg als je de pen gebruikt16 klepper kom je eigenlijk nog 8 kleppen te kort:D
zelfde als een spaghetti icm een originele inlaat, bij mij is al 4 keer de 1e bout van de 4e cilinder eruit geknapt:D
origineel gepost door ckad
Als je een motronic 1.5 hebt moet je een drie rijige computer hebben.is dat zo ?
heb hier 4 computers liggen van een motronic 1.5 en hebben allemaal 2 rijen stekkertjesik wens je veel succes met het aanvullen van je gereedschap en hoop voor je dat er nog wel iets terug komt of dat er iets van de daders bekend word.
heb je niet toevallig de laatste weken volk bij de schuur gehad ?
ze hebben wel moeten weten wat er allemaal lag denk ik zo aangezien ze de moeite hebben genomen om via het dak te gaan ?vanmiddag vanaf Hellendoorn tot dicht bij Vriezenveen een bordeaux rode GSI cabrio, ik reed er achteraan met mijn blauwe 155 met witte wielen:D:D
jongens iedereen weet het beter hier, gaat het altijd zo hier ?
alles wat je als vraag post word een eindeloze discussie terwijl de topic starter alleen vraagt wat beter isThe difference between running the proper mix of coolant or just water is huge. It’s not enough for your radiator to be wet on the inside, coolant has properties that perform a number of different functions while it swooshes through your engine. The most obvious difference is the freezing point, if you live in a cold climate you’ll crack your engine block if you have only water in there. But coolant also has a much higher boiling point than water, and can therefore hold a lot more heat without boiling over. Wait, there’s more. The compounds in coolant fight corrosion in the radiator and other components it comes in contact with. Running water alone isn’t going to stop the process, and can lead to premature failure of parts of your cooling system. Worse, tap water has its own bag of unwanted chemicals, and running your car on that can cause even more corrosion of parts. The bottom line? You must run coolant in your system no matter where you live. This is non-negotiable. If you suspect your car is without coolant, it’s a good time to do a flush and fill of the system. It’s not worth taking chances.
dus koelvloeistof:vertag
-
AuteurBerichten