Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hier een bijdrage van mij met een paar hele mooie A’tjes
en als laatste mijn B :thumbup:thumbup:wub:wub.




Origineel gepost door -GUNS-C20XE
Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
alle vrouwen zie ik de schoonheid wel van in :angelnou ja alle????:wub:wub:wub:wub:wub
Ik dacht dat het een aangestrande potvis was op het strand bij scheveningen.:jerry
Dat ziet er allemaal heel gaaf uit!! Was die 290pk het maximaal haalbare of is er met meer turbodruk nog meer vermogen mogelijk? Heb namelijk meerdere gezien die met zo’n project bezig zijn.
Origineel gepost door mark vds car hifi
De vierdeurs limo heeft een hele mooie kleur!!!:wubGroeten,
Mark:thumbup
We konden het verwachten dat jij zo zou reageren:thumbup
Die Nankangs zijn goede banden ik heb ze onder m’n dagelijkse manta liggen loopt perfect en ze zijn niet duur.
Ik vind ze vergelijkbaar met een michelin band.Ik heb 195/50 15 op een 7j velg.

@vincent23 bij mijn city 1.2w heb ik ook GT/E meters inzitten kan gewoon en bij mijn coupe 2.2i zitten ze er natuurlijk ook in.
en om even op het verlagings verhaal terug te komen.
Hier mijn City met -60 verlaging.
En hier mijn Coupe met -80 verlaging.

Beiden met dezelfde banden maat(175/50 13) en zelfde soort velgen(ATS 7×13 et 20)
Ik rij woon/werk met een Manta GSI en dat is 3km met een 1200 (City)gaat ook perfect heb het een hele tijd gedaan. :thumbup
Dankje.
@Manta 24V Het is de zelfde kleur als van de fabriek af maar dan met blanke lak als ie in de zon staat doet het gewoon pijn aan de ogen.Hier een foto van de Ascona B van mijn ouders.
Het is een 79er 2.0s luxus en nog steeds eerste eigenaar.
De auto is op dit moment al een aantal jaren in restauratie maar staat klaar om opgebouwd te worden.
En dan als na veel uren lassen en strakmaken de carrosserie voorzien is van nieuw origineel plaatwerk is het op naar de spuiterij voor vele nieuwe laklagen incl. blanke lak.

En zo kregen we de auto terug.

:thumbupJa er zat een chevette dashboard in.
Dit is inmiddels mijn manta
Van mijn broertje gekocht (Manta-aero)
Het is een 87er Manta GSI
Binnenkort komt er een 3.0 6 cylinder in met 3 webers en wordt het uiterlijk nog een beetje aangepakt.


Op http://WWW.ZWOVIERER.DE
is ook het een en ander aan city's
te zien o.a door op het plaatje met de 400
motor te klikken :kewlpics:thumbupDie advertentie kan er eigenlijk af, ik had toen klein probleempje qua ruimte. Maar dat is opgelost dus nu gaat ie er zeker niet meer uit.
Ja, volgens mij ook niks mis met die koplampen. Niet alle c1’s hebben ronde koplampen, maar dat wist je wel denk ik.
Nog ff fototje zoals beloofd waarop je ook de kleur mooi kunt zien. Helaas geen recente foto kunnen vinden maarja dan maar 1 van Budel dit jaar.


Haha thanx, ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar je zal er nog van staan te kijken hoe zo’n 1.2 loopt en klinkt. En in mijn coupe komt wel een snel blok hoor :D Zal van het weekend nog ff recente foto’s plaatsen (en foto’s waarbij de kleur wel klopt want de kleur is compleet vertekend is gewoon dat originele felle groen), kuipstoelen enz.
Heb er enkele weken geleden weer een C kadett erbij dit keer een coupe :D
Toch het mooiste model dat is er van alle kadettjes die bestaan :P
Het is een 2.2 ui 1978 en ik heb er grote plannen mee maar dat zien jullie ooit nog wel.
In de city zoals die eerder in dit topic staat, zitten inmiddels volle kuipen en dat ziet er wel wijs uit en zit nog beter.
Hier enkele foto's:



Eerste wat ik heb gedaan is een voorbumper erop gezet, en mijn steinmetz kleppendeksel erop gezet.
Maar zoals je ziet moet er zeker nog wel wat aan gebeuren vooral onder de kap.
Alles wat eerst aan mijn manta motor zat, dus alle aanbouw delen ga ik overzetten omdat dat allemaal nieuw is.
En ook overal RVS beugels, slangklemmen enz. op zitten.Dit is mijn kadettje. Het is een 1.2 OHV met dubbele carburateur en RVS groep A uitlaat.


-
AuteurBerichten