Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@rallyastra wrote:
De jongens zijn zaterdag aan testen geweest. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn vandaag, maar gelukkig hebben we de beelden nog :jerry
http://www.facebook.com/photo.php?v=241140152696306″ onclick=”window.open(this.href);return false;
aha, daar gingen ze dus heen.
reed op de N36 een stukkie achter hun.
lekker breed zo van achteren :thumbupdat heb ik ook een tijdje in de gaten gehouden, maar vaak wordt voor bijv. een cebora veel te veel geld geboden.
als je alle kosten erbij rekent kun je beter een nieuwe halen.misschien dat het bij deze anders is. maar dat is wel een heel groot apparaat voor een hobbyist.
ik heb zelf een kemppi 2e hands gekocht. voor dat geld had ik ook een nieuwe cebora kunnen kopen, maar kemppi is toch wat meer kwaliteit
elektra beckum zijn inderdaad ook wel goeie apparaten.
zozo henk, dat wordt fitnessen om in die auto te komen :D
ziet er erg goed uit hoor.
de kadett is interessanter, maar dit mag er ook zeker zijn :thumb (zelfs op het opel forum)
misschien dat ‘pipo’ je verder kan helpen.
die doet wel meer van die maffe dingen :Dgude, begin er niet aan.
heb er divers elektrisch gereedschap van gehad, en het is rommel.
ik weet niet wat je budget is, maar kijk anders even op http://www.rustbuster.nl
@Ghanz wrote:
kiek an.. tsx is ok nog in leafen…. thuusie kloar ja?
@achterwiel andriever.. we gaan je postings wel zien.
succes !zekers nog in leven :D
ruwe wark is kloar. nou nog schilderen beneden… en de tuune, en dan de garage ‘sleutelkloar’ maken :thumb
want der stoat een bulte auto’s te wachten :wtf
ik denk dat frademaker hier wel meer over weet.
aangezien hij ‘de zoon van..’ is ;)dat wordt een leuke wagen :D
degelijke bakken die volvo’s. kameraad van me rijdt een 850 en daar komt ook nog een T5 motor in.
rijdt goed dat spul@frademaker wrote:
@mugenpower wrote:
Ascona is verkocht… Rijdt nu in de omgeving Hardenberg. Eigenaar reed hiervoor een Manta in Delco kleuren. Deze rijdt nu volgens hem hier weer ergens in de buurt rond. Meen dat ik die Manta op het forum al ergens voorbij heb zien komen.
Waren 10.000 leuke kilometers met deze Ascona. :agent
Kleine wereld is het toch ook king:
En heeft hier er de eerste 500 alweer bijna opzitten :thumb
het kon ook haast niet anders :jerry :thumb
5 maart 2013 om 15:35 In reactie op: pasplaat motorblok corsa b naar versnellingsbak kadett c #18113237voor zover ik weet zijn die er niet.
dan zul je er 1 zelf moeten maken, maar ik denk dat je dan meer problemen tegen komtinderdaad.
heb em nog niet van dichtbij bekeken, maar da ben ik nog wel van plan.
volgens mij een mooi ding geworden, en hij had het toen ook nog over dubbele carburateurs :wubneu, geen tijd (en zin) om een avond niks te doen.
maar het schiet op, vloer incl. vloerverwarming zit erin, stucwerk klaar, boven bijna klaar met behangen en grondlakken en deze week de keuken plaatsen :thumb
en met een paar weekjes de tegelvloernog niet mee verder geweest.
vorig jaar mei een woning gekocht die we druk aan het verbouwen zijn. dus bijna alle vrije tijd gaat daarheen.
en soms nog even sleutelen aan de andere kadettjes om ze rijdend te houden.planning is om in mei alles klaar te hebben, dan is er weer tijd voor de hobby :thumb
maar tot die tijd….. timmeren, schuren, kitten, schilderen, sausen en behangen :sleeping
maar straks wel een mooie verwarmde en geïsoleerde garage, van alle gemakken voorzien :D :D
http://www.vekoma-clutch.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
wacht maar even een paar dagen, ze zakken vaak nog na. bij mijn d kadett ging het echt om centimeters
na mijn idee is het dubbele plaatwerk juist het probleem dat ze altijd zo snel rotten.
ik heb bij mijn ex-manta de balken uit 1 stuk gemaakt, van een U-profiel.
dus geen losse binnen en buitenbalk waar alleen maar vocht tussen gaat zitten.laswerk ziet er netjes uit hoor :thumb :thumb
ik blijf het volgenviel mij ook al op de ze de laatste tijd vrij ’tevreden’ zijn in tests over de nieuwe opel modellen :thumbup
24 oktober 2012 om 14:31 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472017eerst betalen en daarna pas spuiten? ik had het toch zeker andersom gedaan.
omkeuren is het probleem niet meer tegenwoordig.
dus bmw is een optie
volvo is ook een goede optie, bijvoorbeeld een T5r
en in japanners zitten ook wel leuke motorenkeuze genoeg dus
laat maar doorgaan, als het maar beter gaat met opel.
en tegenwoordig lijkt het toch allemaal op elkaar, uitzonderingen nagelaten natuurlijk.net zoals die belastingvrije auto’tjes, ze lijken allemaal op elkaar en rijden allemaal even slecht
12 oktober 2012 om 10:11 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375200even een staalborstel voor op de slijptol halen, daarmee kun je het goed kaal krijgen.
hier kun je ze krijgen voor weinig, goede kwaliteit:
http://soer.nl/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
goed zo,
reken er maar dik op dat een oudere kadett je veel werk bezorgd. en als je niet kunt lassen kan dat veel geld kosten.
en een oudere kadett zonder laswerk is meestal onbetaalbaar en een speld in een hooiberg.lekker blijven rijden in deze kadett, super mooi ding!
maar ik ken het gevoel, heb ook getwijfeld om mijn d kadett te verkopen voor een oudere kadett, maar gelukkig niet gedaan :thumb
3 oktober 2012 om 09:30 In reactie op: Re: Ascona A ’72 MV6 24v, RDW gekeurd, nu cosmetisch werk! #17880962ik heb het bij een d kadett 1.8E. dus voorwiel aandrijving met standaard koppeling + F16 bak.
komend winter vliegwiel maar eens laten vlakken.3 oktober 2012 om 08:23 In reactie op: Re: Ascona A ’72 MV6 24v, RDW gekeurd, nu cosmetisch werk! #17880959dat heb ik ook, ik zat aan een krom vliegwiel te denken.
als ik de koppeling op laat komen dan hokt en stoot ie even.
moet normaal wel 1:13 kunnen halen.
controleer het verbruik maar door de tank vol te gooien en de aantal km bij te houden.mijn vlotter was ook kapot en geeft na 100-150 km aan dat ie leeg is.
terwijl ik 475 met een volle tank kan
-
AuteurBerichten