Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de corsa x16xe ( 106pk )start maar valt direct terug stil
kan dit aan de tank ontluchting liggengrtz
en het kleine dunne zwarte darmpje is ontluchting/vacuum ook dan grtz
dit potje dient voor ??? , zit weg achter de een wielkast

en het kleine zwarte darmpje/buisje ,bovenste aansluiting hier op de fotoloopt dit naar een aansluiting van het darmpje van de rempomp
zal niet lang meer duren eer deze zal draaien
beetje oponthoud gehad aan een rekord e1leuk en tof dat alle s in orde komt
ben ook nog een rekord e1 4-deurs in orde aant maken voor oldie keuring ( belgie )
laswerkjes
grtzja daarvoor had ik die borbet s gekocht
ben ook nog bezig aan een setje verbreed staal in 8/9×15
komen achteraan iets breder dan de borbet s

grtz
we doen ons best bert
grtz chrishopelijk nie teveel problemen mc lambo
grtz chris
ps: zelfde chris als die gele motorblok op facebook ( mijn topic staat hier onder rekord e1 )getrag 240 verder afgebouwd , met nieuwe onderdeeltjes voor de pook en aan de 2.2E blok bevestigd



binnenkort motorruimte schuren voor grondverf enz…
nu ook bij de radiator van een model met airco zitten er onderaan links twee aanlsluitingen ( contact fiche )
dus beter dezelfde kopen zeker voor een model met airco
zijn ook groter kwa centimeters
grtzradiator van de gsi heeft ook een duw gekregen en lekt boven aan de bevestiging voor aan de carrosserie
dus voor ik eentje koopzijn er andere originele radiators van astra f ofzo die ik ook passen en mss beter of meer koeling geven
grtz
zeer mooi grtz
dus 7×15 et35 zou wel lukken geloof ik
grtz
een maat van mij heeft semi slicks te koop wel 195 br , die zullen aanlopen zeker
als de 195 die nu op de velgen licht al zou kunnen aanlopengrtz chris
heb nog geen 2.0 remmerij , dus kan nog wel met 14″proberen
maar de RSL die ik liggen had komen te breed , waren 8×14 et5 en et15
ga eerst eens zien wat het geeft is met 15″, op circuit
grtz14″ zal te klein zijn zeker voor op de corsa voor op circuit
of zou da nog meevallengrtz
alles zit gemonteed rond de mutliriem
uitlaat ook gemonteerd zonder kat

en kuipzetels komen op de originele slede s
ook nog 2 set velgen gekocht 7×15 , 50€ voor 4 velgen (da s toch ook geen geld he )
er heeft zelfs nog geen band op gezeten

grtz
omdat die nieuwe spanner niet paste in de steun die ik had ( met airco )
koop ik een steun voor een motorblok zonder airco
deze past bijna er zit terug iets in de weg die niet te verwijderen isdju he
grtz
heb nog een sportstuur van een kadett c liggen met naaf maar denk dat die naafniet goed past wel
maar er zit gelijk een zwart plastiek onderdeel in de weg op het stuurhuis van die corsagrtz
is een corsa voor op circuit vrijrijden
he bart
hoeft niet gekeurd te wordendie katalysator gaat er toch ook vanonder
okee zat een bout in het spruitstuk zal ze er terug indraaien
komt wel goeda soort potje bovenop het spruitstuk wat doet dit juist , is da ontluchting van iets of vacuum potje
grtz chris
probleem opgelost , heb de schroefset nog eens gelost aan de bevestiging aan de draagarm en kon deze naar binnen duwen aan de ene kant
de andere kant is ook in orde
grtz chris
de duw was niet rechtstreeks op de as maar vooraan de deur
juist het stuur heeft redelijk duw gehadmotor draaide nog ook en niks ratelend of losliggend te horen
heb nog op mijn remorque geredengrtz
ga dit morgen bekijken maar denk niet dat ze door geschoten zijn
grtz
-
AuteurBerichten