Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is het zeker dat de monza GSE niet met een 2.5 uit de fabriek gekomen is ( mss in duitsland ofzo )
omdat die bescherming op de deurdrempels er opzit
of kon dat als optie genomen worden
grtz chriske
hierbij een paar foto s van transport van de rekord



deze staat nu in zandstraal kot zo n 600m van mijn deur verwijdert
dus binnenkort meer foto s
grtzorigineel gepost door Koendettc
monza? Wat heb ik gemist?
nieuwe aankoop gedaan?staat hier een paar pagina ervoor
heb deze gekocht voor het interieur
maar is nog te goed voor te sloppendus voorlopig restaureren en op de baan ermee
grtz
nu de monza binnen staat ,is de radiator binnen voor herstel
normaal de komende week terug
dakje al opgepoetst
en normaal zondag zandstralen aan de deuren van de monza en motorkapdaarna zal de rekord ook gestraald worden ga morgen wa foto s nemen
grtz chriske
vandaag was het rapper donker dan ik dacht
heb wel al de olie ervoorgrtz
okee bedankt morgen als ik tijd heb proberen
grtz
ja vond het ook al raar juist achteruit
allee ga eerst een shet olie peil controleren mss dat dit ook erg laag staat
grtz
tankdop komt in orde
heb nog een vraagje wilde de monza in de garage zetten maar achteruit reed hij voorruit niet
het is dus een automaat maar hoe werkt da precies
ben gewend van schakel bakken te hebben
dusja een beginner in automaat bakkengrtz chriske
zondag normaal de achteras er terug onder
voor transport naar zandstraal kotdan zullen we zien waar al de gaten zitten ook he
de monza kan dan binnen staan ookgrtz
van en kadett c 1.6 niet of is dat dezelfde als van een manta ascona
grtz chriske
heb nog een vraagje heeft wel niks met de radiator te maken
maar de monza had GEEN tankdop op de tank zitten had er al verschillende geprobeert kadett c , die van mijne rekord e1
en er is geen da past
heb dan eentje gekocht bij opelclassic dat voor een monza past
maar die past ook niet
zal moeten kijken voor een universele denk ik
het is dus de omtrek die in het gat van de vulhals moet die niet past zou moeten kleiner zijn dan 37mmgrtz
dan zal ik de originele binnensteken voor een nieuw koelrooster
zou zo n 145€ kosten zonder btwgrtz
heb mail gestuurd
heeft de radiator s enkel voor de 2.8 en 3.0 voor d emonzak weet niet of de 2.8 past bij mij
grtz chriske
origineel gepost door MonzaRon
zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :oas ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics
de monza was bij mij de 4de opel oldie die ik heb
met mijn movano meegerekend heb ik 5 opel s
mijn vrouwtje 1 opeldus 6 in het totaal
grtz
TLC krijgt hem wel
staat wel nog buiten maar binnenkort mss niet meer
ben aant denken van hem in mijne atelier te zetten
staat daar ook droogen heb nog wel wa plaats
juist het dashbord en de rest een sweer monterenzodat ik een stuur heb om te rijden
da s wel interessant denk ikgrtz
donderdag om motorkap, 2 deuren , en 1 electrische spiegel mss nog een mattig grill
ben nog niet zeker
van de grill
grtzen past die van een senator of commodore ????
is model zonder aircoiemand
origineel gepost door jblfreak
zat net dit topic door te lezentoen ik de foto s van de garage zag kwam het me bekend voor alleen wist ik niet waar van
maar ben er achter
heb vorig jaar in een landal park gezeten in scherpenzeel en bij de pomp naast julie wezen tanken
me maatje en ik stonden even de opels te bewonderen
ben er in december weer (in dat park)
verders donders mooi werk daar zeg :thumbup:thumbup:wors:wors
is dat in landal park ( het vennenbos )
ben daar ook in december
grtz
ben d ekleinste stukken aan vervangen door goed plaatwerk is een beetje gepruts dus neem ik daar geen foto s van
mss zondag nieuwe foto s normaal lukt het d ezondag altijd voor vorderingen te makenvorige zondag was het de monza die ik waterdicht moest krijgen was droog weer daarmee
gisteren nog wa onderdelen gaan halenvoor de rekord zoals nieuw interieur, voorbumper nieuw rubbers voor de voor -en achterbumper ook nieuw
dus deze krijgt ook wel TLC
en vandaag mijn nieuwe regelbare lashelm gekochtgrtz rekord’79
origineel gepost door rinus de boer
Overmatige condens duidt altijd op een lekkage, die er al geruime tijd zit. Heb je het tapijt al gelicht, of het eronder niet nat is?By the way….wat is een “chauffage”?
was onder het tapijt zoiezo al nat anders had ik de verwarming niet moeten uithalen en opnieuw afkitten
nu na een weekje is de condens al redelijk goed weg getrokken
ook doordat er hier in belgie het stevig waaidejuist de voorruit heeft er nog veel last van
maar ga zondag iets proberen en hopelijk lukt dat
en zo zal de condens hopelijk weg zijngrtz
juist ter info
een vriend van hanskadett hier op t forum heeft nog een interieur te koop een pullman in lichtbruine uitvoering
voor een kleine prijsdus k zou zeggen stuur hanskadett een u2u
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=126571&page=3ja chauffage is verwarming
condens was al beter
ga juist nog wachten met alle sterug te monteren tot ik zeker ben dat het niet meer lekt via de verwarmingheb nog een roest plakje ook gevonden aan de a-stijl zoals monzaron zei bijrijders kant
grtz chriske
allee vande namiddag mooi weertje , de rest va het dashbord uitgebroken van de monza
voor deftig aan de chauffage te kunnen zodat deze eindelijk waterdicht kan gemaakt worden
hopelijk is het nu opgelostwant heb redelijk veel condens binnen in de auto µ
staat wel stil
en er heeft een hele tijd een plastiek op gelegen zodat het water niet tot binnen kwam
denk dat de condens zo in deauto kwamk zou anders niet weten hoe
grtz chriske
origineel gepost door Fl0pke
Kheb vernomen dat je voorpoten van een E2 moet gebruiken en achter is E2 gelijk aan E1… Maar dat heeft Chriske al gedaan… Daar zijn dan verlagingssetjes voor te krijgen… ( als ik pipo zijn verhaal begrijp )
@wingersv, ik had idd al eens gezien dat jij ook borbet T hebt, alleen heb ik 16″ en jij 14 en 17 haha! kijk maar eens voor me!Maar vond hoe die A’s eronder stonden ook super gaaf :O maarja, of dat werkelijk mogelijk is wacht ik even af als Chriske klaar is :P kunnen we dan zijn ideeen overnemen :P (niet na-apen) ( zit daar verschil in? :hmmz )
Iig nogmaals respect voor zijn werk :O wou dat ik het kon :P
ook kon mijn eerste project was de coupe1.2 niet zo grondig aangepakt als de rekord nu
heb ook alles geleerd uit mijn eigen en hier en daar afkijken hoe ze het doenlassen was de eerste keer
als da goed lukt
de rekord word ook nog volledig gezandstraald en in de epoxy gestoken
en ja senatorman als ge de rekord kan kopen voor 100€
mogen er wel wat kosten aan zijn hegrtz
op de foto waren mijn assen er ook al verwijdert
daarmee dat ze mooi passen he
met een verlaagde kasgrtz
-
AuteurBerichten