Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
beste bart-gsi
kachel is er al uit en doorverbonden , heb dit gedaan voor ik de motor geplaatst hebt
voor de moment heb ik niet echt een kachel nodig zal wel zien of dit nodig isvolgende is voor ruit monteren
en vandaag de kuipzetels en gordels zo goed of gemonteerd
[IMG]http://i525.photobucket.com/albums/cc335/chriske78/WP_20170105_13_37_32_Pro_zpsyvtwea5w.jpg[/IMG]rolkooi zit er al gedeeltelijk in achterste kant toch
[IMG]http://i525.photobucket.com/albums/cc335/chriske78/WP_20161126_16_36_30_Pro_zpskrlovw6n.jpg[/IMG]dit is mijn rekord 1.9n

moet nog teen en tander aangepakt worden
grtz chrisvlotter aangepast ??? dan eentje erin van een rekord ofzo
en waar zit de benzinepomp , want die zit toch in de tank van een senator
grtzheb eens gezocht dit zal mss wel helpen
https://www.youtube.com/watch?v=bJSSJtnN1A8&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;grtz
ewel k heb eentje liggen waar langs de binnenkant is de bovenkant redelijk roestig van stil te staan waarschijnlijk
of zou de lukken voor deze te kuisen , maar ge kunt daar zo moeilijk aan
of is er een gouden tip voor dit te kuisengrtz chriske
@Arjen wrote:
Nee, dat geldt alleen voor de stationcars!
de grote ziet er hetzelfde uit , ook niet met de vulhals over te zetten
grtz chris
dat zijn benzinetanks van opel omega a sedan die ook passen onder een opel rekord e sedan ,
volgens dat ik al eens gehoord of gelezen hebgrtz chriske
ge kan da ook zelf uitrekenen
1 J is 24mm
dus een 5.5J is 12mm langs beiden kanten van de velg brederen et 49 is in mm
dus een 6J et 35 komt 32mm verder naar buiten , dan de originele velg
grtz chriskedenk het wel kadett b is toch origineel ook 5.5×13 et49 ben ik juist
grtzallee ook al terug wa verder gedaan met de 2-deurs , epoxy laag mat gezet en ook de kofferruimte ,
nu nog de binnenkanten van het interieur ,dak
en dan klaarzetten voor grondlaag en spuiten van de binnenkanten alsook motorruimte


grtz
remmen ontlucht er is juist 1 remklauw die lekt heb al ander setje gekocht van een astra gsi
dan eens verder doen aan de rolkooi
zodat we in september mss op een circuit kunnen testengrtz chriske
16 augustus 2016 om 16:13 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181453word een schone rekord station rolf
grtz chriskehad nog een edelbrock luchtfilter liggen heb deze aangepast en gemonteerd
ook het stuurtje gemonteerd


er komt wat benzinegeur van achteren (gisteren 1ste keer getankt ) moet nog kijken ,
maar met een tank van een injectie kan je ook nog met carburator rijden he
omdat er mss nog een 2.2E in komt
grtz chriskeondertussen nog niet echt stil gezeten al was het verlof voor mij ook
heb dus al een andere voorruit gevonden
dus beter de rubber ook vernieuwen zeker
is dit moeilijk voor zelf te plaatsen , best met 2 man zekergrtz
zitten nu e2 voorpoten met KAW veren en spax schokdempers
achteraan ook KAW veren en spax
moet juist nog wa oppervlakkige roest wegwerken
en andere betere zetels erin en gordels inbouwen achteraan ( voor de kids veilig mee te nemen )
kan nog lager ook en kwa velgen mss 9.5×17 zonder aanpassingen
en dit komt er ook nog in

grtz chriske
liep hij te hard mss , commo67
grtz chriske
had een tijdje geleden een rekord 4-deurs gekocht , deze ondertussen gekeurd als oldtimer en aant rijden ermee , natuurlijk met de nodige verlaging en velgen
is een 1.9n , maar sinds gisteren als hij draait zoemt/zingt hij , in de omtrek van de waterpomp , deze zou ik beter vervangen denk ik
als ik gas geef vermeerdert het gezoem

grtz chriswelkom da s deze die te koop stond met volle benzine tank en kapotte batterij
grtz
originele uitlaat ook aangepast met eindstuk van 100mm

sportstuur gemonteerd dit weekend remolie ingooien en ontluchten , en binnenkort testritje
of rolkooi monterengrtz
toch bedankt voor het meedenken probleem is al opgelost
grtz
dank u , k doe mijn best
de 2.2E die erin komt is een aantal jaren terug voorzien van nieuwe dichtingen , maar heb er dan ook geen olie ingedaan wel alle onderdelen en nieuwe dichtingen ingesmeerd met olie , hoe pak ik dit nu het best aan carterpan er vanonder halen en terug proberen inspuiten met wd40 ofzo
want krijg hem niet rond voor de momentgrtz
de motor loopt en valt niet meer stil
juist werkt de temperatuur meter nog nietof bij stationair draaien na hoeveel tijd slaat de fan dan juist aan
mss da de thermostaat zelf kapot isgrtz chriske
-
AuteurBerichten