Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mag ik dan vragen hoe jij aan je informatie komt?
misschien een uitzondering alle landelijk noodhulp voertuigen ( touran) hebben al jaren goodyears evenals de in den haag rijdende onopvallende wagens
Politie heeft onder alle voertuigen al jaren goodyear 4seasons.. Als die niet zouden zijn geweest hadden ze wel andere banden genomen.
Ik zou voor de goodyears gaan.
Waar kan je die bestellen? En is het ook in het Nederlands mogelijk?
Dealer geeft aan dat hij afgesteld is… Echter blijft het lastig om koppeling en versnelling te bedienen zonder een schokken..
Dealer had het ook over verversen van versnellingsbak olie… Waarom zijn de schokjes zo voelbaar en wat kan ik bereiken met nieuwe versnellingsbak olie?
Welke en waar heb jij hem bestel? Heb zelf een astra j
weet iemand of er inmiddels al een update voor het navi 950 is?
De geleidingslijnen kunnen volgens de dealer niet bij mijn auto worden geïnstalleerd uit het model 2014 .. Is dit alleen software matig te verhelpen?
Opel dealers zijn eigen ondernemers dus prijzen zullen per dealer verschillen.
Advies is bij meerdere dealers een offerte laten opmaken. Ikzelf ga altijd naar de dealer ook al is die misschien iets duurder. Vertrouwen deezer tijden is ook belangrijk.
Kwikfit ooit geweest omdat ik een wielbout kapot (te vast) had gedraaid. Zou een nieuwe as inmeten à 550 euro. Bij de Opel gewoon niet schroefdraad. Ik zou heb geen vertrouwen in de maffioze praktijken van dit soort garages.
De dealer waar u heen gaat ben ik vorige jaar geweest en dat was echt iets eenmaligs.. Hele enge man achter de balie maar goed..
Volgens mij is de bandenmaat afwijkend en zou deze 225 50 17 moeten zijn? Ik heb geen instructieboekje bij de hand maar staat deze maat er in?
De auto schakelt.. Ik ervaar een probleem en dat is gevoelsmatig. Ik wil concreet aan kunnen kaarten wat ik ervaar. Ik heb helaas niet de enige kennis van autotechniek. Ik wil in ieder geval niet te snel afgescheept worden met verhalen over producteigenschappen en overkomen als een zeur.
verder lijkt het mij niet ter discussie staan of het slim is om te posten als er nog garantie op de auto van toepassing is of niet. Misschien zie ik het verkeerd Johan en intepreteer ik je post verkeerd
Mocht je wat weten geef het dan even door.
Ben benieuwd of er iemand met verstand hiervan weet wat dit kan zijn
Ik heb dezelfde auto en gebruik een maxi cosi 2 way pearl met isofixbase.
De isofixbase van maxi cosi heeft twee uitschuifbare delen die geklikt worden in de ankerpunten. Als ze vast zitten druk je de base tegen de achterleuning aan. Mijn ervaring is dat er geen ruimte / speling zit en dat hij goed vast zit.
Enige wat ik merk is dat de bekleding op de ankerpunten naar beneden worden gedrukt en hoop dat het geen schade gaat geven.
Worden dit soort updates ook op internet geplaatst? Of kan je alleen maar informatie via de dealer inwinnen?
Dus als er updates zijn worden deze nooit automatisch geïnhaleerd bij een onderhoudsbeurt?
Mijn auto heeft een productverbetering nodig (myopel) is et een site waar dit soort dingen terug te vinden zijn met wat er dan verbeterd gaat worden?Zelfde verhaal. Wachten op een update van het navigatiesysteem! Dealer heeft een nieuwe antennen besteld.. Hopelijk is daarna het probleem met dab opgelost. Ik hou je op de hoogte
Er is een motor software beschikbaar echter alleen als er klachten zijn. De stelling echter is dat het een hoop tijd en geld kost als de klant toch geen klachten ervaart
26 februari 2015 om 22:08 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095056Mijn astra is van juni 2014 met de nieuwe 1.6cdti (136pk)
Hij schakelende in het begin als een scherp mes door boter. Echter is er steeds meer fractie voelbaar bij schakelen. Is er wel degelijk iets veranderd?
Hij gaat komende maand voor zijn eerste 30k beurt dus ga het even aankaarten. Of zal het gewoon een kwestie zijn van wd40 in het mechanische spuiten?
Nu hopen dat de andere problemen ook zijn opgelost.
TmC wat niet wertk, tijdens bellen navi die erdoor heen tetterd enz
Op het Duitse forum staat dat de geleiders wel weer terug zijn.
Nu ik dit topic heb aangemaakt heb ik nog een vraagje.
In het begin was mijn versnellingsbak met schakelen als een mes die door boter sneet. Inmiddels ervaar ik dat niet meer. Het betreft de m32 wr is dit degene met problemen of een nieuwe? En wat kan het zijn.. Smeren?
-
AuteurBerichten