Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik had het bij mijn G ook, maar heb dit “per vergissing” mee hersteld door de kofferklep te vervangen omdat deze een bluts erin had van de vorige eigenaar nog.
Was voor de hele klep gediend voor denk 80 euro, in bijna perfecte staat, due goedkoper dan je ruit te vervangen king: .
Ben nu wel ook eens benieuwd naar die reparatiekit die je hebt.
Dit is de condensor van de airco, loopt enkel het gas van de airco doorheen, geen gewone koelvloeistof, deze loopt enkel via je radiateur.
Ik denk (DENK :p) Dat de vinnen zelf niet echt kwaad kunnen, maar best laat je misschien je airco-systeem eens op druk zetten om te controleren op eventuele lekken.
Nu is het misschien ook niet het allerbeste idee om zo door te rijden, maar als er geen lekken te bespeuren zijn kan je er waarschijnlijk nog wel ff mee verder :).Dealerprijzen zijn altijd (veel) duurder
Anders wacht je gewoon ff tot januari en dan hoor je eens bij die andere 2?Deze kan je van de sloop halen hoor.
Zoek eens op het wereldwijde web naar sloopadressen in je buurt, kans is groot dat ze je daar kunnen helpen :thumb .Had vorig jaar in de winter net hetzelfde voor.
Accu leek goed, maar bij koud weer (en soms ook gewoon bij mooi weer :p) startte hij zeer moeilijk.
Af en toe viel de radio in veiligheid en moest ik hem weer opstarten met de code, alle lampjes uit tijdens het starten.Heb toen de accu vervangen en alle problemen waren opgelost.
Ik zou hetzelfde aanraden als beide heren hierboven.
5? Ik dacht 3? :p
ok, ik begrijp t.
Maar ik heb nu net de x18xe1 liggen :p.Ok, nu weet ik toch al wat meer.
Bedankt!Dashboard kabelboom ook? Of enkel de kabelboom tot aan de X-2 stekker?
Maar dan gaan bepaalde functies misschien niet (juist) werken….?
Moet je dat dan bij je verzekering enzo aangeven?
Want ik zat zo te denken, gewoon afdekkap van een z14xe erop en niet zeggen ;).Kan ik ook de aandrijfassen van de z14xe gebruiken?
Ik veronderstel dat een remupdate dan ook mooi meegenomen is, vooral schijven achteraan, of is dat een mythe?
Ik ben niet meteen bekend met die motoren, maar misschien kan je eens alle olie die je ziet opkuisen met remmenreiniger en dan in de gaten houden waar het eventueel weer begint te lekken? :)
Sensoren best origineel nemen, hier loopt momenteel ook een topic over op dit forum.
Ik heb in de tis exact hetzelfde motortype en bouwjaar als jouw wagen ingegeven… :hmmz
Oh ok, leer ik weer wat bij :thumb .
Excuses voor de lichte verwarring :worsDie voor op het dashboard zit vooraan in je bumper, in het midden onder je kentekenplaat.
De temperatuursensor voor je koelvloeistof zit op je inlaatspruitstuk. Eerst de luchtpijp die van je luchtfilter naar je motor loopt weghalen, samen met het stuk dat bovenop de motor zit.
Dan kan je zo aan je temperatuursensor, zit denk ik net achter je alternator. Kabeltje los en eruit vijzen :thumb .Informatie komt uit de TIS, dus zal wel kloppen vermoed ik king: .
Nu ga ik hier toch even opkomen voor de Belgische tankstations hoor! :argue
Haha nee, maar eens nakijken kan nooit kwaad he.Volgende tankbeurt ook in de gaten houden of er niets wegloopt onder de wagen, maar het kan natuurlijk altijd aan de pomp liggen, hoewel ik het zelf nog nooit heb meegemaakt.
Wel al eens meegemaakt dat de pomp aangaf dat ik 60 liter had getankt terwijl er maar een tank van 45 liter inzit :hmmz .
Bleek lucht in de brandstofpomp te zitten…jerrycan nemen, trechter met filter in de hals en giet er eens wat liters in.
Ondertussen kan iemand mss aan de onderkant kijken of er wat uitloopt.Ik zou zo beginnen :thumb .
Foto kan je uploaden via photobucket: account daar aanmaken, foto daar uploaden.
Dan hier klikken op het icoontje van “afbeelding” en de link vanuit photobucket hierin kopieren –> :kewlpicsProficiat! :jerry
Hey Sander, welkom hier op ’t forum!
Wat betreft je afstandsbediening zou ik eerst gewoon ff het batterijtje vervangen en zien wat ie doet, problemen hoeven niet altijd ingewikkeld te zijn.
Je interieurverlichting: wat je eens kan proberen is de elementen die niet of moeilijk oplichten demonteren en kijken of je de lampjes kan vervangen. Misschien geven deze slecht contact of zijn ze bijna einde verhaal.
Ik rij zelf een astra g uit 2002 en merkte onlangs ook dat m’n lichtknop niet oplichtte. Is maar één keer gebeurd, en hecht er verder dus geen aandacht aan, maar als je het lastig vindt, kan je altijd zoals ik al zei lampjes vervangen en toch ff je zekeringen nakijken, misschien ergens vals contact.
Reden te meer lijkt me om een mooi exemplaartje op de sloop te scoren :jerry .
Uitzagen/frezen is inderdaad niet zo heel veel en niet zo heel moeilijk werk.
Eventuele kleine oneffenheden van t schuren stop je zo weg met de mistlampen :thumb .Ik heb achterbumpers en kofferdeksels zat, helaas geen voorbumper meer :p.
Tweedehands bumper is denk wel te vinden voor 50 euro ofzo (hier in belgie toch), dus op zich valt dat nog wel mee.
Op de sloop? Volgens mij makkelijk te vinden, deze kleur is denk redelijk frequent…
Bij mijne kan het zelfs zijn dat ik thuis vertrek met een kwartvolle benzinetank, parkeer aan de bank op een parking die bergop gaat, en dan weer vertrek met een brandend lampje en een wijzertje dat in het rood staat.
En dan blijft die daar ook staan :p.Ik zeg altijd, niet wachten tot het ding brandt, tank gewoon goed op tijd king: .
Rear electronic module, fuses FR18 5 Ampère en FR29 15 Ampère.
rear electronic module bevindt zich boven je linker achterwiel.Nee, maar ik denk dat om aan de stekker te kunnen, dat hele blok eruit moet, dus ook de twee torxen boven :p.
Misschien kan je hem eruit schuiven als je de stekker eruit hebt, maar ik denk dat het t makkelijkste gaat zoals ik het beschreef, omdat je dan meer plaats hebt.
Denk ik :p.Welk bouwjaar is je wagen?
Welk type? H, J, … -
AuteurBerichten