Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door noci
Wat kost zo’n Taxatie ? moet de mijne binnekort ook eens laten taxeren !bij Rijnders, Dol + Mandema kost een taxatie rapport euro 80,- en hij komt langs bij je woning.
Je hoeft enkel een afspraak te maken.
Deze meneer is al rond de 7- jaar en een echte liefhebber van oldtimers.
Aanrader mijn Monza is ook door hem getaxeerd.origineel gepost door Uniek
ik heb een slechte deur en achterklep, nu kan ik een deur en achterklep kopen van iemand
maar die zijn waarschijnlijk van een a2 (1983)
zijn die gewoon op een a1 te monteren?Ik heb nog een mooie deur liggen (100% roestvrij)
deze mag je ook voor een zacht prijsje hebben.
Is de bijrijderszijde.origineel gepost door champo
Laatste tank toch een dikke 1op10 gehaald:D:D:D:DAuto staat nu even niet in de buurt. Ik ga Vrijdag naar huis en dan kan ik kijken naar slangetjes.
Afgelopen Zondag was ik echt even heel dom bezig. Ik ga tanken, lees een briefje dat aan de pomp hangt en er kwam iemand met mij kletsen. Toen ik de slang eruit haalde kon ik even de ANWB bellen:cry:cry:cry:cry :mad:. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren:mad::mad:Dat is hartstikke mooi 1 op 10 :thumbup
Ik rij nu 1 op 5 (op benzine)
Maar volgende maand gaat mijn 2.5E met TH180 bak eruit en komt er een C30NE uit een Omega met 265 getrag :wors eronder, dan moet ik dat ook wel gaan halen.Zuinig zijn de jongens toch niet, maar om hem nu de hele tijd in het rode te zien staan!:hmmz:o
Das ook niet fijn.
Wat Ron zegt kijk even naar de aansluitingen.Ik moet zeggen dat mijn metertje nooit zo hoog komt.
Hij blijft altijd (al is het 30 graden buiten) ALTIJD net onder de midden.
Lijkt mij toch niet helemaal goed:hmmzIk heb mijn matten ook hier vandaan.
Supermooi zijn ze….en ook erg slijtvast.

origineel gepost door bettus accu
origineel gepost door charlois187
zijn er eigenlijk bedrijven die een 3.0 24V inbouwen in een A-1 of A-2?
Maar nog het belangrijkste…die ook zorgen voor het blok, bak etc….?
Op welke kosten moet je dan ongeveer rekenen?ja hoor, die bedrijven zijn er. mijn vader kan em zo inbouwen. en nog belangrijker; ook voor de motor en bak zorgen. zowel automaat als schakel. licht er natuurlijk wel aan wat voor type schakelbak.
Wat zouden de kosten hiervoor ongeveer zijn?
3.0 24 V (wel een goede met een zo’n laag mogelijke kilometerstand) + automatenbak.Ik weet niet wat nou het beste is daar heb ik te weinig verstand van, maar neem aan dat je vader er wel kaas van hebt gegeten :thumbup:worszijn er eigenlijk bedrijven die een 3.0 24V inbouwen in een A-1 of A-2?
Maar nog het belangrijkste…die ook zorgen voor het blok, bak etc….?
Op welke kosten moet je dan ongeveer rekenen?origineel gepost door MonzaRon
ik ben het dan niet die het doet, as ie bijv in de A1 komt, haha
daar gaan we nog iemand voor zoeken :worsMaar als ie in de A2 komt, is het plug en play,
omdat daar al een 24V in zit, tenzij………:hmmzIn de A2 zit nu een gereviseerde 24V in,
het blokkie wat we er nu bij hebben heeft maar 40.000km gelopen :o :jerryDus wat we er precies mee gaan doen,
zien we later wel, eerst het blokkie ophalen,
want we moeten er nog een stukkie voor rijden ;)dat is wel een leuk project zeg!
Houd je oude blok maar voor mij vast!:PJa Ron,
Zoals we al een beetje gemailt hebben over en weer via Hotmail.
Echt heel jammer dat we elkaar zijn misgelopen op de meeting.
Ik heb wel heel veel moois gezien alleen maar 1 Monza a-1 en dat was de mijne :PAls er in de toekomst weer een meeting is zullen we elkaar wel tegenkomen hoogstwaarschijnlijk.
origineel gepost door Jigsaw
TADAA:
SUPERTOF!!!!! :wors
origineel gepost door rinus de boer
Ik vind die chromen sierstrippen rond de wielkasten nog geen eens zo verkeerd staan bij een A1. Is wel iets uit die tijd.Hoi Rinus!!
Ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk staan..en het is een ideale broekas voor vuil, roest etc…….maar idd smaken verschillen.king:
Ik vind het wel erg mooi in het tijdsbeeld passen…indien niet in elkaar geknutseld maar origineel passend.
Bjorn…..2 woorden……Erg mooi!
idd gewoon kijken of hij niet te rot is…De blokken zijn voor zover ik weet met normaal gebruik wel betrouwbaar….Gas heb ik geen ervaring mee, maar met benzine moet je wel rekening houden met een flinke
rekening kwa tanken.je kan ook even de binnenbekleding omhoog trekken, misschien dat daar de
originele kleur nog zit.thanks heren!!
het is gelukt, bak schakelt weer als nieuw:wors
Hartstikke bedankt Ben.
De meet pijp zit aan de andere kant dan die van de motorolie toch? (ja sorry ben echt een leek op dit gebied)thanks ron….had idd een foutje gemaakt met plaatsen.
schitterende foto’s Ron….waanzinnig.
Ziet er goed uit senatorman.
Heb je nog polish gebruikt voordat je de wagen in de was heb gezet?
Ik was mijn wagen altijd eerst met de spons.
Daarna ga ik altijd Kleien “mequiars”
Na het kleien polishen “mequiars” daardoor krijgt je lak wat diepte.
Na dit gedaan te hebben zet ik mijn wagen in de was met “mequiars” was.Zoals je wel kunt zien ben ik een grote mequiars fan.
Ook kunsstofreiniger, bekleding reiniger, bandenzwart heb ik alle van mequiars.Ik heb er hele goede ervaringen mee.
Ja wagen ziet er erg tof uit…ook die Borbetjes erg tof!!:wors
Welkom hier!
Nog een paar mooie plaatjes van je Sennies?:kewlpicsIk heb deze op Ebay besteld.
Werden vanaf duitsland gestuurd. Waren euro 10,- voor 20 stuks.

Het is dat het zo ver weg is …. anders had ik je wel willen rijden met de Monza.
[img]http://94.100.121.205/723300001-723350000/723341201-723341300/723341219_6_0QB6.jpeg[img][img]http://94.100.121.147/723300001-723350000/723341201-723341300/723341212_6_lyFr.jpeg[img]
-
AuteurBerichten