Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
6 april 2012 om 16:07 In reactie op: Aangereden in mn Vec… UPDATE: schade-uitkering bekend #17878399
@CAlberts wrote:
Pff, zojuist calculatie van de hersteller ontvangen… Reparatiekosten € 3.470,33… Die is dus economisch total loss…
Nu hopen dat ik zo hoog mogelijke dagwaarde en zo laag mogelijke restantwaarde krijg… Heb al gekeken op de koerstlijsten van de BOVAG/ANWB, daar word ik niet echt vrolijk van… :(
Het zal ongetwijfeld ook voor € 1000,– minder kunnen.
Veel “doorgestoken” kaart heb ik het gevoel. Die kleinere schadebedrijven hanteren hele andere prijzen.
Krijg je geen leenauto, kladblok en pen als je de auto weer komt ophalen.
Ik ken hier wel wat “verhalen” over kwijt.suc6
Kees@wim-v6 wrote:
Corsa-A Strada stond er, Die hadden wel (bijna) allemaal een stoffen dakje.
Corsa-B niet persee strada, daar kon je deze optie gewoon kiezen..
Willem
Dan is het dus de Corsa A strada die ik bedoel.
Heren bedankt,
Kees@Peter_89 wrote:
Corsa A Michlak Spider ofzo iets?
Nee, deze is het ook niet.
In het dak zelf zit ipv een schuif / kanteldak een electrisch “stoffen” dak. Zo’n electrisch schuif kanteldak kan zo’n 40 cm naar achteren. het dakje dat ik bedoel kan open tot zo’n 20 cm aan het eind van het dak.mzzl
Kees@cees64 wrote:
Hejj,
“Vroeger” was er een Corsa die zo’n electrisch “stoffen” dak had dat electrisch tot aan de achterklep kon open doen.
Wie weet welk type dit was?BVD
Kees (vectra c)Hallo,
Nee, dit model bedoel ik niet.
Het is een model eerder, het “dak is hetzelfde als van de ford fiesta Calypso en ook de mazda 121 (beide rond 1990) had zo’n dakje.
Het is een “stoffen” electrisch dak dat zo’n 75 cm naar achteren geschoven kan worden.mzzl
Kees@sw_reijnders wrote:
en je reserve sleutel?
wat doettie?Heren ,
De reservesleutel doet het wel!
En wat Willem zegt: Tja, is een batterij bij zo’n electrowinkeltje dus zal daar wel een jaar in het rek gehangen hebben.
Dus binnenkort bij de Opeldealer een batterijke gaan halen.Leuk detail over de accu:
Prijsopgave voor een nieuwe accu gedaan bij een automaterialenzaak (met verschillende vestigingen) en een prijsopgaven van de opeldealer. Beide zonder montage. Bij Opel € 15,– goedkoper en een originele opelaccu!
Dat had ik niet verwacht.mzzl
KeesHeren,
Bedankt voor jullie reacties.
Binnenkort is een nieuwe accu gaan halen bij de automaterialenzaak. (60 ah)
Nog voor de winter!Groet
CeesVolgens mij zit er op de elegance al standaard climatronic.
Bij de mijne in ieder geval wel!groet
Ceesorigineel gepost door speaker
Welkom hier.Kan je idd gewoon bij via de zijkant. Accu hoeft er zelfs niet uit, maar als je wat ruimte wilt hebben is het wel aan te raden.
Zoals Yzf1rk zei , kost bij de dealer zo’n 80 euro !
Suc6
Hiervoor ben ik ook naar de dealer gegaan.
Die vroeg dus € 190,–
Toen heb ik het bij een garage laten doen die veel met Opel doet maar geen dealer is en die vroeg € 120,-suc6
Ceesorigineel gepost door D3nnis_
Ik heb nu twee keer getankt met de Vec C en verbaas me dat het verbruik nog redelijk hoog ligt, herkennen meer mensen dit?Afgelopen keer 730 KM op een tank en 53 liter getankt.
1:13,77Kan dit nog zuiniger?
Volgens het RDW moet de Vec-C 1:16,94 doen op een buitenweg. Dit terwijl ik bijna alleen maar op 80 wegen rijd met de auto en bijna geen stads verkeer.
Ik gebruik bijna alleen maar cruise control en schakel bij 2.500 toeren, airco word bijna niet gebruikt.Ter informatie:
-De auto is geheel origineel op de wielen na.
-Er zitten 15″ velgen onder
-Ik tank Euro 95
-Cruise control word bijna alleenmaar gebruikt
-Dagelijks bijna geen stads verkeer en veel buitenwegenIemand tips/advies?
(Ik snap dat zo’n auto meer benzine verbruikt en dat vind ik ook niet erg met de luxe die je ervoor krijgt, maar ik vind het leuk om eens de cijfers te halen wat het RDW zegt).
Hejj,
Ook ik denk dat je verbruik heel netjes is, zelf ben ik een rustige rijder en haal ongeveer hetzelfde als jij.
vakantierit met vel snelweg en 120 km/h kom ik op 1 op 15Ben wel benieuwd naar je benzinemeter. Als er bij mij 50 liter uit de tank is geeft de “actieradiusmeter” 0 aan. terwijl er dan nog ruim 10 liter in zou zitten.
Wat / hoe geeft hij bij jou aan na 50 liter benzine verbruikt te hebben.mzzl
Ceesorigineel gepost door GTS2.2DTI
Is een kwaaltje van de Vec, die van mijn C2 komt soms ook los maar na een ferme klap zit hij weer een pposje op zijn plaats..vandaag een flinke klap op gegeven.
Knop blijft los zitten.mzzl
CeesHejj,
Mijn opeldealer vroeg € 30,– om dit uit te schakelen.
Ventiel kostte € 120,– maar toen ik zei dat ik 20% korting wilde hebben kreeg ik hem ook mee.
groet
CeesHejj,
persoonlijk vindt ik ruim 200.000 km op de teller wel veel.
Er zijn er ongetwijfeld die al veel meer hebben gelopen en geen of weinig onkosten hebben gehad maar hoe hoger de kilometerstand hoe meer kans op onkosten.
Dus: pas op!suc6 met de aankoop!
hejj,
En wat kost zoiets?mzzl
CeesDriessen:
Ik had een kapotte airco bij mijn Vectra, auto 2 keer bij Driessen geweest en kostte me totaal ruim € 900,– en het was nog niet gemaakt. Als laatste een nieuw relais van € 17,–erin gezet en alles werkte weer!
Dus hier was ik goed ziek van!origineel gepost door rickytt3
De bekleding moet idd helemaal los, volgens mij zijn het spreidpluggen in twee delen allemaal.Het 3e remlicht klemt in de kofferbak. @#$-klus om bij te komen, er zit nogal veel staal van de klep in de weg. Ik heb op een gegeven moment simpelweg de plastic puntjes die de stalen klemmetjes vast houden afgebroken, daarna duw je hem er zo uit.
Nieuwe aansluiten en er in drukken is daarna super simpel.
Let op dat je de goede besteld, er zijn 3 versies van het remlicht, rood, wit en smoke.
Groet, Eric
Het is gelukt, er zitten 2 metalen beugeltjes om de lamp heen, deze aan beide zijde tegelijk naar binnen gedrukt en ploep!
Zojuist een nieuwe besteld bij de dealer voo € 54,– ex btw
3 grote dealers gebeld in de regio nergens op voorraad.
Wel op marktplaats een imintatie gevonden, totaal; € 30,– goekoper maar ik zag op de foto al dat hij niet zo mooi was.heren bedankt :thumbup
mzzl
Ceesorigineel gepost door gts power
denk dat het van binnenuit vastgeschroefd zit,dus achter je kofferklepbekleding:hmmzDie had ik bijna helemaal los, kreeg alleen die “beugeltjes” niet los waar de gevarendriehoek inhangt. Maar die moeten dus ook nog los?
bvd
Cees -
AuteurBerichten