Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door E+Bkadett
ben net met mijn corsa gsi c16xe voor de apk geweest en hij is afgekeurd omdat de co te hoog is.hoe krijg ik die naar beneden?
zit een open lucht filter op wel een katalisator maar geen midden demper.
Gewoon gelijk een c20xe erin. Heb ik laatst nog bij een maatje gedaan, kreeg co ook niet goed dus dan maar gelijk goed:P
lekkah :P
origineel gepost door Bart Hoedemaker
wat VW dus std al heeft :swear :jerryAlleen zijn ze nog steeds niet vooruit te hoesten:P
ik u2u wel, is nl. geen aanval maar ik weet dat ik nooit aan dat soort tijden kom met me gsi-tje:P
origineel gepost door sw16v
hey,Ja op assen was ook geen weer!
en jij rijdt met de pontiac le mans toch? neem aan dat die ook stuk zwaarder is!!
Rode kadett GSI. Stond in de verkeerde klasse ingedeeld vandaar dat ik 2 slips moest neerzetten.
Juist omdat een kadett zwaarder is snap ik het nihile tijdsverschil niet.
Aan het begin was het nat maar na 12.00uur kon je gewoon goed rijden hoor. Als ik met me kadettje een R32 4-motion voor blijf is er genoeg grip hoor:P
En als je naar de tijden van Harold en Nieboer kijkt krijgen zij het vermogen ook redelijk op de weg:P
(staan in turbo klassen en die heb ik niet neergezet)origineel gepost door city77
let op de inlaat en uitlaat zijde ;)
Beetje laat opgemerkt:P
origineel gepost door sw16v
4,78 op de Gtech gemeten :P???? 4,78 met je c20xe corsa??? Lijkt me erg sterk want qua tijd op de 200 meter scheeld het bij ons nog geen 2 tienden..Dus zal wel de c20let zijn:vertag Want ik zit echt niet rond de 5 sec aan de 100…


origineel gepost door Dennis-Corsa-B
tja ik heb liever ook een vrij orginele corsa met een dikke motor zoals ik nu ook heb :angelsimpel maar snel :vertag
:wors:wors
origineel gepost door jblfreak
heb ok nog wel een orginele champ alleen hangt er een v6 in :PDat is net zoiets als zeggen dat het een lekkerwijf is alleen heeft ze de neus van Van Gaal:P
origineel gepost door giuliettaevo
En als je een echt sterke motor wilt hebben moet je mijn Saab motor nemen. STANDAARD motorblok kan 500 pk hebben.:cool: Alleen aanbouwdelen zijn nodig. Ik heb straks 400pk aan de wielen en dat kost me een stuk minder als een C20LET motor.:P
Daar ben ik het helemaal mee eens. Wilde zelf ook aan de ombouw van een 9000 2.3t blokkie beginnen maar omdat er nog te weinig over de ombouw bekent is bij mij durfde ik het qua kosten nog niet aan. Misschien voor de toekomst:hmmz
Tis gvd ook nooit goed he. Post je een honda metr een opel blok is er weer wat te zeiken…..:wtf
origineel gepost door Fearless
Wat een debiel…
als je sommige jappen blokken ziet…is dan toch echt veel mooier!Maar zal wel een stuk duurder zijn ;)
origineel gepost door giuliettaevo
Kijk eens naar een turbo ombouw voor een Honda;)…. Koppel en vermogen is er dan ineens wel genoeg. en er is gruwelijk veel voor te krijgen. b16 motor van zo’n petjes-CRX kost geen knoop en is toch wel erg snel te maken voor je aan C20LET geld komt.:jerryC20LET is geen slimme keuze voor veel vermogen vind ik zelf… als je meer als 300 pk wilt hebben kun je beter een C20XE kopen en die ombouwen…zuigers, drijfstangen en turbo moet je dan toch andere hebben en in aanschaf scheelt het al een heleboel als je een XE koopt.;)
En 300plus pkaas zijn met standaard turbo en zuigers (zitten al gesmede zuigers in een LET) ook te halen en blijft ook heel:P
Probeer eens een ander brandstof relais. Ik heb hetzelfde probleem bij de omega A 3.0 24v van me pa gehad.
origineel gepost door sw16v
misschien rare vraag.maar is zo’n risse motor ooit al is ergens ingebouwd?
ik kan me geen fotos/filmpjes herinneren waar ik de motor in actie zag?
Met zulke prijzen lijkt me dat sterk:P Ik ken deze motor ook alleen van plaatjes. De enige motor van risse die ik ooit heb mogen aanschouwen was een 2.4 16v met 24v kop:agent Dat was een Duitser met een Ascona 400 replica 3jaar geleden op Bitburg
linken lukt niet vanaf de site. Hier is het plaatje:P

:wors:wors:wors
Maar wat een prijzen:cry
origineel gepost door yves475
bijna 11000 pond, kwestie van kastje opendoen, geld nemen, kastje dichtdoen:D
had deze week een offerte gekregen voor de 225pk kit ; 3100 pond!!Das goedkoop in verhouding met Risse Motorsport. Daar leg je 33000euro neer voor een 286+pk STW16veetje en 13000 voor een gebruikte STW motor:hmmz
origineel gepost door Piele
origineel gepost door jason
DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELDHeb toch veel liever een NA blokje met dat vermogen! :vertag
:wors:wors:wors:wors:wors
Ziet er zeer strak uit onder de kap.:thumbup
origineel gepost door folkyc20xe
@ a.bascona: vanwege de f28 denk ik :OCorsa is ook op alle mogenlijke plaatsen verstevigd en heeft een kooi van veerpoot naar veerpoot:P
origineel gepost door Corse
Zal eens eens kijken wat er exact nodig is om de Z20LET opgang te helpen, zonder de normale ombouw delen.
Iemand interesse in een X22XE? Type zonder balansassen.
Het onderblok is nieuw, geen revisie.Theunm reageerde net dat je hem daar ken brengen:thumbup
Dus ff een u2u en je weet wat je ervoor ken vangen;)origineel gepost door mayhem
is er ook vanonder, zit gewoon alles orgineel onder.
Ronal Turbo:wors:wors:wors:wors
Net sedannetje hoor, alleen zijn de achterlichten mijn smaak niet. Wel zeer nettejes gedaan.
En wat is er allemaal aant blokkie gedaan????
origineel gepost door robin…
heey dit is mijn kadett sedan..
80/80 verlaagd
c20xe
ongeveer 180 pk
maar dr gaat een turbo blok in..ben nog niet klaar!!!
origineel gepost door sw16v
Yep! echt bruut ding!effectief zijn die ronde schermen voor wel, maar zie toch liever gewone!
Kweet het maar anders passen zijn slickjes niet. En die gaat hij zeker nodig hebben. Ben benieuwd wat voor tijden hij neer kan gaan zetten met zijn astra f (waar de motor uit komt) reed hij een lage 13sec op Bitburg;)
origineel gepost door mayhem
is die van marco?Klopt, je zal hem komend seizoen vaak tegenkomen:P
origineel gepost door corsaboy
ALhoewel ik wel voorstander ben van het delen van kennis..
Maar ik geef ook niet alle info van mijn kompressor projecten op internet vrij..Mensen die hier in de werkplaats komen mogen alles weten (als ze vaker komen en dus serieus intresse hebben).
Ben blij dat je mij toch meer info wilde geven:P
Wel een beetje jammer op deze manier. Eerst de mensen lekker maken over info en dan niets van je laten horen…
-
AuteurBerichten