Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-

origineel gepost door corsaboy
servaas reed een 12.84
Axel een 14.85 (uit mijn hoofd)en folkert in zijn laatste run (door de index) een 16.0
12.8????
das dezelfde tijd als die atom 400:o14.6sec snelste tijd. Dus niet mijn streeftijd van 14.5 gehaald:cry Maarja 24mei kijken of het wel lukt:P
Rest van de tijden????
Axle, Servaas…origineel gepost door dr_antrax
ik wou zelf gaan alleen door me operatie 2 maart kan ik niet. ik probeer nu in mei op duitse autosport festival… gaan daar nog meerderen van jullie?Kan je je daar al voor inschrijven dan???
origineel gepost door js 400
ik doe ook mee,maar niet met een opel maar met een bmw:D:D:D:D:DVorig jaar reed jij toch niet in die Beemer??? Toen was het nl. niet veel soeps voor 300plus pkaas.
origineel gepost door Dhra keurmeester
-X hij is bijna 2 meter , donker haar en heet Gerard. :agentTnx voor de reactie:thumbup
origineel gepost door corsaboy
sinds wanneer rijd hessel weer met small block?
had altijd een c20ne erin hangen…Hij heeft 105pk opgegeven dus denk dan dattie een typ foutje heeft gemaakt (of DHRA) 2.0 is nog steeds minimaal 115pkaatjes. En van de wagens waar ik heb gegolt wat erin legt heb ik ook vraagtekens gezet:P
Dus vul aan mannen:vertag
Hier de lijst voor de Time Attack
ff een erg lullige vraag. Ik heb net dat regelement door zitte nemen en daar wordt aangegeven dat de ruit onbeschadigd moet zijn. Bij mij zit er een scheurtje (zonder vertakkingen) helemaal rechts in de hoek van beneden naar boven van ongeveer 15cm. Is dit een afkeur???
AKP en RDW vonden het beiden gewoon goed maar wil wel ff zekerheid hebben.
Tevens hoop ik dat er naar eerlijkheid gekeurd wordt want zoals corsa16v al zei wordt er veel door de ogen gezien wat bij andere afgekeurd wordt.
Wie is de hoofd keurmeester??? Waaraan te herkennen of hoe te bereiken op het evenement??
origineel gepost door sjoerdie
hmm, vandaag wat stekkers ingesprayed, nog 1 foutcode over…nummer 94, hallsensor hoog voltage.
een andere ecu eraan gehangen(niet gechipt), als ik start geen melding.
geef ik effe flink gas (5a6000) dan springt de fout erin.
zal het dan wel gewoon de halsensor zijn?
geen tijd gehad om de ontsteking even te verwisselen namelijk.
Zei ik toch:P Gewoon ff alles goed contact laten makenking:
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door TRPower
haha
ja een x16xe heeft wel een sleuteltransponderals je nog een goede transponder in 1 sleutel hebt, haal die eruit en plak m bovenop je contactslot,kan je ook gewoon met een gekopieeerde sleutel starten
dat knipperen hoort toch als je m uitleest ;)
De X16XE’s met tech1 hebben geen startonderbreker.
pas vanaf ’95 a ’96 is dit standaard geworden.
Het is ook een ’98-er.
En weet 100% zeker dat er een chip in de sleutel zit want de ene sleutel doet het wel en de andere niet zoals ik al zei.
Het is ook geen tech 1, er zit OBD op met 16pins aansluiting.Volgende keer wel ff goed lezen wat er al in het topic staat Wim :P
origineel gepost door wim-v6
Je zou een andere klopsensor kunnen proberen.als dat niet helpt zal het waarschijnlijk de computer zijn.
willem
TRpower en Wim, tnx voor de info. Ga het zeker proberen en laat weten wat het was.
origineel gepost door wim-v6
haha…Knock module kan ook zijn dat de computer is overleden, deze zit namelijk in de computer verwerkt.
Willem
Was ik al bang voor want dat was het enige wat ik op het net kon vinden.
origineel gepost door wim-v6
Lees m eens uit als ie niet gestart is!!Dat werkt wel
knipperen met draaiende motor is normaal.
Willem
Dat heb ik gedaan:P Vandaar dat ik 2 foutcodes heb gevondenking:
Ik bedoel met knipperen dat hij constand blijft knipperen. Zit geen ritme in zoals bij het uitlezen:P
origineel gepost door TRPower
een c16xe heeft geen startonderbeker op de sleutel zitten…en die andere storing is je nokkenassensor…
die ff vervangen en klaarje hebt m uitgelezen terwijl de motor liep of niet?
Mijn fout, verkeerde motorcode:swear Heb net ff gekeken maar tis een x16xe
Sleutel heeft 100% zeker een chip, andere sleutel start hij niet op, deze is kapot en dus wel starten maar niet aanslaan.
Denk ook dat daardoor de fout is ontstaan, dus proberen te starten met de kapotte sleutel. Als ik hem ga resetten weet ik ook dat deze storing niet terug gaat komen.
Heb getest met contact aan zonder dat de motor liep. Probleem is dat het MM lampje nl. blijft knipperen als je start en uitleest.
Maar zal me zusje binnenkort wel ff langs laten komen op de zaak, dan lees ik heb professioneel :P uit.
tnx voor de tip. Ga zeker de nokkenas sensor proberen..
origineel gepost door axel
Sorry, dat ga je echt niet redden met Kadett GSI standaard vanuit de fabriek. Kadett weegt meer dan 900KG, sorryZolang ik het maar haal:P
Probeer eerst ff contact spray op je stekkers.
Heb pas een B-tje omgebouwd en had ook de meest vage storingen, waaronder de lage spanning op MM lamp.
En probeer daarna eens een andere bobine.
Succes
origineel gepost door pipo
origineel gepost door cd-design
origineel gepost door 076 wokkel
k heb zelf trouwens een 2.0 as voor een c kadett gekocht vooe 210 euro. dus je hoeft echt geen 350 euro neer te leggen. En dan past ie meteen1600 as is ook een stuk duurder, kortere overbrenging dus zeer gewild.
nou denk toch van nie een gte as is duurder dan een 1600 as
ik heb een 3,18 as van een manta a das helemaal gewildEr is een verschil tussen een 2.0 as en een 1.9 of 2.0 GTE as.
Ik heb het over de geweone 2.0 as.Manta A achteras is zowiezo vele malen zeldzamer dan de as van een c-kadett.
origineel gepost door max
Beste Bart Hoedemaker alias BGG-gendt….Een statische compressie verhouding van 9,0:1 of 9,5:1 zal ook na een miljoen km niet veranderen. Dit is namelijk een berekende waarde :D
Wat jij bedoelt is de druk die je af kan lezen na een compressie test en ja die kan wel minder worden met een motor waar wat kilometers op staan….
Beter is het echter om een lektest te doen, dan weet je werkelijk waar een motor compressie verliest.Statische compressie en de druk die je bij een compressie test kunt aflezen zijn 2 compleet verschillende dingen :sleeping
Hard Max, erg Hard :P




pfffff :P
origineel gepost door axel
De Civics (vierkante hok) mogen wel weinig koppel hebben, maar ze kunnen wel over de 8000rpm draaien.Met hun 160 paardjes halen ze wel 14,4 sec op de 400 meter, en dan wegen ze nog 1050KG!
Wil je deze tijden halen met je Corsa B, dan heb je een 2L nodig die minstens 180PK heeft!????
Heb nog nooit problemen gehad om een standaard v-tec voor te blijven. En ik weet niet of ik de 14.4sec haal met me kadettje…..origineel gepost door 076 wokkel
k heb zelf trouwens een 2.0 as voor een c kadett gekocht vooe 210 euro. dus je hoeft echt geen 350 euro neer te leggen. En dan past ie meteen1600 as is ook een stuk duurder, kortere overbrenging dus zeer gewild.
origineel gepost door Jeroen
Nou er zijn er genoeg die onder de 9 seconden de 200meter afleggen. :POp assen was er maar 1, en die reed met 300plus pkaas uit een 20vt en 4×4:puke
-
AuteurBerichten