Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 april 2011 om 12:27 In reactie op: Pagani productions@streetpower tt circuit assen 27 maart 201 #178454679 april 2011 om 18:06 In reactie op: Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO #17852681
Echt diep triest. Hoop voor jullie dat er nog wat geld los komt van de dader…..Ookal ga je er altijd zo erg op achteruit…
Ik kwam niet onder de 9.20sec. Hopelijk krijg ik hem op DAF onder de 9.2sec:D
[img]

Wel een leuke run tegen de 750pk sterke GTR:angel
mij voorbij komen lukt hem ook niet. Ookal hebben we er een eaton m65 opgezet. Dus dan maar op deze manier :swear
maar de schade gaat gewoon via de verzekering. Dus het herstellen van me gsi komt zeker goed.
[rquote=1846164&tid=140656&author=Spijkcity]klote man.kan je gelijk het kroepoek laten wegwerken[/rquote]
Daarom, elk nadeel heb ze voordeel:P
[rquote=1843627&tid=140656&author=jblfreak]je heb weer berichtje terug hoor :)[/rquote]
jij ook…..We houden contact:thumbup
[rquote=1843585&tid=140656&author=076 wokkel]
Wel apart dat die polio achter de gril rood is :P
[/rquote]
Polo is van een maatje van me (ook dat nog :P) Daar is vorig jaar een ander front in gegaan…:D
[rquote=1843606&tid=140656&author=jblfreak]Zag net dat je berichtje had gestuurd via t kadett forum [/rquote]
Klopt, had van de week toevallig in je topic al gezien dat je je cabrio ook aant aanpakken was en zag dat je daar zo’n scherm ingelast had:angel
reactie pb via kadettforum staat in je inbox :sleeping
Weet iemand een adres voor plaatwerk (afgezien van Arta parts)
Heb een achtlicht oog, zijpaneel en scherm nodig…
Tevens iemadn info over het aanpassen van astra f bumpers op een kadett??
[rquote=1836778&tid=140018&author=wim-v6]inaat gaat vaak rammelen bij deze motoren, vervanging is de enige optie, anders lekker laten rammelen.
Willem[/rquote]
Kijk, hier heb ik wat aan:thumbup:thumbup
Is het anders geen optie om het spruitstuk uit elkaar te halen en die klepjes weg te halen????
Geen hitte schild. Ben zelf 1e monteur en heb de motor volledig gecontroleerd. Geen speling op de drijfstanglagers, klevende stoters of vervuiling in de olie(afgetapt en ververst).
Heb met de stethoscoop in het (plastic) inlaatspruitstuk geluisterd en daar komt het geluid vandaan…
blauwe (m2.8) injectoren zijn beter dan de witte (m2.5) injectoren. Blauwe hebben 4 verstuivergaatjes en de witte 1. Het inspuitbeeld is dus beter. Dus de brandstof en lucht vermengen zich hierdoor beter…Waardoor er dus weer een heftiger explosie ontstaat in de verbrandingskamer.
Turbo injectoren hebben enkelt nut bij een opgevoerde motor. Dus als je meer lucht in je verbrandingskamer kan krijgen mag je ook meer brandstof krijgen:angel
[rquote=1816899&tid=108494&author=rabbitopc]
origineel gepost door louwe 16 klepper
stoere filmpjes die eerste 3maar ik dacht dat je met een 4×4 veel kleinere rondjes kon maken
een 4×4 kan toch zowat om z,n as draaien:hmmz
begrijp ook wel dat je de boel nu wel es heel wild houden:thumbup
maar toch;)juist niet volgens mij een 4×4 doet meer een power slide als echt driften , oftewel de voorkant drift ook mee en dus wordt de drift cirkel groter [/rquote]
Niet mee eens…….
Kadettje is ook al een tijdje verleden tijd….Dit is volgens mij 2003
weer later in het jaar…..lekker zonnetje zoals vorige keer:afro
ik sta weer op de strip
origineel gepost door gsi-maffia
origineel gepost door Rik Ophuis
:hmmz Misschien toch maar de standaard nokkenassen vervangen. Dit heeft wat mij betreft:thumbup wat geen enkele turbo-motor heeft. ;)zijn ook turbo motoren die 9000 t/min draaien.. en meer..
heb je t allebei..
Geef mij dan toch maar een atmosferische motor:fy1
Alleen de kosten rijzen een beetje de pan uit als je zoveel vermogen uit een non-turbo motor wilt halen….origineel gepost door GlennGSI
denk dat je het verward met dat je geen half syntheet erin moet gooien als er vol syntheet ingezeten heeft ?Kan je gewoon doen enkelt moet de motor geflushed worden wanneer je weer op vol syntheet wil gaan rijden omdat er altijd resten van de half syntheet blijven zitten.
Ik heb de lampen van een Golf I gebruikt. Enkelt het achterplaatje (metaal) ff bijsnijden en hij past perfect.

Alleen zo jammer dat deze zo snel uitziende kadett niet vooruit te branden is. Bij een Let begint het pas leuk te worden met zo’n breedbouwpakket…..
Is zo’n breedbouw eigenlijk staal of Poly/ABS
18 november 2010 om 16:19 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372985Ik wil dit beest horen gillen:o
Heb tijdje geleden een polo g40 omgebouwd naar Eaton M65 en dat gilt al als de tering. Nu een nog dikkere compressor op een 16v die iets meer toertjes draait als een 8v 1.3:wors
Succes met deze dikke ombouw. (eindelijk weer eens wat anders dan die Letjes :P)
origineel gepost door ben-limo-16v
Koppelingsplaat van een c20let heeft toch een andere vertanding dan een getrag 240. Gewoon een plat vliegwiel en bijbehorende drukgroep van een xe pakken met een koppelingsplaat van een cih. Heb ik jaren mee gereden zonder problemen. En inderdaad het toplagertje niet vergeten.Hier heb ik ook mee gereden en gesprint, ik had een c24ne plaat erop.
Ik heb met een set van biesheuvel gereden op me c-tje 16v. Hij wordt er een flink stuk harder van hoor.:P
Jammer dattie niet meer de weg op gaat. 5-deurs e-kadett zie je bijna niet meer, en zeker geen GSI.
Klote dat het bouwjaar verkeerd is anders had ik zo alles overgehangen van die van mij. Vin een witte 5-deurs toch wat leuker dan mijn rode (roze) 3deurs…
origineel gepost door voederbiet
vanavond bij langedijk een zwarte E dett gsi 16v:cool:Die ben ik hier nog nie tegen gekomen. Wel een groene champion 8v en een zwarte gsi 8v
-
AuteurBerichten