Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 september 2011 om 08:58 In reactie op: Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum #17914175
Elke keer als ik ga sprinten kijk ik hem eerst geheel na. Stekkers ed, technische staat, uitlijning, brandstofsysteem enz…
Is gewoon een dagelijkse auto he…Moet de maxi-cosi er ook nog uithalen en verder leeg trekken king:
Burn op de avatar is precies bij de bocht op assen, Dus waar de line-up begint, daar ken je vaak ff spelen king:
19 september 2011 om 19:59 In reactie op: Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum #17914173Kaarten zijn binnen, nu me bakkie ff klaarmaken voor de sprint…
Heb er zin an :afro
Dacht de oprit al te herkennen waar die rode (zeer nette) GSI staat op de foto bij dikke kadertjes.
In de hornbach (jippie ja ja jippie jippie jeee) reclame staat er een gele c-limo onder de enorme walnoot…. :hmmz
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=3bthIOPlP1A” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ff de http://www.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=
6 september 2011 om 16:02 In reactie op: Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum #17914170Ik sta ook weer op de strip. Maar op de paddock bij me eigen cluppie :agent
@Vinci wrote:
Staandaard XE zou bij gemiddeld gebruik volgens de boeken 1 op 13,5 moeten kunnen halen, en op de snelweg dan dus in principe nog wel beter….
Welke auto komt er aan zijn opgegeven verbruik???
Lees elke test van oude en nieuwe auto’s de ece meting klopt nooit met het echte verbruik. Leuk voorbeeld is die klote prius, opgave ece is rond de 1 op 25 en werkelijk kom je geeneens aan de 1 op 20 -offtopic
Polo van Boba rijdt onder de 10sec met 714pk :jerry
21 augustus 2011 om 11:17 In reactie op: 2 liter 16 klepper motor nummers, welke heb jij?? #1783016914081479 cd-design’s ’86 MkII Astra gte 16v, Coscast, M2.5, EDS 7800rpm, E85 at 3.5bar. Originally from ’91 Calibra 2.0 16v
21 augustus 2011 om 11:05 In reactie op: 2 liter 16 klepper motor nummers, welke heb jij?? #17830168Leuk topic. Ga zo ff kijken wat mijn nummer is. Zal tevens mijn revisie blok op me werk ff checken.
Ben ook weer van de partij alleen dit keer niet op de strip :cry
EDIT :wtf
Net een mail binnen van 402. Ben uitgenodigd op te sprinten op super sunday, was vorige keer 2de in de shootout.
Dan toch maar ff kijken wat het ouwe beestje doet op de 1/4mile :DDe crème injectoren hebben 1 sproeier gaatje en de blauwe (motronic 2.8) hebben er 4.
Dus in feite zijn de blauwe beter omdat deze een mooier ons uitbeeld genereren. Het probleem van de blauwe is enkelt dat wanneer en 1 van de 4 gaatjes verstopt zit je er niets van merk maar dat er wel een te arm mengsel instaat. Bij de crème weet je precies wanneer en een verstopping is omdat je dat ineens een 3 pitter hebt :hmmz
Wat een extreem strakke gsi……..hij klopt gewoon perfect :wtf
Ik rij met mijn kadettje al 2 jaar op bio zonder problemen. Vermogens winst is zeker te halen. Heb die van mij zo aangepast dat ik op 98 en e85 kan rijden. Heb er een tijdswinst van 0,3/0,4sec mee behaald op de 201 meter.
Zoals gezegd gaat je verbruik iets omhoog. Maar ik merk het enkelt op de snelweg. Woon werk verkeer binnendoor scheeld mij ongeveer 1km minder per liter ( normaal 1/11, nu 1/10)
Ps, ik betaal hier 1.36euro voor een liter. Duurste was 1,46euro :vertag
@Keesjr wrote:
En een 4e plek gereden in de super-prostreet klasse met m’n Manta in 2.04.402 in de finale en in de kwalificatie een 2.03.991, dus op naar de twee minuten rond zeggen we dan ;)
:wors :wors :wors :wors Oldskool power :D
@ axel, nog nooit op de bank geweest. En tnx voor het compliment……Ik hoop vogend jaar eindelijk c20xet te rijden :D
Gaat erom dat meneer in de leon steeds onder de max tijd 8,95sec(c/sl) reed en dus naar de b/sl geplaatst moest worden. Dat is mijn commentaar op DHRA
De tijden van de shootout worden wel meegeteld als er tijd voor is (volgen Cary, maar omdat 402 die time-attack veel belangrijker vindt (sponsoren ed.) moeten de mannen van DHRA gelijk het veld ruimen na de kwalificatie.
Dat is mijn commentaar op 402eventsVandaar….
Shootout heeft hij juist heel erg nettjes gereden…8.71 met een dail-in van 8.70sec :thumbup
En dit soort opmerkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op….
” Misschien kun je niet tegen je verlies als je je genaaid voelt “Dat is gewoon provoceren. Als ik zo kinderachtig was dan reed ik wel in de d/sl en hield ik aan het einde in zoals de leon….
Wederom genaait door DHRA en 402….
tijd van 9.09 gereden in de finale van de shootout maar die tijd telt ineens niet mee voor de uitslag. Dus mijn 9.12sec was maar een 4-de plaats in de C/sl. En dat terwijl nummer 3 in de C/sl een dail in van 8.7sec had en ook tot een par maal toe reed. Deze moest dus een klasse hoger ingedeeld worden.
Vorigjaar hetzelfde gezeik met een Fabia TDI die in de tot 2.0l klasse ingedeeld was.
Maarja weer bijna 2tiende van me tijd af….En dat met een ’86er gsi king:
@pastry wrote:
@cd-design wrote:
@pastry wrote:
gezellig! neem je dit keer extra assen mee ;-)
Sta jij ook weer op de strip???
Jazeker althans dat is wel de planning . Ik rijd in de Se klasse.
Ik heb er zin aan, ik hoop dat ik lekker wat kan knallen.
Dan spreken we elkaar weer op de baan :lol:
Jammer dat je in de SE rijdt…Waarom eigelijk, geen 16v op kenteken????
Geen 4-gas test voor een ’94-er??? Na 31de 1992 moet je toch echt een 4-gas test doen.
Forum werkt vooralsnog perfect. Goede overzichtelijke kleuren ook.
Ik sta ook weer met me kadettje op de strip, kijken of ik nog autootjes kan pesten met me ouwe hok.
Kapjes en velgen heb ik ook onder me gsi zitten.
Ziet er leuk uit man, lekker appart
[rquote=1915143&tid=146468&author=imagine]mijn coupe is origineel een automaat dus die is al goed
dikke voras van een 2 ltr zit er ook al op incl de remmen.
Gashendel is ook al aangepast moet alleen een losse kabel hebben.maar passen de motorsteunen van een manta 1.8 s[/rquote]
Neem wel geventileerde schijven en klauwen van minimaal een rekord E 2.2
Leuke optie is ook schijven van een Rekord E 2.2 en klauwen van een volvo 240 turbo (4-zuigerig) Zo’n set reed ik ook mee met me c-kadett c20xe
[rquote=1914940&tid=146468&author=Aapje]
(Denk ook aan je tunnel, die moet ook “groter” zijn.)[/rquote]
Tunnel hoeft met een manta 1.8s getrag 240 niet groter te zijn. Bij mijn 1.2n 4-bak paste het perfect met ruimte over…
-
AuteurBerichten