CC gek

Aangemaakte reacties

13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Buisjes in ks700 kop #17651520
    CC gek
    Deelnemer

    Heb ik daar ook laten doen voor m’n Calibra,
    en nergens geen last meer van.
    Kosten zijn €150.

    In reactie op: Weer new kids lol #17598853
    CC gek
    Deelnemer

    Hoe wou je hem traceren dan??
    Zal je toch via de politie moeten doen, en die geven geen adressen.
    Tenzij je er misschien een maatje hebt werken die zelf ook niet helemaal zuiver is.

    In reactie op: Distririem 2.8 ombouwen naar 2,5 motronic ? #17648128
    CC gek
    Deelnemer

    Op zich als je alle onderdelen hebt is het wel makkelijk om te bouwen.
    Maar je hebt dan ook een andere distributie deksel nodig alsmede die zwarte ‘montageplaat’ waar alles opgeschroefd zit. Gunstig is dat je van 2.8 naar 2.5 wil.
    Wil je van 2.5 naar 2.8 dan heb je ook nog een ander
    oliepomphuis nodig. Bij de 2.8 zit daar namelijk de spanrol op. En bij een 2.5 ontbreekt nou net dat bevestigingspunt op het oliehuis.
    Maar goed, als je alle onderdelen hebt is het eigenlijk zo gebeurd. Moet je nog dingen gaan kopen dan zou ik gewoon ander distributie kitje halen.

    In reactie op: schroeven remmen #17647860
    CC gek
    Deelnemer

    Daar waar je altijd naar toe gaat als er bijv. weer eens een motortje gewisseld moet worden..hahahaha

    In reactie op: schroeven remmen #17647857
    CC gek
    Deelnemer

    12 kantige torx nr. 10

    Ik heb em hier liggen Marcel!!!!
    En waarom zou je die bouten vernieuwen…omdat ze een beetje roestig zijn??
    je ziet er niets van hoor!!!
    Kom maar een keer ophalen..

    In reactie op: afneembare trekhaak #17647333
    CC gek
    Deelnemer

    Zelf gemaakt is leuk, maar bedenk wel dat er geen goedkeuring op zit.
    Dus officieel mag je er niets mee trekken.
    Al is het nog zo goed gelast.

    In reactie op: max trekgewicht #17647300
    CC gek
    Deelnemer

    is idd. iets van rond de 1300.
    Exacte cijfers weet ik ook niet.

    In reactie op: 20 xe reviseren of niet?? NIEUW PROBLEEM! #17623113
    CC gek
    Deelnemer

    origineel gepost door stoppelflieger
    Juist gewoon even met de slijptol eroverheen…
    Moest ik toen ook toen ik mijn dismotor ombouwde op rotor.

    Heb ik idd. ook al eens gedaan.

    Ik heb er best een poos mee gereden zo.
    Maar ja…doordat de as niet gesmeerd wordt zal het geen
    jaren goed gaan.

    In reactie op: Manta opnieuw in de produktie [Bild] ??? #17629379
    CC gek
    Deelnemer

    Als de nieuwe A Manta er zo uit zo komen te zien,
    en dan met het VXR8 blok uit de Holden Monaro erin (is eigenlijk gewoon een 6.0l V8 van een Corvette)…nou…..dan wist ik het wel!!!!

    In reactie op: 2.0n -> 2.0e #17631912
    CC gek
    Deelnemer

    Ik heb bij 1 van mijn vorige Manta’s gewoon kunstof (8mm)
    leidingen gebruikt. Nooit problemen mee gehad.

    In reactie op: van 1.9 s na GSI #17631691
    CC gek
    Deelnemer

    Idd. even een nieuwe geschakelde plusdraad naar je bobine trekken.
    En wat dacht je van een kleppendeksel van een gsi??
    Anders zit je met die grote ontluchtingsgaten.
    Die kun je wel dicht maken, maar een deksel van een gsi is netter.
    Op zich allemaal niet zo heel moeilijk om dit te doen.

    In reactie op: schakelmechanisme #17628406
    CC gek
    Deelnemer

    Zo te zien is ie niet ingekort.
    Hoort gewoon zo.

    In reactie op: schakelmechanisme #17628404
    CC gek
    Deelnemer

    Is idd. van een Rekord…deze zijn iets langer.
    Of je moet hem ietsje inkorten, of je probeert er eentje van
    een Manta te regelen.

13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)