Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
CC gek
DeelnemerHeb ik daar ook laten doen voor m’n Calibra,
en nergens geen last meer van.
Kosten zijn €150.CC gek
DeelnemerHoe wou je hem traceren dan??
Zal je toch via de politie moeten doen, en die geven geen adressen.
Tenzij je er misschien een maatje hebt werken die zelf ook niet helemaal zuiver is.CC gek
DeelnemerOp zich als je alle onderdelen hebt is het wel makkelijk om te bouwen.
Maar je hebt dan ook een andere distributie deksel nodig alsmede die zwarte ‘montageplaat’ waar alles opgeschroefd zit. Gunstig is dat je van 2.8 naar 2.5 wil.
Wil je van 2.5 naar 2.8 dan heb je ook nog een ander
oliepomphuis nodig. Bij de 2.8 zit daar namelijk de spanrol op. En bij een 2.5 ontbreekt nou net dat bevestigingspunt op het oliehuis.
Maar goed, als je alle onderdelen hebt is het eigenlijk zo gebeurd. Moet je nog dingen gaan kopen dan zou ik gewoon ander distributie kitje halen.CC gek
DeelnemerDaar waar je altijd naar toe gaat als er bijv. weer eens een motortje gewisseld moet worden..hahahaha
CC gek
Deelnemer12 kantige torx nr. 10
Ik heb em hier liggen Marcel!!!!
En waarom zou je die bouten vernieuwen…omdat ze een beetje roestig zijn??
je ziet er niets van hoor!!!
Kom maar een keer ophalen..CC gek
DeelnemerZelf gemaakt is leuk, maar bedenk wel dat er geen goedkeuring op zit.
Dus officieel mag je er niets mee trekken.
Al is het nog zo goed gelast.CC gek
Deelnemeris idd. iets van rond de 1300.
Exacte cijfers weet ik ook niet.CC gek
Deelnemerorigineel gepost door stoppelflieger
Juist gewoon even met de slijptol eroverheen…
Moest ik toen ook toen ik mijn dismotor ombouwde op rotor.Heb ik idd. ook al eens gedaan.
Ik heb er best een poos mee gereden zo.
Maar ja…doordat de as niet gesmeerd wordt zal het geen
jaren goed gaan.CC gek
DeelnemerAls de nieuwe A Manta er zo uit zo komen te zien,
en dan met het VXR8 blok uit de Holden Monaro erin (is eigenlijk gewoon een 6.0l V8 van een Corvette)…nou…..dan wist ik het wel!!!!

CC gek
DeelnemerIk heb bij 1 van mijn vorige Manta’s gewoon kunstof (8mm)
leidingen gebruikt. Nooit problemen mee gehad.CC gek
DeelnemerIdd. even een nieuwe geschakelde plusdraad naar je bobine trekken.
En wat dacht je van een kleppendeksel van een gsi??
Anders zit je met die grote ontluchtingsgaten.
Die kun je wel dicht maken, maar een deksel van een gsi is netter.
Op zich allemaal niet zo heel moeilijk om dit te doen.CC gek
DeelnemerZo te zien is ie niet ingekort.
Hoort gewoon zo.CC gek
DeelnemerIs idd. van een Rekord…deze zijn iets langer.
Of je moet hem ietsje inkorten, of je probeert er eentje van
een Manta te regelen. -
AuteurBerichten