Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dankjewel man:)
die prijs valt wel mee gelukkig. Nu weet ik alleen niet of ik nu boven of onder nodig heb. Maar heb je misschien een idee wat het lassen kost, want dat is zoals je zelf zegt het duurst.
Pfff ga het niet halen vandaag……
Neem maar veel foto’s zodat ik hier thuis ook kan meegenieten;)
Specs?:afro
@ Nova, jup iknow. Daarom dacht ik, ik vraag maar eens even of die misschien een bekende hier op het forum is.
Iedereen kan wel zeggen dat die xxxpk heeft. Maar het blijkt dus geen uitzondering te zijn. Tijd om me eens te gaan verdiepen in die 2l blokkies.Wim je zegt dat 270pk nog bescheiden is voor een C20LET, hoeveel kunnen deze blokjes aan met alleen bolt-ons? Daarmee bedoel ik dus geen andere zuigers etc.
En zoals corsaboy al zegt, tractie word met die vermogens op de voorwielen natuurlijk wel een probleem. Hoe gaan de meeste corsa’s met dit vermogen om? Word het bijvoorbeeld onmogelijk om nog fatsoenlijk rond te rijden en is het alleen voor dragracen aan te raden of valt dit allemaal wel mee en zou je nog bestwel het circuit op kunnen gaan zonder de bijkomende gevolgen van al dat vermogen op de voorwielen.
– Casper
Strak :agent
215 op een 8,5j is wel erg smal. Dat is meer een maat voor een 7j wiel.
Heb je misschien een foto?
mvg Casper
3 mei 2010 om 11:45 In reactie op: De snelste porsche in de staande mile porsche 964 carrera tu #17647962Over de texas mile gesproken, een tijdje terug heeft Ray Hoffman 266.9mph gehaald in zijn ford gt.
http://www.youtube.com/watch?v=ksxEwo7ySm4&feature=related
Tijdens de oefen ronde had hij al 261mph gehaald.
Tijdens een andere run haalde hij 249mph (1450rwhp)
Alles tussen de 235-255 past mooi op een 8½J velg. Succes;)
mvg Casper
Heey,
een beetje meer informatie zou handig zijn.
– Welke auto is het?
– Wat is de ET van de wielen
– Zijn de wielkasten nog standaard of bijv. gerold?
– Verlaagd?Dit is info die je moet hebben om een goed advies te kunnen geven.
mvg Casper
Wat was de naam van die bumper cleaner? Ben ook opzoek naar een goede back to blacker:p Foto’s van before and after? :angel
Nou heb ik wel zeer goede reviews over Black wow en gelezen, maar deze is nogal prijzig.
Zoals louwe 16 klepper al zei, back to black werkt op zich best goed maar moet vaker herhaald worden. Als de bumpers al grijzig zijn is het al te laat.
mvg Casper
Ok jongens, ik heb al een tijdje niks meer gepost.
Ik heb uiteindelijk met duparts contact opgenomen. Echt een super service!
Verzenden heeft 1 dag geduurt, dit was veel sneller dan verwacht.
Afgelopen weekend de corsa een grote beurt gegeven en dat was ook wel nodig zeg! De olie, maar vooral de koelvloeistof waren echte drap geworden. Deze waren dus zeker aan vervanging toe. Het interieurfilter was volgens mij nog nooit vervangen, en dit was ook wel te zien. Er zat echt gigantisch veel zooi in (bladeren etc).Na de grote beurt reed die weer als een zonnetje:)
Dat deed de corsa gelukkig al, maar vooral na het verwisselen van de filters was er veel verschil te merken. (in de lage toeren dan)
Ik wil nog iedereen bedanken voor de tips:thumbup
En duparts heeft er weer een vaste klant bij!
mvg Casper
@ Fearless
Heb je wel eens nagedacht over een ‘exhaust cutout’? Ik weet niet of ze er een voor opels maken, maar daar moet vast wel iets op te verzinnen zijn.
Ik zou zeggen plaats de standaard uitlaat terug in combinatie met zo’n cutout. Ik geloof dat je zelf kan regelen of die dicht of open is. Het is ook mogelijk dat die pas open gaat bij een bepaalt toerental/turbodruk.
Op deze manier heb je een stille uitlaat en heb je alleen herre als je het zelf wilt.
mvg Casper
Ok, bedankt voor de tip jongens;)
Verbreden, lekker brede banden eromheen met laag profiel, dus niet getrokken. En wielkasten laten omrollen.
Nu wil ik mijn motorblok ook wel netjes schoonmaken, nou wil ik wel weten wat jullie allemaal afdekken?
@ Bart: heb je misschien foto’s van voor en erna?:angel
@Hardcorehell: Met draaiende motor lijkt mij het beste. Op deze manier kun je denk ik horen of de motor het wel ‘prettig’ vind om zo nat te worden.mvg Casper
Zo die word grondig aangepakt. Erg mooi:thumbup
Succes met het project

Totaal niet mijn smaak, maar respect voor het werk:thumbup
Ik doe het hem niet na (wil ik ook niet)
@ Blackchampion

@ Kees: Ik had het al gelezen op supras.nl, houd mijn ogen open;)
mvg Casper
@ fearless, de breedte van de band is vaak per merk verschillend. Het zou dus goed kunnen dat bijvoorbeeld jou 175 banden dichter bij 185 banden uitkomen, uiteraard geld dit verhaal ook andersom.
Het balloneffect is een veel gebruikt argument hier op het forum. Ik ben het er niet mee eens, vind het zelfs een beetje een onzin argument. Waarom heb ik een tijdje geleden al ergens geschreven.
De 225 banden die ik aan Joep voorstelde zijn de kleinste maat die ik zou kiezen zonder dat de banden getrokken zouden gaan staan. Het 235 past misschien zelfs beter op een 8j wiel.
mvg Casper
origineel gepost door Joepp
wow 225 smalste??
ik zat zelf ook aan 185 te denken bv..wil beetje getrokke stijl en beetje plat, niet eg super plat.
wat is dan aan te raden?Ik wist niet dat je gterokken banden wilde, dan is 185 wel goed inderdaad.
mvg Casper
Dus je wilt zeggen dat je 175 banden op een 8j velg hebt?
Hey Joep,
225 is het smalste wat ik zou doen bij een 8j velg, 235 of 245 past nog beter.
Maar aangezien je velg maar 13 inch is zou ik voor de 225 gaan, anders oogt het wel heel erg breed.
mvg Casper
Heey scrabbie, gelieve even voor te stellen in het juiste gedeelte.
Wat is je probleem precies, je ruitenwissers doen het niet. Hoor je het motortje wel? Of gebeurt er helemaal niets?


-
AuteurBerichten