Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je hebt 2 stelbouten,aan een geleider,midden van de deur ongeveer.die moeten los.ik zou wel eerst mijn raam omlaag doen.dan kun je het raam scheef uit de grote geleider halen.het ie een beetje friemel werk.met wat op en neer gaan met het raam,en dan zie je het eigenlijk vanzelf wel goedkomen.
hoe moelijk is het.
je trekt het ding helemaal leeg.
rolkooitje erin.
1 stoel.
alleen een stuur en wat meters.:D :jerry
stap voor stap:
folie ruim op maat snijden.
dan de folie natspuiten en op de buitenkant van je raam plakken.
dan fohnen en lucht eruit strijken.
als je hem dan helemaal strak hebt.op maat snijden.
eraf trekken.
de bescherm folie eraf trekken.
de plakkant weer goed natmaken,het beste met een oplossing van water en afwasmiddel.
dan aan de binnenkant op het raam plakken.het water en de lucht eronder uit spatelen.
en klaar.ook welkom.
als je de papieren erbij hebt,moet er een papiertje bij zitten waar de code opstaat.en andsers kun je de code opvragen.maar op de een of andere manier betijfel ik dat. :jerry
bij de deuren alles inbouwen van de ramen.ik neem aan dat je de kabelboompjes van de deuren wel hebt?
dan kun je gewoon kleur op kleur zelf een kabelboompje naar je rechterdeur maken.
de rode en zwarte draad moet je zorgen dat die in de auto bij je zekeringkast komen(van beide deuren)
de rode draad moet op een constante plus,en de zwarte op een geschakelde plus.het grootste probleem is eigenlijk de doorvoer van je deuren naar de auto.
ik heb toendertijd die grote stekker ertussenuit geknipt,en alle kabels van de ramen speakers enz.
alleen door die rubberen tule gedaan.je kunt ook kijken of je een grote plek in de stekker vrij hebt en daar een gat boren waar je de kabels doorheen duwt.
6 september 2012 om 14:41 In reactie op: Corsa C elektrische spiegels en ramen doen het niet #18064121ik vermoed ook dat het in de verbinding tussen deur en auto zit.
hmmm,dan heb ik toch echt een makkelijke gehad.
gekeken of alles deugdelijk was ingebouwd,gewogen.en even op de brug gehad.
geen gastest,geluidstest,remmentest e.d gehad.
enige waar hij over viel was mijn spoorbreedte.paar originele velgjes erop gezet,en het was goed.
hoefde ook niks te overleggen van de motor.had er namelijk geen papieren van.
ik heb er 16 ers onder gehad.17 en 18 wil ook wel,ligt er alleen aan hoe breed je ze wilt hebben,en wat je aan je wagen wilt aanpassen
@ivartje wrote:
Ok dus het is heel makkelijk te montere dan en dat is met alle aftermarket skirts??
Mvg ivarals je goede kit gebruikt.(ruitenkit,tec-7) moet het niet zo moeilijk zijn.
ze op hun plaats houden als je ze net gekit hebt is eigenlijk de grootste uitdaging. :jerry
en zoals gezegd,als de skirts het toelaten,kun je aan de onderkant nog plaatjes maken die je aan de onderkant van de auto nog vastmaakt.tenzij het originele skirts zijn,heb ik nog nooit bevestigings materiaal bij aftermarket skirts gezien.
op een bus kit na misschien. :Ddeze moet je zelf op je wagen kitten,en dan aan de onderkant e.v.t zelf wat plaatjes maken.en ze dan aan de krik rand bevestigen.
@TedMechanic wrote:
@carlover wrote:
als je alleen veren neemt van 40mm word het geen stuiterbal.dat word het alleen als je dempers en veren pakt.en dan ligt het ook nog maar eraan wat voor set je neemt.
Dat zou ik nog niet zo hard roepen. Een auto wordt altijd stugger als je ‘m verlaagt.
Een auto kan toch een behoorlijke stuiterbal worden als die met alleen veren verlaagd is. Vaak erger dan met bijpassende dempers.
Overigens snap ik niet zo goed hoe de Corsa uit de startpost zo hoog kan staan vanachter. Of hij moet aan de voorkant al verlaagd zijn, of het zijn geen originele veren die eronder zitten. Alleen vanachter verlagingsveren zou er sowieso altijd raar uit moeten zien. Ik vind het persoonlijk wel mooier als een auto van voren een beetje lager staat dan van achter.
alleen veren vervangen heeft niks met de stugheid te maken.de veer bepaald puur en alleen de rijhoogte.de demper bepaald het stugge.als je dus je originele dempers laat zitten zou nagenoeg gelijk moeten blijven.
het enige wat je zou kunnen ervaren is dat de demper sneller op zijn eindpunt zit,en dus bij een diepe kuil,of iets dergelijks,op zijn dode punt kan klappen.daarom raad ik ook altijd aan om een complete set te nemen.als je alleen veren neemt van 40mm word het geen stuiterbal.dat word het alleen als je dempers en veren pakt.en dan ligt het ook nog maar eraan wat voor set je neemt.
ik vind die b-kadett gril ook super staan.ik zou het zo laten en kijken om iets te maken voor om de koplampen.
mooi project. :worsik vind die c-combo zo lelijk van voor he. met die lage neus en dat hoge voorraam. vind ik de b toch mooier.ondanks het “hoedje”
@psycho wrote:
eff het topic omhoog gehaald..
ben het ook aan het inbouwen geweest..alleen ik heb maar 1x bruine draar voor het aansturing van de knipperlichten…hoe moet ik dat doen?
deze zou je dan aan je alarmlichten moeten maken.
als je de voorste schroef los hebt,gewoon naar achteren schuiven.dan is ie los.
ok,alsnog bedankt.
ok,hartstikke bedankt.
wil gewoon weten wat er verder nog mee gaat gebeuren.nou de opbouw,met deze bodykit en verbreding is vrij uniek.
en bij de verkoop zaten de blauwe deuren erbij.dus het zou kunnen dat hij weer volledig in kleur is.
deuren waren vervangen omdat hij zonder klinken niet door de keuring kwam.
wil je het kenteken is checken?je mag me via pm anders even laten weten waar hij dan nu staat.
brandstoffilter zit onder de auto aan de bijrijderskant net voor het achterwiel.
lichte stoeprandschade zou ik niet afsraaien.als er idd geen happen uitzijn.
gewoon opschuren,en evt weer op polijstenvan de voorkant vind ik hem juist wel wat hebben.
de achterste verbreding,de achterbumper,de uitlaat en de te smalle wielen daarentegen………………..20 maart 2012 om 05:45 In reactie op: Zoek Foto Corsa B met Borbet A & Corsa A met BBS RM of lenso #17844336
alstu.
15 maart 2012 om 17:36 In reactie op: Corsa B blauwe leds in elektrische ramen schakelaar? #17906642ja,ik heb ze zelf ook besteld.
werden gewoon netjes geleverd.en werkten naar behoren.
die andere link is uit engeland.dus……………. -
AuteurBerichten