Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
niemand mer iet liggen?
ook geen completer tellerset?135pk????????
ook aardige kilometerstand.@KadAstra-EF wrote:
Maar hoe heb jij die antenne elektrisch werkend gekregen ??
Rik :D
moderne radio’s hebben daar een aparte kabel voor.die zorgt ervoor dat als je de radio aanzet je antenne omhoog gaat en als je hem uit zet weer omlaag.mits je antenne electrisch is he. ;)
hij wil dus 2 mensen meenemen he.volledige achterbank verwijderen zit er dus niet in.
als enige optie zie ik dus 1 persoon thuis laten,want volgens mij kun je niet 1 deel van de leuning weghalen.alleen volledig.


voila.
er staat niet veel op .
maar ik zet er in de loop van de dag wel een fototje erop.
ik verhuis gewoon naar belgie.
daar liggen ze 20 jaar achter………………
is dat niet je lambda?
don’t shoot the messenger,ik zeg alleen wat me verteld is geworden.en ik weet verder ook niet wat er verder aan gedaan is zonder eds.
en volgens mij zit je met fase 3 – 3,5 al op 360 pk.
hier onder het corsa gedeelte staat een mooi topic.
HOW TO daar staat het in hoe het moet en waar de schroeven zitten.
makkelijk zo’n zoek functie.

Kenteken: KJ-37-BH
Handelsbenaming: KADETT CARAVAN
Motorinhoud: niet geregistreerd hier ligt een c20let fase 1 eds getuned met 310 pk in.
Brandstof: Benzine
Kleur: Blauw
Datum eerste toelating: 04-11-1983
Datum eerste afgifte Nederland: 04-11-1983
Status kenteken: Geldigen ik kan het weten,is een kameraad van me,en ben al aangenaam verrast door een ritje in dit monster.
@patrick v voorn wrote:
:jerry mooi verhaal :thumb
Je kan je soms flink vergissen!
gelukkig voor vele is de auto van andré uniek en zal je dit geen 2e keer gebeuren!
:agenteerder vergAssen………..
mooi project,wat al een moster dett was…….is nu nog monsterlijkerder :D :jerry
@Corsa_GSi wrote:
Waarom zou een kat van een andere auto niet werken….
Kom al jaren door de keuring met een universele 200cells HJS sportkat eronder.
Deze heb ik niet, maar is wel een goed voorbeeld van een universele sportkat:
http://www.txautosport.co.uk/universal-100-cell-sport-cat-catalytic-converter-63mm-231-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;lezen is ook een kunst.
je zegt het zelf ,je hebt een UNIVERSELE eronder.niet ene van een ander merk auto.
daarbij,ik zeg dat ik het op internet gelezen heb.en ik kan me best wel voorstellen dat niet elk type kat onder elke willekeurige auto gehangen kan worden.ander type motor,enz.meestal zie je bij een type gebonden kat wel een flens aan een kant en een een stuk pijp aan de andere.dat wijst zich dan eigenlijk vanzelf.
ik heb eens gezocht op internet en als je dan naar universele kijkt,zie je vaak genoeg aan 2 kanten een stuk pijp.wat is dan wijsheid.wat ik wel gelezen heb is dat een type katalysator van een ander type auto idd niet vaak zal werken.dat dit vaak resulteert in een kapotte kat.ik zou dus kijken voor een kat van de corsa.
80 euro vind ik niet te veel.
als je zelf de folie moet halen,en de tijd telt,kom je wel op dat geld uit.toplager veerpoten?
@noppe889 wrote:
haha ja alleen de zei skirts weet ik nog niet hoe ik die moet vast maken..
heb niet zo van die dinge op de auto voor die plepjes vast te maken.
en het was 150 euro maar wel voor de bumpers en stoelen 500 km moeten rijden xden ja die heb ik maar ik heb de kabels niet in de auto dus moet nog effe kijken hoe ik die moet maken want ik heb nu een gewonen schakelaar.
maar wil liever de orginelen mja (:
en ik denk helemaal wit en dan met stikker of plastiedip zwarte dingen op maken zoals de zei lijsten enzo maar dat weet ik nog niet wat allemaal.
weet ook nog niet zeker of het wit word xdals je de originele klipjes erbij hebt kun je deze op je drempels vastpoppen,zodat je je skirts gewoon origineel kunt bevestigen.
die bumpers……… :puke echt amerika.
door de dikke rubber naast de accu eerst een flinke dikke schroevendraaier(met beleid) en een dosis glijmiddel duwen.dan je pluskabel ook goed insmeren/spuiten met glijmiddel,de schroevendraaier eruit trekken,en meteen de pluskabel erachteraan duwen.het gaat gemakkelijker als je met 2en bent.zo heb ik het al bij diverse corsa’s gedaan,ging altijd perfect.alleen opletten dat je met de schroevendraaier geen kabels kapotduwt.
de kiekert zit achter het schuimgedeelte achter die relais.
even die plastic moertjes losdraaien,en je ziet hem zitten.zwart vierkant kastje.@JOR74 wrote:
Maar nogmaals er valt dus weinig te motortunen op een X14SZ?
je kunt naast de dumpvalve ook een turbo monteren.en nog wel meer.
alleen zijn het de kosten waard……en we zullen ze graag beantwoorden.
met een lach………..je snapt het wel. ;)
een gecleande paravan is een styling part,op maat gemaakt.zul je niet snel op een sloop vinden.
verdiep je dan eerst eens goed in de materie,en ga dan eens vragen stellen.als ik alles moest geloven van horen zeggen………
geloof best dat het lullig is zo’n reactie,maar dat kun je verwachten.wat denk je dat ik voor reactie krijg als ik morgen naar de mediamarkt ga en een ijskast wil kopen,want ik heb horen zeggen dat ik ermee kan vliegen. :hmmz
als er idd een ketting inzit hoeft deze niet vervangen te worden.kans is 1 op een miljoen ofzo dat deze knapt.
heb het zelf nog nooit gehoord dat het gebeurt is.als er al wat gebeurt met het distri gebeuren is het meestal de spanner het euvel. -
AuteurBerichten