Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is mogelijk op de grond. Maar je moet wel aan de onderzijde zijn om uitlaat en div leidingen los te halen.
22 december 2013 om 18:19 In reactie op: astra h bj 2004 1.7 cdti start alleen met remreiniger ! #18201261Krukassensor geeft wel goed signaal? Druksensor even een nieuwe inzetten…
Ik heb je een PM gestuurd
Wat Wimv6 zegt…. Vervang de krukassensor maar 99% zeker dat probleem opgelost is.
de Opel zegt maar wat…. Als zon ECU stuk is doet ie echt NIKS meer14 december 2013 om 17:26 In reactie op: Signum 3.2 LPG in noodloop tussen 3000 – 4000 toeren #18166758Ik heb toen 35mm2 kabel op maat gemaakt. Als hij maar niet dunner is als de originele. En direct van accu naar de motor, niet via het chassis.
7 december 2013 om 18:27 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177553Morgen weer verder. De stekkers voor de CC liggen er wel. Het wisselen van de x18xe1 naar x25xe heeft wel iets meer werk als andere benzine motoren. Aangezien er dan een retourloos brandstofsystem op zit. Gelukkig heb ik een vomplete auto gekregen, de stekkers voor de ECU boom moeten ook overgezet worden. Gaat goedkomen king:
6 december 2013 om 21:26 In reactie op: Signum 3.2 LPG in noodloop tussen 3000 – 4000 toeren #18166756Is er al een massa kabel bij gelegd van de minpool van de accu naar de motor? Zoals ik al eerder aangaf is bij deze Vectra’s heeel VAAK het probleem.
6 december 2013 om 19:32 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177544@Corsa_B_66 wrote:
Yups, en gister heb ik mijn auto gebracht voor de ombouw. king:
Morgen beginnen we met de harttransplantatie..! :jerry :jerry king:
1 december 2013 om 20:06 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192785Ben wel benieuwd wat Botter hier voor speciaals van gaat maken. Laatst ook topwrrk van hem mogen aanschouwen maar dan in een Corsa B.
Let ook op met motor van een vectra B naar Astra G. De boutgaten aan de kant van de distri hebben een andere dikte, de distributieriem loop is anders. Moet je allemaal gaan overbouwen. Beste om eentje uit Astra G te plukken of eentje die er uit komt.
De schotels zakken in……. dus waarschijnlijk zijn die andere ook al ingezakt. Koop maar eens set nieuwe dan zal je het verschil zien!
Gaat de motor wel makkelijk rond? Of duurt het heel lang voordat ie eindelijk aanslaat? Extra massa al gelegd? Direct van accu naar motor?
Ben benieuwd, maar zonder kat moeten de waardes gewoon normaal zijn. Die waardes zijn de reden dat de kat stuk gaat… omdat er brandstof gaat verbranden in de uitlaat door het te rijke mengsel.
Maurice89 van t forum heeft er nog eentje staan.
Heb je de brandstofdruk ook al eens gecontroleerd?
Hij is echt Veeeeeeel te rijk!
Bij Klein Gunnewiek hebben ze 2 F17WR bakken liggen met vertanding 3.74. Zou hun eens bellen. Let wel op dat je hem van een Corsa C hebt ivm de bediening van de schakelpook..
6 oktober 2013 om 16:54 In reactie op: Astra H 1.7 CDTI turbo probleem of koppelingsschakelaar? #18160317Is bij jouw auto ook de CIM modificatie uitgevoerd? Maar in de ECM geen fouten?
Zal er toch ergens iets niet gangbaar zijn..
Controleer even al je gloeispiralen op weerstand. Moeten alle 4 hetzelfde zijn.
1 oktober 2013 om 15:46 In reactie op: Astra H 1.7 CDTI turbo probleem of koppelingsschakelaar? #18160307Weinig fouten mbt de turbo…
De hele draadboom incl de relais wat aan de radiateur zit, heeft allemaal te maken met de airco en koeling. Zitten 2 stwkkers op de sensoren en 1 voor de spoel van de pomp
Denk toch iets mis gaat in de ECU..
Ja zou een test kunnen doen in je koelsysteem. Heb je ook druk op je koelsysteem?
Of peilstok eruit halen daar even aansteker onder houden, als ie knettert dan zit er kvs bij.Als je de codes zo ziet, ziet wel naar uit dat de pomp de geest heeft gegeven. Is gewoon domme pech dat allebei tegelikk kapot gaan. OF als ze de slangen hebben losgehaald, dat het filter leeg is en dan zuigt ie alleen maar lucht. Deze auto heeft geen electrische pomp in de tank. Dan is het kwestie van filter volgooien, en dan zover mogelijk naar pomp toe ontluchten. Daarna starten, er bestaat een kans dat ie het dan weer gaat doen. Wel eerst even de codes wissen uit de ECU.
Ze kunnen tegenwoordig ook alleen het electrische gedeelte van de pomp repareren. Is stukken goedkoper!! Maar eerst maar het eerste proberen. Mocht je nog vragen hebben stuur gerust een PM
-
AuteurBerichten